Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Support jij 2dangerous?
Ja natuurlijk, ik luisterde al en ga zeker weer luisteren mochten ze terugkomen! 66%  66%  [ 49 ]
Ja natuurlijk, ik kende het nog niet maar na alle positieve dingen die ik over ze gehoord heb ga ik zeker luisteren! 7%  7%  [ 5 ]
Nee, ik luisterde wel, maar heb al iets vervangends gevonden. 11%  11%  [ 8 ]
Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen 8%  8%  [ 6 ]
Ik weet niet wat de 2dangerous-show is. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:15 

Nego schreef:
Opperhoofd schreef:
Klementino schreef:
Naast de poll ook nog een paar vragen:
1. Heb jij gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang?
2. Hoevaak luisterde jij de show per maand?
3. Wat mis jij het meest door het ontbreken van 2dangerous?

1. Gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang? Laat me niet lachen, dat geld is gewoon verdwenen in de zakken van die figuren daar, om hun eigen schulden af te betalen. Triest zooitje.
2. Keuze van de Poll: "Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen."
3. De discussies over dat waardeloze internetradiostation en haar slaapkamerDJ's. Dus wat dat betreft is het heerlijk als ze weer terugzijn. :yay:

Ga aub geen dingen roepen waarvan je niets af weet ;) Maargoed, moet je verder zelf weten natuurlijk.

Beetje hypocriet; juist wij hebben hierover gesproken samen. :')

Het geld was om kosten te dekken die jullie hadden gemaakt, zonder daarvoor zelf een voorziening te hebben aangemaakt.

Dat noemt men ook wel schulden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:17 

Ebbie schreef:
Het is Opperhoofd he.. daar kun je dit van verwachten.

Wij hebben elkaar nooit eerder 'gesproken' dus waar heb je het over jochie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:59 

Artiest

Opperhoofd schreef:
Nego schreef:
Opperhoofd schreef:

1. Gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang? Laat me niet lachen, dat geld is gewoon verdwenen in de zakken van die figuren daar, om hun eigen schulden af te betalen. Triest zooitje.
2. Keuze van de Poll: "Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen."
3. De discussies over dat waardeloze internetradiostation en haar slaapkamerDJ's. Dus wat dat betreft is het heerlijk als ze weer terugzijn. :yay:

Ga aub geen dingen roepen waarvan je niets af weet ;) Maargoed, moet je verder zelf weten natuurlijk.

Beetje hypocriet; juist wij hebben hierover gesproken samen. :')

Het geld was om kosten te dekken die jullie hadden gemaakt, zonder daarvoor zelf een voorziening te hebben aangemaakt.

Dat noemt men ook wel schulden.

Nee het was om kosten van komende jaargang te dekken ;) Maar ik ga dr verder niet op in. Jij leeft blijkbaar met een plank voor je hoofd.

Het is niet zomaar dat heel veel mensen jouw niet kunnen volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:20 

Aan het typen...

Ik kan hem eerlijk gezegd wel volgen, want mits die volgende jaargang er niet kwam, wat erg waarschijnlijk was gezien het bedrag dat jullie als doel stelden, zouden jullie het geld gebruiken om staande schulden af te lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:21 

Hardtraxx Addict

Ik heb een paar keer ge-sms't :$
Elke keer dat het erop was en daarna downloade ik ze ook nog.
Lekkere sets, je krijgt meer te weten van de DJ's d.m.v. wat kleine interviews enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
Klementino schreef:
Naast de poll ook nog een paar vragen:

:') :') :') :')

1. Ja natuurlijk :) Helaas wel maar 20 euro, was alles wat ik had :(
2. Minstens 2x. Als ik kon luisterde ik.
3. Het ouwehoeren, de leuke dingetjes tussendoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:41 

Hardtraxx Veteran

Mis het niet echt, vind The Magic Show beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:50 

Lyst schreef:
Ik kan hem eerlijk gezegd wel volgen, want mits die volgende jaargang er niet kwam, wat erg waarschijnlijk was gezien het bedrag dat jullie als doel stelden, zouden jullie het geld gebruiken om staande schulden af te lossen.

