Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

Supernatural schreef:
BuzzLightyear schreef:
Dead of the Night en Fearfull Symmetry zijn collabs met de Toneshifters dus dat zal echt niet allemaal van de kant van Bioweapon komen :)

Kijk maar bij Corey's twitter profiel Inversedj, staat dat hij de kick voor fearfull symmetry heeft gemaakt. Misschien komen de sounds en screeches van Toneshifterz kant maar de kick is toch echt rauw

Ah okee, dat wist ik niet ;) Dan nog vind ik de kicks niet echt rauw/hard, maar dat is een kwestie van smaak. Het is in elk geval wel anders als de gebruikelijke Bioweapon-melodietjes met standaardkicks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:14 

Hardtraxx Veteran

Sam mag alleen blijven draaien :D
Echt heerlijke beuksetjes voor de dag goed te starten!
En Corey naar Fusion :thumbup: Ik had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:43 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
En Corey naar Fusion :thumbup: Ik had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug ^^

En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:51 

Bierkoning

JefQ schreef:
Nrgizer schreef:

En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:07 

Donateur

Heerlijk JefQ!! :lol: Onderschrift waaardig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
JefQ schreef:
Nrgizer schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:22 

Hardtraxxer

geniaal dit alleen zonde dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.
vond ze de laatste tijd steeds beter worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:37 

Hardtraxx Addict

Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?

Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.

Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:51 

Hardtraxxer

JefQ = HELD :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 12:05 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..

made my day :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:35 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Nrgizer schreef:

+1, :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:59 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:
Ik zag net een foto oo de twitter van DV8 en hij het over een "Fusion Records Barbeque"
Op de foto zie je ook Corey!

Misschien omdat de barbeque bij het huis is waar alle Aussies wonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:08 

Hardtraxxer

JefQ schreef:
Nrgizer schreef:

+1:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.

Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren. :P

Desondankt is het wel een hilarische commend! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 17:17 

Donateur

hidde schreef:

Nee, gewoon een goede lead. Maar het grut kindjes loopt weer digitale schouderklopjes uit te delen alsof hij net iets heel wijs gezegd heeft. Beetje appels met peren.

Desondanks wél grappig & onderschriftwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:39 

Hardtraxxer

ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.

jammer dat ze mogelijk uit elkaar gaan, het waren toch wel degenen waar ik naar op keek als (amateur) producer.

hopelijk blijven ze beide mooie platen maken, samen of apart. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:59 

Hardtraxx Addict

SoundHound schreef:

jammer dat ze mogelijk uit elkaar gaan, het waren toch wel degenen waar ik naar op keek als (amateur) producer.

De vraag is natuurlijk of die aankondiging er wel gaat komen. Denk eerlijk gezegt dat Sam doorgaat met Bioweapon en Corey onder een andere naam verder gaat bij een ander label (wss fusion).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
SoundHound schreef:

De vraag is natuurlijk of die aankondiging er wel gaat komen. Denk eerlijk gezegt dat Sam doorgaat met Bioweapon en Corey onder een andere naam verder gaat bij een ander label (wss fusion).

Nogmaals, aankondiging zal nooit komen! Ga daar maar van uit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:53 

Hardtraxx Elite

Even een schop naar boven, zag net dat in de credits van de Defqon DVD dit jaar Corey ook al niet meer bij Bioweapon staat... Bij Bioweapon & Toneshifterz staan alleen Sam, Eli en Olcay..

Daarnaast heeft Toneshifterz laatst op Twitter aangegeven dat op hun nieuwe album samenwerkingen met oa. Code Black staan. Lijkt me duidelijk dus, Sam gaat verder als Bioweapon, Corey onder Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Even een schop naar boven, zag net dat in de credits van de Defqon DVD dit jaar Corey ook al niet meer bij Bioweapon staat... Bij Bioweapon & Toneshifterz staan alleen Sam, Eli en Olcay..

Daarnaast heeft Toneshifterz laatst op Twitter aangegeven dat op hun nieuwe album samenwerkingen met oa. Code Black staan. Lijkt me duidelijk dus, Sam gaat verder als Bioweapon, Corey onder Code Black

Triest -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 10:29 

Hardtraxx Veteran

Laip iemamd van toneshifterx heeft zelfde naam als mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:31 

Donateur

Rawbin schreef:
Triest -.-

Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Rawbin schreef:
Triest -.-

Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.

Juist verwarrend want er stonden wel 4 mensen op het podium bij Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:47 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
TiMOTHYb schreef:
Rawbin schreef:
Triest -.-

Juist verwarrend want er stonden wel 4 mensen op het podium bij Defqon.

Hoeveel mensen denk je dat er zijn die die credits lezen en daarna daar over na gaan denken?

En zowiezo, Titan bijvoorbeeld produced ook niet zelf. Vind je het verwarrend als je hem wel ziet draaien?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen