Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Na een tijdje te hebben gekoekeloerd als gast heb ik ook maar besloten een account aan te maken.

Ik woon in Zeeland, 18 jaar oud en studeer in Breda. Toen ik zestien was in een discotheek met hardstyle in aanraking gekomen, en vorige maart mijn eerste indoor meegemaakt; Reverze 2012. Daarna naar Bassleader gegaan en vervolgens Qontinent, 3 dagen. Nog niet veel ervaring dus, maar groot fan.

Ik ben van alle markten thuis. Meezing heeee-hoooo rotzooi zit niet in mijn persoonlijke keuze; maar ik kan verder goed naar mainstream luisteren. Therastyle e.d. spreekt me ook aan, is voornamelijk ook het meeste wat ik luister

Ik hoop dat het hier gezellig is en dat we het gezellig kunnen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 00:20 
 

industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 00:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Favo artiesten?
Welkom


Headhunterz; de hele hype om hem heen kan ik echt niet begrijpen, soort persoonsverheerlijking, maar ik kan sommige nummers echt waarderen! Ran-D, een van de weinige artiesten waar de vocals goed uit komen. Frontliner is de laatste tijd goed bezig met nummers als Symbols. Een naam als Geck-O kwam ik tegen in HWS E1, en sindsdien wat meer nummers opgezocht en ik kwam in aanraking met Theracords, dus ook Thera. Adaro is gewoon een held, period. B-Front gaf een meesterset op Reverze en Qontinent. Gunz for Hire produceert ge-wel-dige muziek, een nummer zoals Sorrow krijg ik kippevel van; jammer dat ze nog niet zoveel nummers hebben geproduceerd.

Zoals je merkt de reguliere namen wel. Dit account is een eerste stap naar meer verrijking naar artiesten :)

kaboem schreef:
industrial?


Ik sta open voor alles. Laat maar wat horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 00:43 
 

http://www.youtube.com/watch?v=XbSWEtZK0BA



bijvoorbeeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!

Code Black :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 08:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Sarrav schreef:
Socializerz schreef:
Favo artiesten?
Welkom


Headhunterz; de hele hype om hem heen kan ik echt niet begrijpen, soort persoonsverheerlijking, maar ik kan sommige nummers echt waarderen! Ran-D, een van de weinige artiesten waar de vocals goed uit komen. Frontliner is de laatste tijd goed bezig met nummers als Symbols. Een naam als Geck-O kwam ik tegen in HWS E1, en sindsdien wat meer nummers opgezocht en ik kwam in aanraking met Theracords, dus ook Thera. Adaro is gewoon een held, period. B-Front gaf een meesterset op Reverze en Qontinent. Gunz for Hire produceert ge-wel-dige muziek, een nummer zoals Sorrow krijg ik kippevel van; jammer dat ze nog niet zoveel nummers hebben geproduceerd.

Zoals je merkt de reguliere namen wel. Dit account is een eerste stap naar meer verrijking naar artiesten :)


Een beetje Euforisch maar meer Raw.
Wat vind je van de Wasted Penguinz?


Je snapt me! Wasted Penguinz hebben leuke nummers zoals Melancholia, Anxiety en I Miss You; verder heb ik mezelf er niet zo in verdiept. Wel gezien op Reverze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! Vette avatar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Herzlich Wilkommen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom
Enjoy your stay.
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!