Hoi, ik ben Gwen en ik ben de andere idiote helft van Thermometer. Fijne dag allemaal hihi iksdehiksdeh groetjes thuis

I see what you did there.MelvinFR wrote:Kun je een foto van jezelf posten, dan hebben we er een gezicht bij de persoon achter het account.
Bij voorbaat dank!
Doe jij dat ook eens. Geen flauw idee hoe die bek er van jou uitziet.MelvinFR wrote:Kun je een foto van jezelf posten, dan hebben we er een gezicht bij de persoon achter het account.
Bij voorbaat dank!
Stuur geen foto's naar vreemde mannenMelvinFR wrote:Kun je een foto van jezelf posten, dan hebben we er een gezicht bij de persoon achter het account.
Bij voorbaat dank!
Je kan wel foto sturen met je boerka aan. Ben je minder herkenbaar.GwendB wrote:Stuur geen foto's naar vreemde mannenMelvinFR wrote:Kun je een foto van jezelf posten, dan hebben we er een gezicht bij de persoon achter het account.
Bij voorbaat dank!
Die heb jij toch?Thermometer wrote:Je kan wel foto sturen met je boerka aan. Ben je minder herkenbaar.GwendB wrote:Stuur geen foto's naar vreemde mannenMelvinFR wrote:Kun je een foto van jezelf posten, dan hebben we er een gezicht bij de persoon achter het account.
Bij voorbaat dank!
Lekkerste moslim die jullie ooit zullen zien
Ze is niet minderjarig.Joey wrote:Reddington aka Julian Wendler wil graag een foto zien volgens mij.
Jy segt altyd sulke lieve dingeyannickvk wrote:Een vriend van Thermometer is een vriend van mij!!1!!!!!!11