Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:17 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,
Ik kom al wat aardig jaartjes hier op de website voor allerlei uiteenlopende informatie maar vond het maar eens tijd om me te gaan registreren.
De hoofd reden is eigenlijk simpel, ik wil wel eens wat meer feedback over mijn setjes dan alleen uit mijn vriendenkring.
Maar als ik een ander helpen zal ik dat ook zeker graag doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Wat zijn je favoriete artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 23:16 
 

The Dutch Borg schreef:
Hallo allemaal,
Ik kom al wat aardig jaartjes hier op de website voor allerlei uiteenlopende informatie maar vond het maar eens tijd om me te gaan registreren.
De hoofd reden is eigenlijk simpel, ik wil wel eens wat meer feedback over mijn setjes dan alleen uit mijn vriendenkring.
Maar als ik een ander helpen zal ik dat ook zeker graag doen.


check,
ff concreet: wie ben je? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 10:46 
 

Welkom ^^ Zal uitkijken naar je setjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:05 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt allemaal!

Onder mijn favoriete artiesten vallen oa: Josh & Wesz, Psyko Punkz, Da Tweekaz, Frontliner...
Ik kan wel een hele waslijst maken, maar er zijn zoveel DJ's die geweldige nummers hebben gemaakt.
De één wat meer dan de ander en ik ben de laatste jaren eigenlijk steeds meer op zoek gegaan naar nummers die in mijn straatje vallen ipv maar weer een nieuw nummer van die favoriete artiest.

Tjah, wie ben ik, erg lastige vraag om te beantwoorden..
Ik ben ICTer van beroep ben 28 jaar en heb een heel erg brede muzieksmaak.
Nadat ik al flink wat jaren hardstyle luisterde was ik echt helemaal verkocht na In Qontrol 2007 (ik baal er nog steeds van dat Q-dance dat concept de deur uit heeft gegooid :( )
Zelf ben ik een jaar of 5 geleden begonnen met draaien en ik vind dat het nu eens tijd wordt om er wat meer mee te gaan doen.
Produceren ben ik ook mee gestart, maar het kost gewoon erg veel werk om alles te leren waardoor ik soms een maand er flink mee bezig kan zijn en zo ook weer maandenlang niet.

Ik hoop dat de vragen zo een beetje goed zijn beantwoord, zo niet dan zie ik wel weer nieuwe vragen tegemoet komen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offence, maar je bent al tijdje met Hardstyle bezig, maar dan zeg je 'maar er zijn zoveel DJ's die geweldige nummers hebben gemaakt.'

Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:22 
 
Hardtraxx Newbie

HardstyleForEvah schreef:
No offence, maar je bent al tijdje met Hardstyle bezig, maar dan zeg je 'maar er zijn zoveel DJ's die geweldige nummers hebben gemaakt.'

Welkom.


Mijn excuses het is nog vroeg, producers uiteraard.
Of is dat niet wat je bedoelde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawohl,dacht gewoon dat je 't verschil niet wist, maar blijkbaar wel excuses. En een goedemorgen.

algemeen/we-dance-harder-t47740.html dit soort mensen dus xd
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!