Precies!

Ook precies hetgeen Nego destijds heeft verteld.

Schulden. Wanneer je geen voorziening aanmaakt voor de kosten ben je gewoon dom.

Wanneer het geld zou worden gaan gebruikt voor het 'volgende jaargang' zou het gewoon teruggestort kunnen worden wanneer dat toch niet haalbaar bleek te zijn.

Het geld is daarentegen gewoon in eigen zak gehouden om schulden af te betalen.

Misleiding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:04 

Artiest

Opperhoofd schreef:
Lyst schreef:

Precies!

Schulden. Wanneer je geen voorziening aanmaakt voor de kosten ben je gewoon dom.

Wanneer het geld zou worden gaan gebruikt voor het 'volgende jaargang' zou het gewoon teruggestort kunnen worden wanneer dat toch niet haalbaar bleek te zijn.

Misleiding!

Terugstorten terwijl er eerst inkomsten belasting afgedragen moet worden? Doe eerst eens wat research. Verder gaan wij nu weer mooi beginnen en alles mensen die gedoneerd hebben waarvan wij iets kunnen traceren zullen hier netjes voor worden beloond.

Maar ik ga hier verder niet op in. Als je behoefte hebt kom je maar een keer in de boeken kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:11 

Nego schreef:
Opperhoofd schreef:
Lyst schreef:

Precies!

Misleiding!

Terugstorten terwijl er eerst inkomsten belasting afgedragen moet worden? Doe eerst eens wat research. Verder gaan wij nu weer mooi beginnen en alles mensen die gedoneerd hebben waarvan wij iets kunnen traceren zullen hier netjes voor worden beloond.

Maar ik ga hier verder niet op in. Als je behoefte hebt kom je maar een keer in de boeken kijken.

Weet je dat dat best interessant klinkt eigenlijk, daar ben ik namelijk wel heel benieuwd naar inderdaad! :D

En research hoef ik niet te doen; ik weet een beetje hoe die dingen werken toevallig.

Betaalde belasting over teruggestorte donaties kun je namelijk verrekenen. :thumbsup: Over 'research doen' gesproken! :') Maar dat weet jij vast allemaal beter, vandaar ook dat jullie geen voorziening hadden voor kosten. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:12 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
Lyst schreef:

Precies!

Misleiding!

Voor zo ver mijn ogen konden lezen heeft iedereen die grote bedragen gegeven heeft z'n geld terug gekregen.

Daarbij zou het geld indirect weer meehelpen voor een eventuele terugkomst in de toekomst. Dus wat is je probleem nou eigenlijk? :)

En zelfs al was het voor schulden... Ze hebben jarenlang voor andere mensen in hun eigen zak moeten graaien om Fear staande te houden. Ik vond mijn 20 euro het duidelijk waard, ook al kwamen ze niet terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:13 

Artiest

Jips maar zonder rechtsvorm is er niets te verrekenen, daar lag inderdaad het probleem :)

Aangezien wij op 1 januari al een zicht hadden op een mogelijke toekomst hebben wij het hier verder ook nooit gehad. Maar je bent welkom om een keer langs te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:19 

Nego schreef:
Jips maar zonder rechtsvorm is er niets te verrekenen, daar lag inderdaad het probleem :)

Aangezien wij op 1 januari al een zicht hadden op een mogelijke toekomst hebben wij het hier verder ook nooit gehad. Maar je bent welkom om een keer langs te komen.

Dat eerste is onzin, maar goed, laten we het Topic weer gezellig maken. Anders komen er nog meer reacties van personen zoals Inno die geen verstand (van zaken) hebben.

Het tweede blijft opzich best interessant. :D Dus wie weet. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:21 

Artiest

Haha pcies :) Nja je bent welkom hoor.

Kom je maar keer als er een show is, kun je nog een keer mee lachen ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:24 

Nego schreef:

Alleen als DV8 een keer komt! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:27 

Artiest

Opperhoofd schreef:
Nego schreef:

Alleen als DV8 een keer komt! :woot:

Haha hoezo dat dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:47 

Hardtraxxer

Opperhoofd schreef:
Ebbie schreef:
Het is Opperhoofd he.. daar kun je dit van verwachten.

