Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2009 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Hallo allemaal

Ik ben hier al een enkele weken actief maar ik had me hier nog niet voorgesteld en het leek me wel beleefd om dat toch maar ff te doen. :)

Nou ik ben Tim Bernhard, 21 jaar oud/jong. Ik doe aan handbal ( teamgenootje van Khadber, wie kent em niet ) Ik woon in Hillegom en werk bij de luchtverkeersleiding op vliegbasis eindhoven. ( ben dus militair ) Verder hou ik natuurlijk wel van een feessie.

Qua Hardstyle hou ik toch wel meer van het hardere werk. Ook hardcore komt zeer regelmatig uit mijn speakers. Mijn favo hardstyle dj is toch Zany en Donkey Rollers. Met kort daarna Technoboy en toch ook nog wel the prophet.

Ook hebben jullie hier ook al 2 mixes van mij kunnen downloaden. ( en moet tot m'n eigen verbazing zeggen dat al meer dan 100 mensen dat ookal hebben gedaan haha ) M'n 2e mix was er eentje met early hardstyle en dat is een sound die ik zeer kan waarderen en soms wel is mis in de nieuwere stijl. En nog een beetje reclame voor mezelf.....me volgende mix is bijna klaar :clap:

Verder was me eerste feessie Q-base 2004. ( de allereerste dus ) En ik was toen een van de gelukkigen die daar toen met het vliegtuig is heen geweest.

Voor de jongere mensen hier. bij q base 2004 was ik net 2 weken 17. ik hoor ze hier wel is zeggen dat ze alle feesten moeten missen omdat ze nog geen 18 zijn. kzou zeggen probeer het gewoon ik ben nog nooit gecontroleerd.

Misschien denken jullie wat een lap tekst..........nou ik verveel me behoorlijk hier. kheb namelijk avonddienst en er gebeurd helemaal niks.

nou verder zou ik het ff niet meer weten dus mocht je wat te willen weten....vraag het gewoon zou ik zeggen!!!


Laterzzzz!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2009 23:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoiiiii Timothy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoooww :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Qua Hardstyle hou ik toch wel meer van het hardere werk. Ook hardcore komt zeer regelmatig uit mijn speakers. Mijn favo hardstyle dj is toch Zany. Met kort daarna Technoboy en toch ook nog wel the prophet.


Nice :) Als je weer zo'n oudere mix maakt download ik 'm! Zie ik graag vaker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 18:52 
 
Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Timothy21 schreef:
Qua Hardstyle hou ik toch wel meer van het hardere werk. Ook hardcore komt zeer regelmatig uit mijn speakers. Mijn favo hardstyle dj is toch Zany. Met kort daarna Technoboy en toch ook nog wel the prophet.


Nice :) Als je weer zo'n oudere mix maakt download ik 'm! Zie ik graag vaker!


me volgende mix word er idd weer 1tje met gouwe ouwe. duurt nog wel ff want heb net vanmiddag me nieuwste mix online gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:25 
 
Donateur

Welkom aan boord ;) Have fun >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2009 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Thnx for the warm welcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2009 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Hallo allemaal
Voor de jongere mensen hier. bij q base 2004 was ik net 2 weken 17. ik hoor ze hier wel is zeggen dat ze alle feesten moeten missen omdat ze nog geen 18 zijn. kzou zeggen probeer het gewoon ik ben nog nooit gecontroleerd.


Qlimax 09 proberen dan maar :woot: .


Hallo man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

YUUUUUUUU >.<
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!