Nerazzurro93 schreef:
Welkom, aandoenlijke naam.
Vraag: Zatox van nu of van jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden?
Dankjewel!
Beiden, Brutal is prima, maar ook Vintage/ Andromeda/ I Hate U/ Radio Alarm Remix/ aantal Tat & Zat tracks blijven dik!
Code Black vinden we beiden erg tof over zn gehele solo-carriere en Ran-D was vroeger een opperbaas maar nu niet echt meer.
Crossroads/ Inner Child/ Under Attack/ Struggle for Existence/ Fanatics/ Better on the Otherside/ In for the Kill/ Until we meet Again vinden we volgens mij beiden (ik in ieder geval wel) super !