Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Supernatural wrote:
BuzzLightyear wrote:Dead of the Night en Fearfull Symmetry zijn collabs met de Toneshifters dus dat zal echt niet allemaal van de kant van Bioweapon komen :)
Kijk maar bij Corey's twitter profiel Inversedj, staat dat hij de kick voor fearfull symmetry heeft gemaakt. Misschien komen de sounds en screeches van Toneshifterz kant maar de kick is toch echt rauw
Ah okee, dat wist ik niet ;) Dan nog vind ik de kicks niet echt rauw/hard, maar dat is een kwestie van smaak. Het is in elk geval wel anders als de gebruikelijke Bioweapon-melodietjes met standaardkicks ^^
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Sam mag alleen blijven draaien :D
Echt heerlijke beuksetjes voor de dag goed te starten!
En Corey naar Fusion :thumbup: Ik had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug ^^
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Nrgizer wrote:Sam mag alleen blijven draaien :D
En Corey naar Fusion :thumbup: Ik had al vermoeden toen hij Fusion likede op FB een paar dagen terug ^^
En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
JefQ wrote:
En daar baseer jij een vermoeden op?? Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..
:lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Heerlijk JefQ!! :lol: Onderschrift waaardig! :P
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Pommer wrote:
JefQ wrote:
:lol:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hahahaha :lol:
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Feb 2012
geniaal dit alleen zonde dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.
vond ze de laatste tijd steeds beter worden
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?

Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.

Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren. :P
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
JefQ = HELD :worship:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 16 days ago
JefQ wrote:Als ik marc dutroux zou liken op facebook, betekent dat ook niet gelijk dat ik van kinderen hou..
made my day :lol:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
JefQ wrote:
+1, :lol: :lol:
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
TP-Project wrote:Ik zag net een foto oo de twitter van DV8 en hij het over een "Fusion Records Barbeque"
Op de foto zie je ook Corey!
Misschien omdat de barbeque bij het huis is waar alle Aussies wonen?
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
JefQ wrote:
+1:P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
hidde wrote:Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?

Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.

Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren. :P
Desondankt is het wel een hilarische commend! :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hidde wrote:Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?

Nee, gewoon een goede lead. Maar het grut kindjes loopt weer digitale schouderklopjes uit te delen alsof hij net iets heel wijs gezegd heeft. Beetje appels met peren.

Desondanks wél grappig & onderschriftwaardig.
Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.

jammer dat ze mogelijk uit elkaar gaan, het waren toch wel degenen waar ik naar op keek als (amateur) producer.

hopelijk blijven ze beide mooie platen maken, samen of apart. ;)
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
SoundHound wrote:ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.

jammer dat ze mogelijk uit elkaar gaan, het waren toch wel degenen waar ik naar op keek als (amateur) producer.

De vraag is natuurlijk of die aankondiging er wel gaat komen. Denk eerlijk gezegt dat Sam doorgaat met Bioweapon en Corey onder een andere naam verder gaat bij een ander label (wss fusion).
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Squid wrote:
SoundHound wrote:ben wel benieuwd wanneer de officiele aankondiging komt dan.

De vraag is natuurlijk of die aankondiging er wel gaat komen. Denk eerlijk gezegt dat Sam doorgaat met Bioweapon en Corey onder een andere naam verder gaat bij een ander label (wss fusion).
Nogmaals, aankondiging zal nooit komen! Ga daar maar van uit. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Even een schop naar boven, zag net dat in de credits van de Defqon DVD dit jaar Corey ook al niet meer bij Bioweapon staat... Bij Bioweapon & Toneshifterz staan alleen Sam, Eli en Olcay..

Daarnaast heeft Toneshifterz laatst op Twitter aangegeven dat op hun nieuwe album samenwerkingen met oa. Code Black staan. Lijkt me duidelijk dus, Sam gaat verder als Bioweapon, Corey onder Code Black
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
TakkU wrote:Even een schop naar boven, zag net dat in de credits van de Defqon DVD dit jaar Corey ook al niet meer bij Bioweapon staat... Bij Bioweapon & Toneshifterz staan alleen Sam, Eli en Olcay..

Daarnaast heeft Toneshifterz laatst op Twitter aangegeven dat op hun nieuwe album samenwerkingen met oa. Code Black staan. Lijkt me duidelijk dus, Sam gaat verder als Bioweapon, Corey onder Code Black
Triest -.-
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Laip iemamd van toneshifterx heeft zelfde naam als mij :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rawbin wrote: Triest -.-
Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
TiMOTHYb wrote:
Ze zullen wel gewoon de actuele gegevens hebben aangehouden. Maakt het niet minder triest hoor, maar om verwarringen te voorkomen ofzo.
Juist verwarrend want er stonden wel 4 mensen op het podium bij Defqon.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Rik wrote:
TiMOTHYb wrote:
Juist verwarrend want er stonden wel 4 mensen op het podium bij Defqon.
Hoeveel mensen denk je dat er zijn die die credits lezen en daarna daar over na gaan denken?

En zowiezo, Titan bijvoorbeeld produced ook niet zelf. Vind je het verwarrend als je hem wel ziet draaien?
Last edited by marsiascout on 05 Sep 2011 13:50, edited 1 time in total.