Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:14 

Hardtraxx Crew

Dysphoria schreef:
Afbeelding

teh fack

lolwut? Die fb gaat het niet lang volhouden zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:14 

Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Degene die de beschuldiging uit, moet met de bewijslast komen. Anders kan iedereen met de beschuldigende vinger naar elkaar gaan wijzen en vervolgens roepen: "Ja, bewijs dan dat het niet zo is!". Dan zijn we nog verder van huis...

Zet eerst Rip The Jacker op, luister goed naar de kick. Zet daarna Dead of the Night op, luister nogmaals naar de kick. Conclusie: kick is hetzelfde. Rip The Jacker was eerder maar met een andere kick, Dead of the Night was eerder met deze kick. Dus Atmozfears hebben de kick geript van DOTN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:15 

Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Phase 2 schreef:
Atmozfears kunnen de hele discussie makkelijk oplosen door een video te posten waarin ze laten zien hoe ze de kick hebben gemaakt. Net zoals die oude kick video van heady ofzo. Dan is het hele gedoe over en als code black dan netjes is biedt hij zijn excuses aan en plaatst bericht dat hij fout zat op facebook.

Hebben ze de kick wel gejat dan moeten ze ook mans genoeg zijn dit gewoon toe te geven. Dat is Hey risico wat je neemt als je iets ript. Code black zal er vast geen rechtszaak van maken lijkt mij.

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Degene die de beschuldiging uit, moet met de bewijslast komen. Anders kan iedereen met de beschuldigende vinger naar elkaar gaan wijzen en vervolgens roepen: "Ja, bewijs dan dat het niet zo is!". Dan zijn we nog verder van huis...

Il zeg toch ook niet dat ik vind dat ze dat moeten doen. Het is alleen wel het beste tegenargument. Als ze stap voor stap laten zien dat ze het zelf gemaakt hebben dan kan code black niets anders dan toegeven dat hij fout zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Afbeelding

teh fack

De tool is waarmee je iemands Facebook kunt hacken heet Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:16 

Hardtraxxer

Zenda schreef:
Dysphoria schreef:
Afbeelding

teh fack

lolwut? Die fb gaat het niet lang volhouden zo xd

Corey heeft geen alleenrecht op de naam Code Black he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:17 

o, maar ik vond hem wel van toepassing hier. :lol:

Hardtraxx Veteran

Dit gaat in ieder geval achter de schermen opgelost worden denk ik zo.

Dat van google. Kan het niet zo zijn dat het hacker met facebook meekomt en niet met Code Black? Mocht dat wel zo zijn, dan zijn er echt een hoop kansarme mensen.

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
o, maar ik vond hem wel van toepassing hier. :lol:

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:19 

Hardtraxx Crew

D-Teq schreef:
Zenda schreef:

Zet eerst Rip The Jacker op, luister goed naar de kick. Zet daarna Dead of the Night op, luister nogmaals naar de kick. Conclusie: kick is hetzelfde. Rip The Jacker was eerder maar met een andere kick, Dead of the Night was eerder met deze kick. Dus Atmozfears hebben de kick geript van DOTN.

Ho, niet te snel conclusies willen trekken. Ze lijken zeker wel wat op elkaar, maar om direct te roepen dat ze hetzelfde zijn, dat denk ik niet.

Bovendien: ik vind het heel goed dat jullie het proberen te bewijzen, maar ik zit te wachten totdat Corey dat eens probeert zonder alleen maar met beschuldigingen te gaan strooien.

Hij heeft zn status al verwijderd, geloof ik, dus ben benieuwd hoeveel werk hij er nu daadwerkelijk van wil gaan maken. We zullen zien hoe de soap verder gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:26 

Hardtraxx Veteran

Code Black:
Citaat:
I have showed more than enough evidence to atmozfears in via skype over the last hour.

