Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Support jij 2dangerous?
Ja natuurlijk, ik luisterde al en ga zeker weer luisteren mochten ze terugkomen! 66%  66%  [ 49 ]
Ja natuurlijk, ik kende het nog niet maar na alle positieve dingen die ik over ze gehoord heb ga ik zeker luisteren! 7%  7%  [ 5 ]
Nee, ik luisterde wel, maar heb al iets vervangends gevonden. 11%  11%  [ 8 ]
Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen 8%  8%  [ 6 ]
Ik weet niet wat de 2dangerous-show is. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:47 

Hardtraxxer

Ik vraag me eigenlijk af wie van hardtraxx net als ik een fan was van de 2dangerous show op FearFM?
Avonden vol luisterplezier hebben we er aan beleefd en nu moeten we (hopelijk tijdelijk) nog steeds zonder.

Naast de poll ook nog een paar vragen:
1. Heb jij gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang?
2. Hoevaak luisterde jij de show per maand?
3. Wat mis jij het meest door het ontbreken van 2dangerous?

Ik zelf:
1. Ik heb 10 euro gedoneerd :)
2. Ik probeerde elke week te luisteren, heb dat zeker een jaar lang gedaan, maar op een paar shows na heb ik toch een boel gehoord :P
3. De combinatie van de serieuze gesprekken van Mitchel en Tony, de jingles waar ik elke keer weer plat om lach en natuurlijk de beste muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:15 

Hardtraxxer

wel 5 mensen die de poll invullen maar volgens mij staan er ook nog andere vragen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:34 

Hardtraxx Crew

Ik luisterde zeker elke week. Had het vaak onder huiswerk maken aanstaan, lekker ouwehoeren dat die gasten kenne. Vaak lekkere setjes/artiesten. Ik heb verder niks gedoneerd.

Als ze terug zoude komen zou ik zeker weer elke week luisteren (truc van luc moet dan natuurlijk ook terug).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:37 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik luisterde zeker elke week. Had het vaak onder huiswerk maken aanstaan, lekker ouwehoeren dat die gasten kenne. Vaak lekkere setjes/artiesten. Ik heb verder niks gedoneerd.

Als ze terug zoude komen zou ik zeker weer elke week luisteren (truc van luc moet dan natuurlijk ook terug).

haha, dat was ik nog vergeten in wat ik miste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:03 

Hardtraxx Addict

1. heb toen de tijd 30 euro gedoneerd
2. Luisterde er wel vaak naar maar ik denk dat ik er nu op t moment niet zo veel tijd meer voor heb :) Maar dan zou ik de setjes wsl wel downloaden als die online komen
3. Truc van luc sowieso :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:09 

Aan het typen...

Ik luisterde in de tijd van fearfm altijd hard.fm, daar werd tenminste een aanzienlijke hoeveelheid early gedraaid en zaten geen mensen die bij een early set gingen zeuren, wat is dit voor trance, dit is toch de hardstyle stream. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:09 

Artiest

als... ze terugkomen,
nobody knows :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

1. Nee
2. Niet
3. De livesetjes terugluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:48 

Hardtraxx Veteran

Mijn antwoord (en vast van veel anderen) zit er niet bij: Ik luisterde de setjes achteraf (dat ga ik weer doen/ga nu live luisteren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:57 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Mijn antwoord (en vast van veel anderen) zit er niet bij: Ik luisterde de setjes achteraf (dat ga ik weer doen/ga nu live luisteren).

Daar had ik even niet aangedacht, maar volgens mij wordt de poll gereset als ik een optie toevoeg of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:03 

Hardtraxxer

Ik luisterde wel vaak FearFM, maar kan me niet herinneren dat ik heel vaak de 2Dangerouz show heb gehoord, geen idee waarom. Wanneer ze weer te horen zijn ga ik dat zeker wel doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:07 

Hardtraxx Crew

Deeltjesversneller schreef:
2Dangerouz

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:09 

Hardtraxx Veteran

Ran-D@2Dangerous

helemaal grijs gedraaid in de bus naar lloret toen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:15 

Hardtraxx Crew

Die van Ran-d was idd lekker, maar die van Low-E & Alter Egosz heb ik helemaal grijs gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:17 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Deeltjesversneller schreef:
2Dangerouz

:nono:

Shit ik zat net op msn te klagen tegen iemand dat er zoveel dj's hun naam met een Z hebben, nu doe ik het zelf fout :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:19 

Hardtraxxer

Ik ken het niet, maar als ik zo de reacties lees had ik het wel willen kennen. Ik luisterde FearFM regelmatig, maar niet regelmatig genoeg om geld te gaan doneren. Ik denk hierbij aan zo'n 10-15 keer per maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Die van Ran-d was idd lekker, maar die van Low-E & Alter Egosz heb ik helemaal grijs gedraaid.

met voor het eerst WTF erin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

Doe maar terug idd :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:33 

Hardtraxxer

Nixxus schreef:
Ik ken het niet, maar als ik zo de reacties lees had ik het wel willen kennen. Ik luisterde FearFM regelmatig, maar niet regelmatig genoeg om geld te gaan doneren. Ik denk hierbij aan zo'n 10-15 keer per maand.

Nooit op donderdagavond ingetuned op FearFM en dat je af en toe een echte radiostem en een brabander er doorheen hoorde lullen? Of jingles als: ge kunt de groete uit brabant krijge kut... dat soort dingen, want dat moet de 2Dangerous show geweest zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:44 

Hardtraxx Addict

Ja, met al die samples van New Kids en andere dingen erdoorheen was echt geniaal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:54 

Hardtraxxer

Hidden Source schreef:
Ja, met al die samples van New Kids en andere dingen erdoorheen was echt geniaal. xd

haha idd, of die samples die ook gebruikt zijn in Gas met die zooi :P kapotgelachen heb ik me er om, keer op keer(ze zijn ook zo verdomd goed om die dingen op het goede moment te doen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:07 

Hardtraxx Elite

Een van de laatste keren was vet met DV8 die live gitaar speelde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:09 

Donateur

Die samples waren fucking irritant. Alleen daarom al luisterde ik er haast nooit naar.
Alleen hele goeie setjes achteraf wel eens teruggeluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:17 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Hoe nep B-Front ook dat 200-briefje erin doet :P

dawasiknie schreef:
Die samples waren fucking irritant. Alleen daarom al luisterde ik er haast nooit naar.
Alleen hele goeie setjes achteraf wel eens teruggeluisterd.

Kwestie van smaak denk ik, zie het als een MC op een feest, de een irriteert zich eraan, de ander vind het geweldig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:20 

Artiest

luisterde nooit fearFM, was een RHR personage xd
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen