hidde schreef:
Ben ik de enige die vindt dat wat JefQ zegt een beetje overdreven is?
Gegeven dat het gerucht al een tijdje rond gaat dat 'ie naar Fusion zou gaan zou ik dat vermoeden ook wel kunnen creëren als ik dat zou zien.
Ik denk niet dat hij zijn vermoeden alleen op die like baseerde maar dat dat eerder zijn zoveelste aanwijzing was om dat vermoeden te creëren.

Nee, gewoon een goede lead. Maar het grut kindjes loopt weer digitale schouderklopjes uit te delen alsof hij net iets heel wijs gezegd heeft. Beetje appels met peren.
Desondanks wél grappig & onderschriftwaardig.