Hmm alles lijkt nu goed denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:27 

Artiest

Ik vind het aan de ene kant toch wel een goede zaak dat Code Black er openbaar op reageert. De track van Atmozfears wordt bovendien gereleased, dus er wordt ook geld aan verdiend. Zo verdienen ze dus geld (en deels ook status) met iets waar een ander waarschijnlijk uren of dagen op heeft zitten zwoegen. Daarom vind ik het toch wel goed dat Code Black zo reageert, op deze manier worden alle producers die denken dat ze zomaar andermans kicks kunnen jatten en ermee succes kunnen hebben terug op de normale wereld gezet. Ik denk dat iemand nu wel beter gaat nadenken voordat ie een kick gaat rippen en daarna zijn demos gaat rondspammen. De taboe is doorbroken, ook de 'echte' producers worden er voor het eerst direct op aangesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:31 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Code Black:
Citaat:
I have showed more than enough evidence to atmozfears in via skype over the last hour.

Ja, dat zei hij in het prikbordbericht wat ik via mijn persoonlijke account had geplaatst. Maar dat prikbordbericht heeft hij inmiddels verwijderd. Waarom zo'n heisa maken en vervolgens alles verwijderen? Wat heeft hij te verzwijgen?

Hardtraxx Crew

Hij vertelde me net dat ie al een keer wat uitgelegd heeft over de melodie van Fear. Waar staat dat?

Hardtraxx Addict

lexjuhh schreef:
Ik vind het aan de ene kant toch wel een goede zaak dat Code Black er openbaar op reageert. De track van Atmozfears wordt bovendien gereleased, dus er wordt ook geld aan verdiend. Zo verdienen ze dus geld (en deels ook status) met iets waar een ander waarschijnlijk uren of dagen op heeft zitten zwoegen. Daarom vind ik het toch wel goed dat Code Black zo reageert, op deze manier worden alle producers die denken dat ze zomaar andermans kicks kunnen jatten en ermee succes kunnen hebben terug op de normale wereld gezet. Ik denk dat iemand nu wel beter gaat nadenken voordat ie een kick gaat rippen en daarna zijn demos gaat rondspammen. De taboe is doorbroken, ook de 'echte' producers worden er voor het eerst direct op aangesproken.

Dat zou iedereen hier ook vinden ïn het geval de kick gejat was van wildstylez of heady.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:33 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Code Black:
Citaat:

Atmozfears moet toch juist bewijs geven aan Code Black, dat ze de kick zelf hebben gemaakt zegmaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:38 

Fusionmania schreef:
Code Black:
Citaat:

Wat is de reactie van Atmozfears hierop dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:43 

Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
Fusionmania schreef:
Code Black:
Citaat:

Wat is de reactie van Atmozfears hierop dan?

Niets, hierna heeft hij mijn prikbordbericht verwijderd :)

Zonet nog even dit gepost:
I hope you will stay up all night to protect your Facebook profile, sad story overall.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:47 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Ik denk dat de kick hiervandaan geript is:

ik hoor duidelijk de overeenkomsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:49 

Bierkoning

Geen zin om 5 pagina's terug te lezen, maar wtf is going on here?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:54 

Hardtraxx Addict

Niet dat het me veel boeit of de kick nou wel of niet gejat is,

Maar ik heb de kick uit Dead of the night geript ( :cool: ) en gewoon ff zonder iets laten lopen, en dan het atmozfears stukje en hij lijkt er wel erg op maar net iets anders ofzo :P

Wel een vette track trouwens die rip the jacker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:55 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Geen zin om 5 pagina's terug te lezen, maar wtf is going on here?

Code black doet huilie huilie op Facebook dat Atmozfears zijn kick gejat hebben. Hoop gedoe op Facebook allemaal, maar dat is inmiddels allemaal verwijderd door Code black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:56 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:57 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:

Maar ik heb de kick uit Dead of the night geript ( :cool: ) en gewoon ff zonder iets laten lopen, en dan het atmozfears stukje en hij lijkt er wel erg op maar net iets anders ofzo :P

Bij die DOTN kick is de tail in ieder geval langer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:57 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:

Waarschijnlijk hebben ze hem iets aangepast zoals ik al eerder zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:02 

Artiest

D-Teq schreef:
Joeyvg schreef:

Waarschijnlijk hebben ze hem iets aangepast zoals ik al eerder zei.

Wat doet jouw dat denken?..What can be made can be remade.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen