Socializerz schreef:
Favo artiesten?
Welkom
Headhunterz; de hele hype om hem heen kan ik echt niet begrijpen, soort persoonsverheerlijking, maar ik kan sommige nummers echt waarderen!
Ran-D, een van de weinige artiesten waar de vocals goed uit komen.
Frontliner is de laatste tijd goed bezig met nummers als Symbols. Een naam als
Geck-O kwam ik tegen in HWS E1, en sindsdien wat meer nummers opgezocht en ik kwam in aanraking met Theracords, dus ook
Thera.
Adaro is gewoon een held, period.
B-Front gaf een meesterset op Reverze en Qontinent.
Gunz for Hire produceert ge-wel-dige muziek, een nummer zoals Sorrow krijg ik kippevel van; jammer dat ze nog niet zoveel nummers hebben geproduceerd.
Zoals je merkt de reguliere namen wel. Dit account is een eerste stap naar meer verrijking naar artiesten

kaboem schreef:
industrial?
Ik sta open voor alles. Laat maar wat horen!