Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 17:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nieuw hier op dit forum; maar al een tijd aanwezig in de scene :)
Ben rond 2005 druk bezig met producen en wil daar nog veel langer mee doorgaan ^^

Ik release onder de naam Vinganza; Hardtrance en Hardstyle.
Ook release ik experimenteler werk onder de naam DJ Triplestar.

Bij deze aangenaam aan alle Hardtraxx gebruikers!

Greetings :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Welkom! Wat zijn je favo hardstyle dj's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)

Luister je ook hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom

Wat vind je van Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jij bent van deze?



die luisterde ik toendertijd vaak :$ beetje tweekaz achtig, net zoals die nintendo ding, hee fijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze is ook fucking vet :worship:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

teupie schreef:
jij bent van deze?



die luisterde ik toendertijd vaak :$ beetje tweekaz achtig, net zoals die nintendo ding, hee fijn :thumbsup:


Yep, thats me!
Ik ben een tijdje gestopt met hardstyle maar wil 't weer op gaan pakken :).

Overige vragen:
Favo Hardstyle DJ's
Da Tweekaz, (oude) Noisecontrollers, Geck-o en (oude) Headhunterz (met zo af en toe zijn podcast).

Wildstylez:
vond ik vroeger geweldig (ik praat over 2007) met releases zoals KYHU en Blame It On The Music.
Tegenwoordig vind ik 'm wat matigjes.

Wasted Penguinz,
Leuk stel, vrij maf. Doet me denken aan Da Tweekaz, die ik al geruime tijd ken ^^.

Luister ik Hardcore?
Ja, maar ben ook groot fan van UK Hardcore, zie mijn Triplestar releases en mijn Da Tweekaz remix op DNA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom :thumbup:

Heb je nog feestjes op de planning?
Van welke stylen binnen de Hardcore houd je?
Wat zijn je favoriete hardcore dj's?

Enjoy your stay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:50 
 
Hardtraxxer

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:54 
 
Hardtraxxer

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 13:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 15:37 
 

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:28 
 
Hardtraxx Newbie

Welkom! Ik kan me jou nog herinneren van vroeger! Via hyves hebben we eens contact gehad geloof ik, is wel écht al lang geleden (4 jaar ofso al)!

Vond je platen toen altijd heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:21 
 

Hey een bekende naam, volgens mij ook van Jumpforce? :)


Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!

Heb je iets met Code Black?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Welkom!

Heb je iets met Code Black?

Nooit gehoord? Dit is de vriend van Code Black.
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!