D-Teq schreef:
Zenda schreef:
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Degene die de beschuldiging uit, moet met de bewijslast komen. Anders kan iedereen met de beschuldigende vinger naar elkaar gaan wijzen en vervolgens roepen: "Ja, bewijs dan dat het niet zo is!". Dan zijn we nog verder van huis...
Zet eerst Rip The Jacker op, luister goed naar de kick. Zet daarna Dead of the Night op, luister nogmaals naar de kick. Conclusie: kick is hetzelfde. Rip The Jacker was eerder maar met een andere kick, Dead of the Night was eerder met deze kick. Dus Atmozfears hebben de kick geript van DOTN.
Ho, niet te snel conclusies willen trekken. Ze lijken zeker wel wat op elkaar, maar om direct te roepen dat ze hetzelfde zijn, dat denk ik niet.
Bovendien: ik vind het heel goed dat jullie het proberen te bewijzen, maar ik zit te wachten totdat Corey dat eens probeert zonder alleen maar met beschuldigingen te gaan strooien.
Hij heeft zn status al verwijderd, geloof ik, dus ben benieuwd hoeveel werk hij er nu daadwerkelijk van wil gaan maken. We zullen zien hoe de soap verder gaat