Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 10:08 
 
Hardtraxxer

Hallo allemaal! Als stille meelezer heb ik al wat leuke topics voorbij zien komen! Vooral alle info over de aankomende events zijn heel fijn. :)

Ik zie alleen nu pas deze voorstel pagina dus komtie;

Ik ben Marissa, 30 jaar en gelukkig met mijn man en dochter van 3 jaar. Woonachtig in Den Haag en ben in 2004 (ja toen was ik 14, oeps) besmet met de hardere stijlen. Sindsdien geprobeerd zoveel mogelijk feestjes mee te pakken (wat uberhaupt mogelijk was voor die leeftijd).

Sindsdien houd ik ook trouw mijn Partyflock archief bij!

https://partyflock.nl/user/57075/archive#archive


In 2008 kwam mijn liefde voor de hardstyle en ben ik officieel ‘overgestapt’. Wat hebben we al mooie feestjes gehad en er komen er nog veel meer aan! Dediqated, Intents zondag, Defqon weekend. Misschien tot daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom! :cool:

Wie zijn je favoriete dj's? En als je een top 3 zou moeten maken van alle feestjes die je ooit hebt bezocht, hoe zou die er dan uit zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 11:19 
 
Hardtraxxer

Favoriete DJ op het moment is toch wel B-Front. Man wat knalde hij een set op Qlimax :love: . Nachtfeesten doe ik bijna niet meer en ben al zo vaak op Qlimax geweest dat ik er niet perse heen hoefde. Maar wow wat is dit vet om terug te kijken! Daarbij kan ik heel veel DJs wel waarderen hoor, behalve de extra raw artiesten zoals Rebelion en die trant. Ohja, en Radical Redemption :x

Mijn top 3 wat betreft feesten zijn toch wel de festivals! Mijn aller eerste Defqon in 2009 op het welbekende Almere strand, Camperen op Defqon in 2014 (toen was het nog leuk). Als ik dan ook een binnenfeest moet kiezen waren het de XQlusive feesten in de HMH! Noisecontrollers, Headhunterz, Italy, DBSTF! Ik blijf een beetje hangen in de tijd denk ik, haha!

Hoop dat we die sfeertjes van toen een beetje terug kunnen voelen op Dediqated!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 20:21 
 
Hardtraxxer

Bedankt! :thumbsup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!