Wij hebben elkaar nooit eerder 'gesproken' dus waar heb je het over jochie?

Toevallig lees ik ook mee op andere communities. Daar ben je ook altijd mensen aan het bashen, wat uitermate storend is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:49 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
Anders komen er nog meer reacties van personen zoals Inno die geen verstand (van zaken) hebben.

Jij geeft je eigen interpretatie van hoe het volgens jou is gegaan... zonder dat je in de boeken/feiten van FearFM hebt gekeken. En dan heb IK geen verstand (van zaken) ? :/

Beetje jammer zulke opmerkingen :)

Maar ik denk dat FearFM inderdaad eerst even allemaal geld van hun luisteraars heeft weten af te troggelen om hun (persoonlijke) schulden op te lossen... om vervolgens weer terug te komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 14:01 

Hardtraxxer

Citaat:
2D was de laatste 4 uitzendingen al voornamelijk in het engels hoor ;-)

Dat klopt, elke keer de eerste 2 uur en toen was het al weer voorbij ,want toen de zeverde ze alweer in het Nederlands ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 08:45 

Dus eerst dit:

Inno schreef:
Jij geeft je eigen interpretatie van hoe het volgens jou is gegaan... zonder dat je in de boeken/feiten van FearFM hebt gekeken. En dan heb IK geen verstand (van zaken) ? :/

En dan dit:

Inno schreef:
Maar ik denk dat FearFM inderdaad eerst even allemaal geld van hun luisteraars heeft weten af te troggelen om hun (persoonlijke) schulden op te lossen... om vervolgens weer terug te komen :x

Dat is toch precies wat ik zei knurft! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 09:52 

Hardtraxx Veteran

Niet 2dangerous gerelateerd maar wel voor Fear FM.
Citaat:
Vanaf vandaag zal er geen activiteit meer laats vinden op www.tw-magazine.com

Wij willen dan ook iedereen bedanken die in de afgelopen 15 jaar, sinds het ontstaan van het toenmalige "The Terrorworld" onze site heeft bezocht.

Gelukkig hoeven jullie ons niet helemaal te missen,

TW-Magazine zet haar activiteiten namelijk voort in samenwerking met het muziekstation Fear.FM onder de nieuwe naam Fear Community.

De oude foto's en verslagen zullen daar dan ook in de toekomst weer terug te vinden zijn.

Ik wil iedereen nogmaal hartelijk danken voor jullie bijdragen en of bezoeken aan TW-Magazine.com

Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
Dat is toch precies wat ik zei knurft! :yes:

Ja, maar ik was sarcastisch >.< :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:29 

Artiest

Ik lette er eerder nooit zo op, maar ben wel van plan om het te gaan luisteren als het terug komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:13 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:

We hadden geen schulden :) geld word nu gebruikt om door te starten... waar we sinds 1 januari al mee bezig geweest zijn.

Mooi :) Zo zie je maar weer, je kan dingen beter van mensen zelf horen in plaats van zelf invullen/verzinnen hoe iets gegaan is op de plaatsen waar je kennis ontbreekt, scheelt een hoop nutteloze comments.

Ik meende dat ook niet, het sarcasme droop van die zin af :P Ik vatte even in 1 zin samen hoe opperhoofd (en sommige andere mensen) dachten te weten hoe het allemaal zat, met op t eind een beste tegenstelling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:48 

Donateur

dan kloppen er hier een paar verhalen niet
want als ik het goed herinner zei Inno hierboven ergens dat grote bedragen zijn terug gestort?
dat moet dan niet waar zijn
verder boeit het niet als mijn donatie voor schulden is gebruikt, ik heb me dankzij die mensen daar zoveel vermaakt dat ik het er graag voor over heb
en overigens zullen menigeen het met mij eens zijn daarover want je doneert ook niet zomaar, alleen als je waarde hechte aan Fear FM ;)
verder hoop ik dat ze zsm terugkomen! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen