Dat werd toentertijd beweerd tijdens de donatie-actie. Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd iswrote: want als ik het goed herinner zei Inno hierboven ergens dat grote bedragen zijn terug gestort?
:
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Dat is gebeurd voor de mensen die hiervoor in aanmerking kwamenwrote:Dat werd toentertijd beweerd tijdens de donatie-actie. Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd iswrote: want als ik het goed herinner zei Inno hierboven ergens dat grote bedragen zijn terug gestort?
:Vast wel
-
FHardtraxxer
- 90 posts member since 2009
- last seen Nov 2017
Als eerste wil ik de mensen bedanken die ons vertrouwen in de situatie die eind vorig jaar (in principe al veel eerder) is ontstaan. Alle financiële speculaties die hier of op anders sites worden gedaan kloppen niet, daarom wil ik mondeling toelichten wat de ware situatie is geweest indien hiervoor behoeften is.
Dus voor de mensen (en volgens mij zijn dit er maar 1 of 2?) die er iets serieus over te zeggen hebben en/of denken dat wij met onze actie fouten bedoelingen hebben gehad kunnen met mij persoonlijk contact opnemen (PM / mail / etc.).
Wie weet binnenkort tot ziens?
Dus voor de mensen (en volgens mij zijn dit er maar 1 of 2?) die er iets serieus over te zeggen hebben en/of denken dat wij met onze actie fouten bedoelingen hebben gehad kunnen met mij persoonlijk contact opnemen (PM / mail / etc.).
Wie weet binnenkort tot ziens?