Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Support jij 2dangerous?
Ja natuurlijk, ik luisterde al en ga zeker weer luisteren mochten ze terugkomen! 66%  66%  [ 49 ]
Ja natuurlijk, ik kende het nog niet maar na alle positieve dingen die ik over ze gehoord heb ga ik zeker luisteren! 7%  7%  [ 5 ]
Nee, ik luisterde wel, maar heb al iets vervangends gevonden. 11%  11%  [ 8 ]
Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen 8%  8%  [ 6 ]
Ik weet niet wat de 2dangerous-show is. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:27 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
luisterde nooit fearFM, was een RHR personage xd

Op het laatst van RHR werden ze wel beter maar Fear was toch wel iets proffesioneler denk ik... ze hadden niet voor niks een top van bijna 4x zo hoog aan maximaal aantal luisteraars op de hardstyle stream alleen al(ik heb eens iets gehoord van max 1700 of 1800 terwijl RHR op 450-500 blijft steken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:30 

Artiest

Klementino schreef:

Op het laatst van RHR werden ze wel beter maar Fear was toch wel iets proffesioneler denk ik... ze hadden niet voor niks een top van bijna 4x zo hoog aan maximaal aantal luisteraars op de hardstyle stream alleen al(ik heb eens iets gehoord van max 1700 of 1800 terwijl RHR op 450-500 blijft steken)

RHR heeft er heel veel gehad toen fearFM offline ging, t gaat mij niet om de radio, daar geef ik alleen om als ik er ook echt werk voor verricht, het ging mij om de community, waar fearFM de helft nog met zeikerds had
die de boter in de pan doen maar er niks van bakken was rhr gewoon een klein groepje van mense die elke dag er wel waren voor feedback hulp en gewoon lullen. Daar ging t mij om, dus radio gaat mij alleen om als ik er zelf iets mee doe, meewerk ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:37 

Hardtraxxer

Klementino schreef:

RHR heeft er heel veel gehad toen fearFM offline ging, t gaat mij niet om de radio, daar geef ik alleen om als ik er ook echt werk voor verricht, het ging mij om de community, waar fearFM de helft nog met zeikerds had
die de boter in de pan doen maar er niks van bakken was rhr gewoon een klein groepje van mense die elke dag er wel waren voor feedback hulp en gewoon lullen. Daar ging t mij om, dus radio gaat mij alleen om als ik er zelf iets mee doe, meewerk ofzo

Ja dat snap ik, maar ik vond de community van FearFM veel toegankelijker en warmer... Daar werd zowat elk nieuw lid omhelst, en bij RHR werd je een beetje als een newbie en een vreemde gehouden... dat vond ik erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 21:41 

Artiest

Klementino schreef:

Ja dat snap ik, maar ik vond de community van FearFM veel toegankelijker en warmer... Daar werd zowat elk nieuw lid omhelst, en bij RHR werd je een beetje als een newbie en een vreemde gehouden... dat vond ik erg jammer

nee was juist andersom, FearFM was groter en groter is nooit warmer, als je bij RHR gewoon in de chat kwam of op t forum ff topic aanmaakte wie je was, zei iedereen gedag en was t gewoon een hechte community, ben t dus helemaal niet met je eens op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:05 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
nee was juist andersom, FearFM was groter en groter is nooit warmer, als je bij RHR gewoon in de chat kwam of op t forum ff topic aanmaakte wie je was, zei iedereen gedag en was t gewoon een hechte community, ben t dus helemaal niet met je eens op dat gebied.

Groter is nooit warmer? Zelfs in het grootste kan je nog het warme opzoeken hoor ;). De kans is alleen kleiner dat hetzelfde percentage personen net zo is als dat kleine groepje op een andere site :)

Dat is waar, maar ik vond dat de mensen van RHR een beetje neerbuigend deden als ze je niet kenden en bij FearFM had ik juist het tegenovergestelde, daar voelde je je part of the gang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:07 

Hardtraxxer

Ik luisterde gewoon naar allebei, als op de ene een kutnummer was (zoals Nothing Else Matters heel vaak op RHR was) schakelde ik in op de andere :P De liveshows van FearFM waren wel beter :)

En die jingles... waren zo irritant dat het wel grappig was :D Maar niet als je de setjes later nog 10 keer terug luistert in de auto, zodra je weet wanneer een bepaalde jingle komt is het genoeg geweest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:13 

Hardtraxxer

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde ervaring en smaak :)
Maar RHR was op diverse fronten niet te vergelijken met Fear.FM.
Een ding wat wel te vergelijken was, was het punt dat beide stations met dezelfde liefde voor muziek werd gemaakt. En dat het allemaal vrijwillig was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:18 

Hardtraxxer

FearFM schreef:
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde ervaring en smaak :)
Maar RHR was op diverse fronten niet te vergelijken met Fear.FM.
Een ding wat wel te vergelijken was, was het punt dat beide stations met dezelfde liefde voor muziek werd gemaakt. En dat het allemaal vrijwillig was!

