Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2012
last seen Sep 2013
Na een tijdje te hebben gekoekeloerd als gast heb ik ook maar besloten een account aan te maken.

Ik woon in Zeeland, 18 jaar oud en studeer in Breda. Toen ik zestien was in een discotheek met hardstyle in aanraking gekomen, en vorige maart mijn eerste indoor meegemaakt; Reverze 2012. Daarna naar Bassleader gegaan en vervolgens Qontinent, 3 dagen. Nog niet veel ervaring dus, maar groot fan.

Ik ben van alle markten thuis. Meezing heeee-hoooo rotzooi zit niet in mijn persoonlijke keuze; maar ik kan verder goed naar mainstream luisteren. Therastyle e.d. spreekt me ook aan, is voornamelijk ook het meeste wat ik luister

Ik hoop dat het hier gezellig is en dat we het gezellig kunnen maken!
K
industrial?
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Socializerz wrote:Favo artiesten?
Welkom
Headhunterz; de hele hype om hem heen kan ik echt niet begrijpen, soort persoonsverheerlijking, maar ik kan sommige nummers echt waarderen! Ran-D, een van de weinige artiesten waar de vocals goed uit komen. Frontliner is de laatste tijd goed bezig met nummers als Symbols. Een naam als Geck-O kwam ik tegen in HWS E1, en sindsdien wat meer nummers opgezocht en ik kwam in aanraking met Theracords, dus ook Thera. Adaro is gewoon een held, period. B-Front gaf een meesterset op Reverze en Qontinent. Gunz for Hire produceert ge-wel-dige muziek, een nummer zoals Sorrow krijg ik kippevel van; jammer dat ze nog niet zoveel nummers hebben geproduceerd.

Zoals je merkt de reguliere namen wel. Dit account is een eerste stap naar meer verrijking naar artiesten :)
kaboem wrote:industrial?
Ik sta open voor alles. Laat maar wat horen!
K
View on YouTube

bijvoorbeeld :D
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Welkom!

Code Black :D?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Welkom :)
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Socializerz wrote:
Sarrav wrote:
Socializerz wrote:Favo artiesten?
Welkom
Headhunterz; de hele hype om hem heen kan ik echt niet begrijpen, soort persoonsverheerlijking, maar ik kan sommige nummers echt waarderen! Ran-D, een van de weinige artiesten waar de vocals goed uit komen. Frontliner is de laatste tijd goed bezig met nummers als Symbols. Een naam als Geck-O kwam ik tegen in HWS E1, en sindsdien wat meer nummers opgezocht en ik kwam in aanraking met Theracords, dus ook Thera. Adaro is gewoon een held, period. B-Front gaf een meesterset op Reverze en Qontinent. Gunz for Hire produceert ge-wel-dige muziek, een nummer zoals Sorrow krijg ik kippevel van; jammer dat ze nog niet zoveel nummers hebben geproduceerd.

Zoals je merkt de reguliere namen wel. Dit account is een eerste stap naar meer verrijking naar artiesten :)
Een beetje Euforisch maar meer Raw.
Wat vind je van de Wasted Penguinz?
Je snapt me! Wasted Penguinz hebben leuke nummers zoals Melancholia, Anxiety en I Miss You; verder heb ik mezelf er niet zo in verdiept. Wel gezien op Reverze!
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Welkom!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Welkom :)
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago