Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2016
last seen May 2016
Hi allemaal,

Mijn naam is Patrick en ik ben 22 jaar. Zoals de meesten lees ik al een tijdje mee en vond het nu toch tijd worden om mee te kunnen praten. Ik hou eigenlijk wel van veel muzieksoorten, maar hardstyle heeft echt mijn voorkeur. Kaartjes voor de festivals zijn al binnen, kan niet wachten om weer hele dagen te stampen.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Heeeeeey goedemiddag :) Wat voor soort hardstyle? Wat vind je bijvoorbeeld goede artiesten, of goede tijdsperioden? En wat luister je verder nog dan hardstyle?
Hardtraxx Newbie
last seen May 2016
Ik vind Showtek altijd wel lekker, en Brennen Heart of Zatox. Eigenlijk kun je me altijd wel blij maken met welke hardstyle dan ook. Maar ik vind het jammer dat het steeds commerciëler wordt, ze gaan toch wat meer rekening houden met een groter publiek.

Daarnaast ga ik elk jaar naar het North Sea Jazz festival haha totaal iets anders, maar dat komt omdat ik Saxofoon speel :whistle:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Als je zegt Showtek, en daarna Brennan Heart en Zatox. Dan bedoel je ook de oude platen van laatstgenoemden denk ik? :P Of ook de nieuwere? Wat vind je van raw hardstyle?
Ik heb juist het idee dat hardstyle het punt van de commerciële top alweer voorbij is trouwens.

Edit: en welkom natuurlijk :P
S
Welkom :)
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
SVB wrote:Welkom :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Norther66 wrote:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Koen wrote:
Norther66 wrote:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Welkom! Welke feestjes staan nog op de planning?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Beastofbeatz wrote: Daarnaast ga ik elk jaar naar het North Sea Jazz festival haha totaal iets anders, maar dat komt omdat ik Saxofoon speel :whistle:
Baas, ik heb zelf van mijn 10e tot mijn 16e saxofoonles gehad :) (alt).

Was trouwens zaterdag bij een bruiloft waar de DJ heel funky techhouse draaide en hij een saxofonist had meegenomen die heel jazzy ging freestylen op de beats. Was echt met afstand de meest funky techhouse-set die ik ooit heb gehoord :thumbup:
Hardtraxx Newbie
last seen May 2016
Thanks iedereen!
Fuzzylogic wrote:Als je zegt Showtek, en daarna Brennan Heart en Zatox. Dan bedoel je ook de oude platen van laatstgenoemden denk ik? :P Of ook de nieuwere? Wat vind je van raw hardstyle?
Ja idd! Raw hardstyle vind ik super chill op festivals!
MeneerEend wrote:Welke feestjes staan nog op de planning?
Welke niet? Donderdag ga ik naar The Free Project, en voor de rest staan Hard with Style, Free Festival, 90´s only in Kijkduin, Defqon, Ultrasonic, Dance Valley, Decibel in de planning. de agenda loopt al aardig vol!
The Skribbler wrote:
Beastofbeatz wrote: Daarnaast ga ik elk jaar naar het North Sea Jazz festival haha totaal iets anders, maar dat komt omdat ik Saxofoon speel :whistle:
Baas, ik heb zelf van mijn 10e tot mijn 16e saxofoonles gehad :) (alt).

Was trouwens zaterdag bij een bruiloft waar de DJ heel funky techhouse draaide en hij een saxofonist had meegenomen die heel jazzy ging freestylen op de beats. Was echt met afstand de meest funky techhouse-set die ik ooit heb gehoord :thumbup:
Ja! Gaaf is dat he?! Ik heb het zelf ook wel eens proberen te doen.. Zonde dat je gestopt ben man!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Welkom! Wanneer ga je Solar naspelen? :P
Hardtraxx Newbie
last seen May 2016
sonnebloem wrote:Welkom! Wanneer ga je Solar naspelen? :P
Haha goeie! Moet wel lukken, alleen even dat snelle riedeltje oefenen.. Zal kijken of het lukt om het op te nemen, mag je zelf bepalen of ik in de buurt kom :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Solar kan niet al te moeilijk zijn, heb je denk ik in een middagje wel voor elkaar... (ik denk iig dat ik hem in een middagje wel in elkaar heb :P )
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
The Skribbler wrote:Solar kan niet al te moeilijk zijn, heb je denk ik in een middagje wel voor elkaar... (ik denk iig dat ik hem in een middagje wel in elkaar heb :P )
nou meneer de skribbler, vanavond zit ik klaar :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Hahaha ja ik heb daar dus geen zin in :P