9 posts member since 2016
last seen Dec 2016
Dag.

Na al zeer lange tijd (zo'n 5 jaar?) enkel te hebben meegelezen op dit forum, leek het me leuk me ook eens te mengen in bepaalde discussies. Ik merk dat ik de behoefte voel om af en toe te reageren en in combinatie met het beginnend produceren was een profiel aanmaken een logische stap;).

Ik wil me echter wel even voorstellen:
Ik ben Jan, 25 jaar, woonachtig in Groningen. Ik interesseer me voornamelijk in Hardstyle en daarmee bedoel ik alles wat de naam Hardstyle draagt. De voorkeur op dit moment ligt bij artiesten als B-Front, Frequencerz, Thera en Hardstyle begint me steeds meer te trekken met de releases van bijvoorbeeld Just A Memory, waar ik de interesse in voorgaande jaren af en toe nog al eens verloor. Voor mij werkt het beste uplifting melodieën met fatsoenlijke kicks, waarbij fatsoenlijk dan weer erg relatief is uiteraard.

Ik noemde zojuist even produceren, dit gebeurt op erg laag niveau, zonder fatsoenlijke hardware, met als DAW Logic, zonder al te veel plugins en zonder fatsoenlijke monitoren. Ik vind het echter wel erg interessant en maak af en toe dingetjes waar ik stiekem zelf erg graag naar luister, maar waarmee ik anderen niet wil vermoeien. Misschien verandert dit in de toekomst.

Bedankt voor de kans mijzelf even te introduceren en wellicht tot snel.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Welkom! :)
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Destination wrote:Welkom! :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Norther66 wrote:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Welkom! :D

nog festivals op de planning?
9 posts member since 2016
last seen Dec 2016
MeneerEend wrote:Welkom! :D

nog festivals op de planning?
Absoluut! Mijn laatste feestje was X-Qlusive B-Front en kreeg toevallig net een code om kaarten te pre-orderen voor Defqon, dus dat gaan we sowieso doen. Daarnaast zit Rebirth op de planning, de rest laat ik eerst nog even open, ook in verband met vakantie. Jij al plannen?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Welkom!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Welkom! Fijn verhaal om te lezen :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Welkom :D
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
S
Paultheone wrote:Welkom! Fijn verhaal om te lezen :)
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Welkom Jan