Hallo allemaal,
Ik ga schuil onder de naam SavH (spreek uit Savage) wat kort is voor: Sam van Houten
Hardstyle is redelijk nieuw voor mij, maar ben er helemaal aan verslaafd geraakt toen vrienden van mij me vroegen of ik mee ging naar Hardbass 2010 (

). Ik vond Hardstyle daarvoor echt helemaal niks! Pokkeherrie, moest er niets van hebben. Nu kan ik niet meer zonder

. Ik hoor blijkbaar bij de mensen die naar een feestje moeten om 't te begrijpen. Nou en of ik 't begrepen heb, de lasers, de energie, de sfeer! Geweldig.
Maargoed, even wat meer over mij, ik ben 19 jaar en ga volgend (school)jaar HBO doen. Ik kom uit Arnhem en woon daar nog steeds. Hardstyle is mijn muziek als het op feesten aankomt, alhoewel hardcore er ook zeker mag wezen, maar dan wel op zijn tijd.
Mijn bezochte feesten (in chronologische volgorde):
- Hardbass (2010)
- Ten Years of Q-Dance (Feestfabriek)
- Qlimax 2010
- Hardbass 2011
- Xxlerator Carnaval
- Loudness 2011
- Beat The Bridge (Koninginnedag in Arnhem)
Ik hou me de laatste tijd steeds meer bezig met de nieuwste releases en begin steeds meer met een kritisch/getraind oor naar hardstyle te luisteren, vandaar de Hardtraxx account. Ik hoop hiermee jullie een goed beeld te hebben gegeven van mezelf en ik ga jullie spreken in de message boards.
Laters!