Op verzoek van modje: eigen discussie topic
Uh corey rip the jacker was before dead of the night. The release of this track takes a long time But before dead of the night i had it in hq
Uh corey rip the jacker was before dead of the night. The release of this track takes a long time But before dead of the night i had it in hq
reactie uitlokken/onvolwassenheid (gok ik op_wrote:Waarom?wrote:Echt enorm kinderachtig.wrote:plaatje
Was een oudere versie met een andere kick dacht ik. Correct me if I'm wrong.wrote:Ik had ook op FB een reactie van iemand gelezen dat Rip the Jacker al op ... 2010 werd gedraaid door ? Deepack of zo stond er.wrote:heb net trouwens ook ergens gelezen dat Rip the Jacker al veel langer bestond als DOTN. Weet niet in hoeverre mate dit waar is, maar het zou een enorme U-turn geven aan zijn opmerking.
Degene die iets beweert moet met bewijzen komen. Niet de bewijslast bij anderen leggen. Anders kun je iedereen gaan beschuldigen.wrote:zoals ik al zei op hun facebook:
Als het hun kick is, bewijs het maar!
Ze hebben hem gemaakt dus dan is er toch bewijs?
Doe het dan gewoon niet. Wat heeft het voor functie? Als iemand voor zijn geld werkt en zoiets tegenkomt snap ik ook dat je gewoon van slag bent. Wat heeft het nou voor zin om dan constant van die flauwe dingen te posten.. Op internet, onpersoonlijk dus.wrote:Weet ik.
Die posts op facebook van jou hebben wel een heel erg hoog oogkleppen-fanboy-gehalte imowrote:zoals ik al zei op hun facebook:
Ik vind het wel leukwrote:Die posts op facebook van jou hebben wel een heel erg hoog oogkleppen-fanboy-gehalte imowrote:zoals ik al zei op hun facebook:
Vind het schandalig om hier iedereen mee in te betrekken. Wat een professionaliteit
Oh, ik vind dit echt zoiets voor de rijdende rechter..wrote:Die posts op facebook van jou hebben wel een heel erg hoog oogkleppen-fanboy-gehalte imowrote:zoals ik al zei op hun facebook:
Vind het schandalig om hier iedereen mee in te betrekken. Wat een professionaliteit
Klopt, lees het net even helemaal door en het bleek inderdaad een andere versie te zijn. De kick bleek later aangepast te zijn.wrote: Was een oudere versie met een andere kick dacht ik. Correct me if I'm wrong.
Het is (als er al gejat is, wat ik betwijfel) sprake van een "pot verwijt de ketel"-principe.wrote:Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.
maak met fruity loops een loopje van beide kicks, zorg dat ze precies tegelijk afspelen, dan krijg je een soort van phase effect in het lag, en de kick die wegvalt, dit krijg je als je 2 waveforms tegelijk afspeelt die precies gelijk zijn.
De kick is dus geript.
en wat is je argument hiervoor?wrote:Conclusie; ze jatten allebei!
Jammer dat Atmozfears dat doet idd. Maar hij ript zelf een melodie en misschien zelfs nog meer, en dan gaat hij twee weken op rij mensen lopen beschuldigen in het openbaar. De eerste keer ging het al slecht (grote flamewar op hem toen), en toch doet hij het weer. Lijkt me een groot 'gebrek-aan-aandacht'-gehalte...wrote:Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.
maak met fruity loops een loopje van beide kicks, zorg dat ze precies tegelijk afspelen, dan krijg je een soort van phase effect in het lag, en de kick die wegvalt, dit krijg je als je 2 waveforms tegelijk afspeelt die precies gelijk zijn.
De kick is dus geript.
Nou vind ik een melodie jatten minder erg als een kick waar je op gezwoegd heb..wrote:Het is (als er al gejat is, wat ik betwijfel) sprake van een "pot verwijt de ketel"-principe.wrote:Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.
De kick is dus geript.
Hij verwijt het dat anderen zijn kicks jatten, terwijl hij zelf een melodie gejat heeft...
Atmozfears jatten kicks en Code Black jat melodieën.wrote:en wat is je argument hiervoor?wrote:Conclusie; ze jatten allebei!