Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:25 

Op verzoek van modje: eigen discussie topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

heb net trouwens ook ergens gelezen dat Rip the Jacker al veel langer bestond als DOTN. Weet niet in hoeverre mate dit waar is, maar het zou een enorme U-turn geven aan zijn opmerking.

Citaat:
Uh corey rip the jacker was before dead of the night. The release of this track takes a long time But before dead of the night i had it in hq ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:26 

Triest van Code Black om het 1, zo te brengen en 2, hij geen recht van spreken heeft

En de kick in de 1e versie van Rip The Jacker is anders dan de releasde versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:28 

zoals ik al zei op hun facebook:
Als het hun kick is, bewijs het maar!
Ze hebben hem gemaakt dus dan is er toch bewijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Weet ik.
Maar die gasten geven er ook gewoon teveel aanleiding toe zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:29 

Dysphoria schreef:
Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
plaatje

Echt enorm kinderachtig.

Waarom?

reactie uitlokken/onvolwassenheid (gok ik op_
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
bRt_ schreef:
heb net trouwens ook ergens gelezen dat Rip the Jacker al veel langer bestond als DOTN. Weet niet in hoeverre mate dit waar is, maar het zou een enorme U-turn geven aan zijn opmerking.

Citaat:
Uh corey rip the jacker was before dead of the night. The release of this track takes a long time But before dead of the night i had it in hq ;)

Ik had ook op FB een reactie van iemand gelezen dat Rip the Jacker al op ... 2010 werd gedraaid door ? Deepack of zo stond er.

Was een oudere versie met een andere kick dacht ik. Correct me if I'm wrong.

Hardtraxx Crew

Chris Two schreef:

Degene die iets beweert moet met bewijzen komen. Niet de bewijslast bij anderen leggen. Anders kun je iedereen gaan beschuldigen.

Laat Corey maar eens bewijzen dat het zijn kick is...

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Weet ik.

Doe het dan gewoon niet. Wat heeft het voor functie? Als iemand voor zijn geld werkt en zoiets tegenkomt snap ik ook dat je gewoon van slag bent. Wat heeft het nou voor zin om dan constant van die flauwe dingen te posten.. Op internet, onpersoonlijk dus.

Chris Two schreef:

Die posts op facebook van jou hebben wel een heel erg hoog oogkleppen-fanboy-gehalte imo ;)

Vind het schandalig om hier iedereen mee in te betrekken. Wat een professionaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Hou het dan eens ontopic en kap eens met dat plaatjes/filmpjes gedoe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Chris Two schreef:

Die posts op facebook van jou hebben wel een heel erg hoog oogkleppen-fanboy-gehalte imo ;)

Vind het schandalig om hier iedereen mee in te betrekken. Wat een professionaliteit

Ik vind het wel leuk :P gebeurt er nog is wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:32 

Die mensen met die groene namen doen altijd zo serieus. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:33 

Hardtraxxer

Haha gast, wat een hypocrisie van die fanboys ook xd. Hoe kan je nu zo dom zijn soms. Gaat er eentje mij berichten sturen via fb dat ik geen echte fan ben van de hardstyle muziek omdat ik zeg dat Code Black geript heeft van hardcore lied :D .

Hardtraxx Crew

Als ze zijn kick gejat hebben is dat echt heel sneu.... Maar wat het ergst is dat CB iemand beschuldigt, maar hetzelf net zo hard doet. Vind ik de omgekeerde wereld.

Almighty schreef:
Chris Two schreef:

Oh, ik vind dit echt zoiets voor de rijdende rechter..
Ze hebben toch allebei bewijs dat het hun kick is? laat ze het dna bewijzen... simpel zat, einde discussie

En anders is dit een hele mooie battle voor Knock Out (als dat nog plaatsvindt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Was een oudere versie met een andere kick dacht ik. Correct me if I'm wrong.

Klopt, lees het net even helemaal door en het bleek inderdaad een andere versie te zijn. De kick bleek later aangepast te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.

maak met fruity loops een loopje van beide kicks, zorg dat ze precies tegelijk afspelen, dan krijg je een soort van phase effect in het lag, en de kick die wegvalt, dit krijg je als je 2 waveforms tegelijk afspeelt die precies gelijk zijn.
De kick is dus geript.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Nou ja, t was iig wel een beetje kinderachtig, maar laat ze het lekker onderling uitpraten en dan met een verklaring komen, ipv dit kinderachtige moddergooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:
Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.

maak met fruity loops een loopje van beide kicks, zorg dat ze precies tegelijk afspelen, dan krijg je een soort van phase effect in het lag, en de kick die wegvalt, dit krijg je als je 2 waveforms tegelijk afspeelt die precies gelijk zijn.
De kick is dus geript.

Het is (als er al gejat is, wat ik betwijfel) sprake van een "pot verwijt de ketel"-principe.

Hij verwijt het dat anderen zijn kicks jatten, terwijl hij zelf een melodie gejat heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:36 

Conclusie; ze jatten allebei! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:36 

Dysphoria schreef:

en wat is je argument hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:37 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:

De kick is dus geript.

Jammer dat Atmozfears dat doet idd. Maar hij ript zelf een melodie en misschien zelfs nog meer, en dan gaat hij twee weken op rij mensen lopen beschuldigen in het openbaar. De eerste keer ging het al slecht (grote flamewar op hem toen), en toch doet hij het weer. Lijkt me een groot 'gebrek-aan-aandacht'-gehalte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:37 

Zenda schreef:
Delt-A schreef:

De kick is dus geript.

Het is (als er al gejat is, wat ik betwijfel) sprake van een "pot verwijt de ketel"-principe.

Hij verwijt het dat anderen zijn kicks jatten, terwijl hij zelf een melodie gejat heeft...

Nou vind ik een melodie jatten minder erg als een kick waar je op gezwoegd heb..
Hoevaak wordt er wel niet een remix gemaakt van iets, of iets hergebruikt?>
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:38 

Chris Two schreef:
Dysphoria schreef:

en wat is je argument hiervoor?

Atmozfears jatten kicks en Code Black jat melodieën.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen