Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020 4,894 postssince 2010
Hahahahahahahahahaha Troll van de eeuw! Alleen kan het echt NIET gewoon wat die gast doet! Alsnog zorgde het voor een goede smile on my face! :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago 5,235 postssince 2010
Epissche troll die SamBW
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2026 2,639 postssince 2011
haha ultieme troll dit :lol:
E
ik ga ook de trance wereld in! :P
Donateur
last seen Sep 2023 4,055 postssince 2009
Ook nadat het nieuwe seizoen van GTST van start is gegaan, is het Nieuwe Seizoen van Goede Bio, Slechte Weapon ook weer begonnen!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 5,110 postssince 2011
... heres the official statement from corey and me the reason bioWeapon spilt up was because corey was puting my toothbrush in the toilet every morning plus he was an untidy house guest.
HAHAHAHAHA dit is de best troll :lol:
Yall are way to kind.

This troll has been brought to you by Ephixa!
dit is dan weer zo jammer xd
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago 5,235 postssince 2010
Dat is heus niet de echte Ephixa...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
Heerlijk dit :lol:
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
Corey and I are still trying to work things out.
Prima zaak. En erg netjes na alles wat er over hem is gezegd. Is uiteindelijk dus toch niet de gore klereleier die iedereen in hem zag.
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
:worship:
A
dawasiknie wrote:
Prima zaak. En erg netjes na alles wat er over hem is gezegd. Is uiteindelijk dus toch niet de gore klereleier die iedereen in hem zag.
Hij heeft wel een hoop rare dingen gezegd. Natuurlijk wel helemaal opgehyped door onze Canadese vocalist
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Op zich best een goede troll, jammer toch dat de echte gezichten al na 2 pagina's reageren. Gelijk ook Nikkita erbij ook. Begrijp eigenlijk steeds minder waarom ze het geven van statements en informatie over Bioweapon nou niet gewoon aan Sam & Corey overlaat. Die willen, zoals ze zelf aangeven, niets kwijt aangezien ze elkaar niet (te veel) af willen vallen. Zij doet het tegenovergestelde, de hele dag door lekken als een waus.

Doen wel meer vrouwen overigens. Soms.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
TiMOTHYb wrote:Begrijp eigenlijk steeds minder waarom ze het geven van statements en informatie over Bioweapon nou niet gewoon aan Sam & Corey overlaat. Die willen, zoals ze zelf aangeven, niets kwijt aangezien ze elkaar niet (te veel) af willen vallen. Zij doet het tegenovergestelde, de hele dag door lekken als een waus.

Moet ik je gelijk in geven
Aan het typen...
last seen Oct 2024 11,374 postssince 2008
dawasiknie wrote:
Dat moet nog blijken, het kán ook zo zijn dat hij beide namen (of zijn eigen naam) geen schade aan wil doen en dus samen met Corey een coverup moeten verzinnen, zodat alles weer glad gestreken wordt.

Ik zeg "kan", voor degene die niet begrijpend kunnen lezen. Het is in ieder geval niet iets waar ik conclusies uit kan trekken.

En over Nikkita, het is toch goed dat zo'n verhaal zo snel mogelijk de wereld uit geholpen wordt, zodat het niet een eigen leven gaat leiden?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago 14,129 postssince 2008
TiMOTHYb wrote:Op zich best een goede troll, jammer toch dat de echte gezichten al na 2 pagina's reageren. Gelijk ook Nikkita erbij ook. Begrijp eigenlijk steeds minder waarom ze het geven van statements en informatie over Bioweapon nou niet gewoon aan Sam & Corey overlaat. Die willen, zoals ze zelf aangeven, niets kwijt aangezien ze elkaar niet (te veel) af willen vallen. Zij doet het tegenovergestelde, de hele dag door lekken als een waus.

Echt niet elke dag, de hele dag hoor, zo eens in de maand is ze weer ff bezig.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 24,542 postssince 2008
Ik kan hier dus de humor niet van inzien. Dat mensen dit ook nog wegzetten als "leuke troll", onbegrijpelijk.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013 1,171 postssince 2011
Khadber wrote:Ik kan hier dus de humor niet van inzien. Dat mensen dit ook nog wegzetten als "leuke troll", onbegrijpelijk.
Dit dus. Ik vind het een hele lage actie als ik eerlijk mag zijn. Pure bagger gewoon :sick: .
Hardtraxx Addict
last seen May 2013 1,418 postssince 2011
Whaha geniaal topic. :lol:

Het mooiste is dat ie daarna doet of ie Ephixa is en dat iedereen tegen ''Ephixa'' gaat ragen. xd
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Khadber wrote:Ik kan hier dus de humor niet van inzien. Dat mensen dit ook nog wegzetten als "leuke troll", onbegrijpelijk.
Ho ho, goede .. niet leuke. Is heel wat anders in mijn ogen. :)
Hardtraxxer
last seen Jun 2016 660 postssince 2010
TiMOTHYb wrote:
Ho ho, goede .. niet leuke. Is heel wat anders in mijn ogen. :)
Ik vind het nog niet eens goed... Beetje zielig eigenlijk...
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021 6,376 postssince 2010
TiMOTHYb wrote:
De hele dag door lekken als een waus.
Doen wel meer vrouwen overigens.
Gewoon allemaal.
O
Hardtraxxer
last seen Feb 2013 52 postssince 2011
mrazura wrote:
TiMOTHYb wrote:
De hele dag door lekken als een waus.
Doen wel meer vrouwen overigens.
Gewoon allemaal.
Menopauze *kuch*
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016 4,295 postssince 2010
Opeens weer activiteit op hun Facebook :huh:
D
Misschien hebben ze het weer goed gemaakt!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
:drool:

Pakken hopelijk weer het stijltje van Memento Remix/ Insomnia Remix e.d. op ALS ze nog doorgaan.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago