Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hahahahahahahahahaha Troll van de eeuw! Alleen kan het echt NIET gewoon wat die gast doet! Alsnog zorgde het voor een goede smile on my face! :lol:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Epissche troll die SamBW
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
haha ultieme troll dit :lol:
E
ik ga ook de trance wereld in! :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ook nadat het nieuwe seizoen van GTST van start is gegaan, is het Nieuwe Seizoen van Goede Bio, Slechte Weapon ook weer begonnen!
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
... heres the official statement from corey and me the reason bioWeapon spilt up was because corey was puting my toothbrush in the toilet every morning plus he was an untidy house guest.
HAHAHAHAHA dit is de best troll :lol:
Yall are way to kind.

This troll has been brought to you by Ephixa!
dit is dan weer zo jammer xd
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dat is heus niet de echte Ephixa...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Heerlijk dit :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Corey and I are still trying to work things out.
Prima zaak. En erg netjes na alles wat er over hem is gezegd. Is uiteindelijk dus toch niet de gore klereleier die iedereen in hem zag.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
:worship:
A
dawasiknie wrote:
Prima zaak. En erg netjes na alles wat er over hem is gezegd. Is uiteindelijk dus toch niet de gore klereleier die iedereen in hem zag.
Hij heeft wel een hoop rare dingen gezegd. Natuurlijk wel helemaal opgehyped door onze Canadese vocalist
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Op zich best een goede troll, jammer toch dat de echte gezichten al na 2 pagina's reageren. Gelijk ook Nikkita erbij ook. Begrijp eigenlijk steeds minder waarom ze het geven van statements en informatie over Bioweapon nou niet gewoon aan Sam & Corey overlaat. Die willen, zoals ze zelf aangeven, niets kwijt aangezien ze elkaar niet (te veel) af willen vallen. Zij doet het tegenovergestelde, de hele dag door lekken als een waus.

Doen wel meer vrouwen overigens. Soms.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:Begrijp eigenlijk steeds minder waarom ze het geven van statements en informatie over Bioweapon nou niet gewoon aan Sam & Corey overlaat. Die willen, zoals ze zelf aangeven, niets kwijt aangezien ze elkaar niet (te veel) af willen vallen. Zij doet het tegenovergestelde, de hele dag door lekken als een waus.

Moet ik je gelijk in geven
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
dawasiknie wrote:
Dat moet nog blijken, het kán ook zo zijn dat hij beide namen (of zijn eigen naam) geen schade aan wil doen en dus samen met Corey een coverup moeten verzinnen, zodat alles weer glad gestreken wordt.

Ik zeg "kan", voor degene die niet begrijpend kunnen lezen. Het is in ieder geval niet iets waar ik conclusies uit kan trekken.

En over Nikkita, het is toch goed dat zo'n verhaal zo snel mogelijk de wereld uit geholpen wordt, zodat het niet een eigen leven gaat leiden?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
TiMOTHYb wrote:Op zich best een goede troll, jammer toch dat de echte gezichten al na 2 pagina's reageren. Gelijk ook Nikkita erbij ook. Begrijp eigenlijk steeds minder waarom ze het geven van statements en informatie over Bioweapon nou niet gewoon aan Sam & Corey overlaat. Die willen, zoals ze zelf aangeven, niets kwijt aangezien ze elkaar niet (te veel) af willen vallen. Zij doet het tegenovergestelde, de hele dag door lekken als een waus.

Echt niet elke dag, de hele dag hoor, zo eens in de maand is ze weer ff bezig.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik kan hier dus de humor niet van inzien. Dat mensen dit ook nog wegzetten als "leuke troll", onbegrijpelijk.
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Khadber wrote:Ik kan hier dus de humor niet van inzien. Dat mensen dit ook nog wegzetten als "leuke troll", onbegrijpelijk.
Dit dus. Ik vind het een hele lage actie als ik eerlijk mag zijn. Pure bagger gewoon :sick: .
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Whaha geniaal topic. :lol:

Het mooiste is dat ie daarna doet of ie Ephixa is en dat iedereen tegen ''Ephixa'' gaat ragen. xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Khadber wrote:Ik kan hier dus de humor niet van inzien. Dat mensen dit ook nog wegzetten als "leuke troll", onbegrijpelijk.
Ho ho, goede .. niet leuke. Is heel wat anders in mijn ogen. :)
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
TiMOTHYb wrote:
Ho ho, goede .. niet leuke. Is heel wat anders in mijn ogen. :)
Ik vind het nog niet eens goed... Beetje zielig eigenlijk...
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
TiMOTHYb wrote:
De hele dag door lekken als een waus.
Doen wel meer vrouwen overigens.
Gewoon allemaal.
O
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Feb 2013
mrazura wrote:
TiMOTHYb wrote:
De hele dag door lekken als een waus.
Doen wel meer vrouwen overigens.
Gewoon allemaal.
Menopauze *kuch*
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Opeens weer activiteit op hun Facebook :huh:
D
Misschien hebben ze het weer goed gemaakt!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
:drool:

Pakken hopelijk weer het stijltje van Memento Remix/ Insomnia Remix e.d. op ALS ze nog doorgaan.