Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Support jij 2dangerous?
Ja natuurlijk, ik luisterde al en ga zeker weer luisteren mochten ze terugkomen! 66%  66%  [ 49 ]
Ja natuurlijk, ik kende het nog niet maar na alle positieve dingen die ik over ze gehoord heb ga ik zeker luisteren! 7%  7%  [ 5 ]
Nee, ik luisterde wel, maar heb al iets vervangends gevonden. 11%  11%  [ 8 ]
Nee, ik vond het vroeger niks dus ik ga het zeker niet luisteren als ze terugkomen 8%  8%  [ 6 ]
Ik weet niet wat de 2dangerous-show is. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:53 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
want als ik het goed herinner zei Inno hierboven ergens dat grote bedragen zijn terug gestort?
:

Dat werd toentertijd beweerd tijdens de donatie-actie. Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd is :P Vast wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 09:41 

Artiest

Inno schreef:
frankhardenberg schreef:
want als ik het goed herinner zei Inno hierboven ergens dat grote bedragen zijn terug gestort?
:

Dat werd toentertijd beweerd tijdens de donatie-actie. Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd is :P Vast wel

Dat is gebeurd voor de mensen die hiervoor in aanmerking kwamen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:18 

Hardtraxxer

Als eerste wil ik de mensen bedanken die ons vertrouwen in de situatie die eind vorig jaar (in principe al veel eerder) is ontstaan. Alle financiƫle speculaties die hier of op anders sites worden gedaan kloppen niet, daarom wil ik mondeling toelichten wat de ware situatie is geweest indien hiervoor behoeften is.

Dus voor de mensen (en volgens mij zijn dit er maar 1 of 2?) die er iets serieus over te zeggen hebben en/of denken dat wij met onze actie fouten bedoelingen hebben gehad kunnen met mij persoonlijk contact opnemen (PM / mail / etc.).

Wie weet binnenkort tot ziens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

Nu FearFM zaterdag om 1 uur terugkomt, wanneer zal 2Dangerous dan weer zijn?
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen