teupie schreef:
jij bent van deze?
die luisterde ik toendertijd vaak

beetje tweekaz achtig, net zoals die nintendo ding, hee fijn

Yep, thats me!
Ik ben een tijdje gestopt met hardstyle maar wil 't weer op gaan pakken

.
Overige vragen:
Favo Hardstyle DJ'sDa Tweekaz, (oude) Noisecontrollers, Geck-o en (oude) Headhunterz (met zo af en toe zijn podcast).
Wildstylez:vond ik vroeger geweldig (ik praat over 2007) met releases zoals KYHU en Blame It On The Music.
Tegenwoordig vind ik 'm wat matigjes.
Wasted Penguinz, Leuk stel, vrij maf. Doet me denken aan Da Tweekaz, die ik al geruime tijd ken

.
Luister ik Hardcore? Ja, maar ben ook groot fan van UK Hardcore, zie mijn Triplestar releases en mijn Da Tweekaz remix op DNA.