Laat me raden, jij gaat ook luisteren naar 2dangerous? :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:48 

Hardtraxx Veteran

Heb trouw geluisterd vanaf dag 0

Ben ik ff blij dat 5 November Dozer en Dizzorder optreden 5 km van m'n huis af :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:42 

ik luister het somds.
vind het altijd saai radio luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik had van de naam gehoord, maar weet verder niet wat het was. :$ Was er toen nog niet echt actief bij met het luisteren van hardstyle, jaja heb de beste muziekstijl veels te laat ontdekt! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:50 

Artiest

ik weet niet of ik ga luisteren ..... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:55 

Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:

Ga je in de studio zitten met oorkappen op? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:12 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Klementino schreef:
TheDizZorder schreef:

Ga je in de studio zitten met oorkappen op? :P

Word een leuke mix dan :P random crossfades enz

Nog maar random jingles, jingels terwijl Tony aan het woord is of dwars door de truc van Luc heen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 01:37 

Hardtraxxer

Ik geef eerlijk toe dat ik fear veeels te laat heb ontdekt. Ben pas vorig jaar in Oktober gaan luisteren. Ik hoorde van mensen dat ik echt is naar 2Dangerous moest gaan luisteren.
Ik was meteen fan en fear stond bijna non-stop aan bij mij. Op m'n iphone, op m'n laptop.Waar het ook maar mogelijk was.

RHR was niet echt mijn ding, geen idee waarom maar het sprak me niet aan. Ben zeer blij dat Fear weer terug is en dat de frikandellengang snel weer gaat knallen en natuurlijk zeveren! ;)

Ondanks dat Fear Engels wordt hoop ik dat 2D nederlands blijft. Dat heeft toch meer z'n charme :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 01:47 

Hardtraxxer

Perry'd schreef:
Ik geef eerlijk toe dat ik fear veeels te laat heb ontdekt. Ben pas vorig jaar in Oktober gaan luisteren. Ik hoorde van mensen dat ik echt is naar 2Dangerous moest gaan luisteren.
Ik was meteen fan en fear stond bijna non-stop aan bij mij. Op m'n iphone, op m'n laptop.Waar het ook maar mogelijk was.

RHR was niet echt mijn ding, geen idee waarom maar het sprak me niet aan. Ben zeer blij dat Fear weer terug is en dat de frikandellengang snel weer gaat knallen en natuurlijk zeveren! ;)

Ondanks dat Fear Engels wordt hoop ik dat 2D nederlands blijft. Dat heeft toch meer z'n charme :)

Had het niet beter kunnen zeggen dat laatste :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 08:02 

Artiest

Klementino schreef:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 09:21 

Artiest

Klementino schreef:
Perry'd schreef:

2D was de laatste 4 uitzendingen al voornamelijk in het engels hoor ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:05 

Hardtraxx Veteran

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:16 

Hardtraxx Veteran

DOZER-f.k.a-djTony Hello party bangers, i can tell you that our real live radio show 2Dangerous will be back soon on Fear fm, yesyes... http://fb.me/CEA6oDuL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:16 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
DOZER-f.k.a-djTony Hello party bangers, i can tell you that our real live radio show 2Dangerous will be back soon on Fear fm, yesyes... http://fb.me/CEA6oDuL

Eindelijk is het dan bekend.

Gefeliciteerd met het heropstarten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:37 

Klementino schreef:
Naast de poll ook nog een paar vragen:
1. Heb jij gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang?
2. Hoevaak luisterde jij de show per maand?
3. Wat mis jij het meest door het ontbreken van 2dangerous?

1. Gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang? Laat me niet lachen, dat geld is gewoon verdwenen in de zakken van die figuren daar, om hun eigen schulden af te betalen. Triest zooitje.
2. Keuze van de Poll: "Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen."
3. De discussies over dat waardeloze internetradiostation en haar slaapkamerDJ's. Dus wat dat betreft is het heerlijk als ze weer terugzijn. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:07 

Hardtraxxer

Opperhoofd schreef:
Klementino schreef:

1. Gedoneerd om FearFM proberen te redden van de ondergang? Laat me niet lachen, dat geld is gewoon verdwenen in de zakken van die figuren daar, om hun eigen schulden af te betalen. Triest zooitje.
2. Keuze van de Poll: "Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen."
3. De discussies over dat waardeloze internetradiostation en haar slaapkamerDJ's. Dus wat dat betreft is het heerlijk als ze weer terugzijn. :yay:

Hahahaha. :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:07 

Artiest

Opperhoofd schreef:
Klementino schreef:

Ga aub geen dingen roepen waarvan je niets af weet ;) Maargoed, moet je verder zelf weten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 11:12 

Hardtraxxer

Nego schreef:
Opperhoofd schreef:
Klementino schreef:

Ga aub geen dingen roepen waarvan je niets af weet ;) Maargoed, moet je verder zelf weten natuurlijk.

Het is Opperhoofd he.. daar kun je dit van verwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen