Ah okee, dat wist ik nietwrote:Kijk maar bij Corey's twitter profiel Inversedj, staat dat hij de kick voor fearfull symmetry heeft gemaakt. Misschien komen de sounds en screeches van Toneshifterz kant maar de kick is toch echt rauwwrote:Dead of the Night en Fearfull Symmetry zijn collabs met de Toneshifters dus dat zal echt niet allemaal van de kant van Bioweapon komen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Sam mag alleen blijven draaien
Echt heerlijke beuksetjes voor de dag goed te starten!
En Corey naar Fusion
Ik had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug 
En Corey naar Fusion
En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..wrote:Sam mag alleen blijven draaien![]()
En Corey naar FusionIk had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug
wrote:En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..wrote:Sam mag alleen blijven draaien![]()
En Corey naar FusionIk had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
wrote:wrote:En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..wrote:Sam mag alleen blijven draaien![]()
geniaal dit alleen zonde dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.
vond ze de laatste tijd steeds beter worden
vond ze de laatste tijd steeds beter worden
Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?
Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.
Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren.
Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.
Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren.
made my daywrote:Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..
+1,wrote:En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..wrote:Sam mag alleen blijven draaien![]()
Misschien omdat de barbeque bij het huis is waar alle Aussies wonen?wrote:Ik zag net een foto oo de twitter van DV8 en hij het over een "Fusion Records Barbeque"
Op de foto zie je ook Corey!
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
+1:Pwrote:En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..wrote:Sam mag alleen blijven draaien![]()
Desondankt is het wel een hilarische commend!wrote:Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?
Nee, gewoon een goede lead. Maar het grut kindjes loopt weer digitale schouderklopjes uit te delen alsof hij net iets heel wijs gezegd heeft. Beetje appels met peren.wrote:Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?
Desondanks wél grappig & onderschriftwaardig.
ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.
jammer dat ze mogelijk uit elkaar gaan, het waren toch wel degenen waar ik naar op keek als (amateur) producer.
hopelijk blijven ze beide mooie platen maken, samen of apart.
jammer dat ze mogelijk uit elkaar gaan, het waren toch wel degenen waar ik naar op keek als (amateur) producer.
De vraag is natuurlijk of die aankondiging er wel gaat komen. Denk eerlijk gezegt dat Sam doorgaat met Bioweapon en Corey onder een andere naam verder gaat bij een ander label (wss fusion).wrote:ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.
Nogmaals, aankondiging zal nooit komen! Ga daar maar van uit.wrote:De vraag is natuurlijk of die aankondiging er wel gaat komen. Denk eerlijk gezegt dat Sam doorgaat met Bioweapon en Corey onder een andere naam verder gaat bij een ander label (wss fusion).wrote:ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.
Even een schop naar boven, zag net dat in de credits van de Defqon DVD dit jaar Corey ook al niet meer bij Bioweapon staat... Bij Bioweapon & Toneshifterz staan alleen Sam, Eli en Olcay..
Daarnaast heeft Toneshifterz laatst op Twitter aangegeven dat op hun nieuwe album samenwerkingen met oa. Code Black staan. Lijkt me duidelijk dus, Sam gaat verder als Bioweapon, Corey onder Code Black
Daarnaast heeft Toneshifterz laatst op Twitter aangegeven dat op hun nieuwe album samenwerkingen met oa. Code Black staan. Lijkt me duidelijk dus, Sam gaat verder als Bioweapon, Corey onder Code Black
Triestwrote:Even een schop naar boven, zag net dat in de credits van de Defqon DVD dit jaar Corey ook al niet meer bij Bioweapon staat... Bij Bioweapon & Toneshifterz staan alleen Sam, Eli en Olcay..
Laip iemamd van toneshifterx heeft zelfde naam als mij 
Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.wrote: Triest
Juist verwarrend want er stonden wel 4 mensen op het podium bij Defqon.wrote:Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.wrote: Triest
Hoeveel mensen denk je dat er zijn die die credits lezen en daarna daar over na gaan denken?wrote:Juist verwarrend want er stonden wel 4 mensen op het podium bij Defqon.wrote:Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.wrote: Triest
En zowiezo, Titan bijvoorbeeld produced ook niet zelf. Vind je het verwarrend als je hem wel ziet draaien?
Last edited by marsiascout on 05 Sep 2011 13:50, edited 1 time in total.