Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:03 
 
Hardtraxxer

Goedemiddag Hardtraxxers,

Mijn naam is Bryan. 20 jaar, wonende in het hoge noorden.
Ik luister zelf al sinds 2005/2006 naar Hardstyle en eerder ook Hardcore.
Ik ben al eerder actief geweest op het forum, helaas weet ik de naam van dat account niet meer.
Dit was ongeveer in de periode 2010 t/m 2012.
Na 2012/2013 werd mijn interesse in Hardstyle minder, en ben ik er minder naar gaan luisteren. Helaas werd ik daarom ook steeds minder actief op Hardtraxx, en ben uiteindelijk helemaal gestopt. Ik ben in de tussentijd een heleboel andere genres gaan ontdekken, en ben sinds 2013 ook het produceren van muziek serieus gaan oppakken.
Na een paar jaar veel experimenteren met andere muziek, ben ik toch weer Hardstyle gaan oppakken. Dit was weer een beetje komen opborrelen na het bezoeken van een van de Tijdmachine events (in het Klokgebouw). Sinds een paar maanden ben ik inmiddels weer volop bezig met het produceren van/verdiepen in Hardstyle. Het voelt goed om weer terug te zijn. Twee maanden geleden heb ik dan ook definitief besloten mijn oude muziek project waar ik destijds mee bezig was te laten vervallen, en me te richtten op een nieuw project; Mystic!
Mijn eerste (zelfstandige) release komt volgende week uit, waarvan ik de link ook even erbij zal plaatsen.

Ik wil het niet langer maken dan het al is, dus bij deze mijn introductie. Mocht je nog vragen hebben, brand los!

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:35 
 
Hardtraxxer

Welkom! Welke artiesten zijn jouw favoriet, en waar zal je plaat worden gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 12:49 
 
Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
Welkom! Welke artiesten zijn jouw favoriet, en waar zal je plaat worden gereleased?


Dankje!

Ik ben zelf een groot Bas Oskam/Noisecontrollers fan, al vanaf het begin.
Daarnaast ook een groot Technoboy en Headhunterz fan, alhoewel laatst genoemde
natuurlijk helaas niet meer relevant is op dit moment in de hardstyle scene (Project One daargelaten).
Wat betreft nieuwkomers vind ik het meest recente werk van Ecstatic bijvoorbeeld erg tof en vind ik ANDY SVGE echt een aanwinst voor de scene.

Op dit moment ben ik nog niet getekend bij een label en breng ik het op eigen kracht uit.
Het produceren en mixen doe ik zelf, de artworks doe ik zelf, het masteren laat ik doen.
Ik ben hard bezig mijn naam wat groter te gaan maken, om vervolgens hopelijk mijzelf aan te kunnen sluiten bij een geschikt label in de toekomst. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, lekker plaatje hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 19:39 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Welkom, lekker plaatje hoor!


Dankje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2017 15:06 
 
Hardtraxxer

Thijsert schreef:
Welkom, vette plaat man! collab bro


Dankje! Fijn om te horen dat het wel een beetje in de smaak valt :) Haha, wie weet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2017 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2017 18:40 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Welkom! :D


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:23 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
MeneerEend schreef:
Welkom! :D


Dank! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom terug. Wat vind je van Myst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 20:35 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Welkom terug. Wat vind je van Myst?


Thanks!

Een veelbelovende producer. Goede aanwinst voor de scene.
Vooral zijn meest recente (Prophecy) EP, met Before You Go daarvan als uitschieter. :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!