Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 02:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey ik ben Roel, ben 21jaar jong kom uit Hilvarenbeek.

Zit in September 2 jaar hier op het forum maar heb me eigen nog niet voorgesteld.
Een aantal members ken ik inmiddels wel maar er zijn er nog genoeg die ik niet ken en andersom natuurlijk.
Ik luister hardstyle sinds 2006-2007, heb een tijd gewerkt als LJ in discotheek afterclub Zino die sinds Oktober 2009 helaas niet meer bestaat. Heb in die periode veel geleerd op het gebied van muziek. Veel in contact geweest met producers waar ik nog steeds blij mee ben.

Ik ben nog steeds erg veel bezig met muziek. Zelf produceer ik niet, heb de stap wel willen zetten maar ben er niet verder mee gegaan. Af en toe achter de spelers staan en een lekkere mix maken is nog steeds iets wat ik graag doe. Verder ga ik graag naar party's. Probeer elk jaar toch wel bij de leukste feestjes te zijn.

Er zijn natuurlijk een aantal producers en dj's die mij erg aanspreken.
Zoals je ziet aan mijn onderschrift ben ik vooral gefocust op de producties van Thijs en Bob.
Deze mannen brengen gewoon een heerlijk sfeer in hun tracks en de elementen en de feeling die ze in hun tracks stoppen pakken mij helemaal. Euforische hardstyle kan ik ook zeker waarderen.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze wel.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:48 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Welkom dan maar :D

Dan zal ik het wel voor je vragen :nono:


Wat vind je van Mainstream Hardcore?
en Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Draidy schreef:
Welkom dan maar :D

Dan zal ik het wel voor je vragen :nono:


Wat vind je van Mainstream Hardcore?
en Industrial?

Hahah. Ik denk, vraag het maar niet. Zit al een tijdje op ht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
_theon_ schreef:
Draidy schreef:
Welkom dan maar :D

Dan zal ik het wel voor je vragen :nono:


Wat vind je van Mainstream Hardcore?
en Industrial?

Hahah. Ik denk, vraag het maar niet. Zit al een tijdje op ht.

Misschien is hij wel heel verlegen! Je weet maar nooit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom dan nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Draidy schreef:
Welkom dan maar :D

Dan zal ik het wel voor je vragen :nono:


Wat vind je van Mainstream Hardcore?
en Industrial?



hahaha ik kan zowel Mainstream als Industrial hardcore zeker wel waarderen, luister het zelf alleen niet zovaak.
Vind het altijd wel lekker laatste uurtje ofzo even gasse :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:01 
 

Dus afterparty Decibel dit jaar, bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dus afterparty Decibel dit jaar, bij jou?


is mogelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
Almighty schreef:
Dus afterparty Decibel dit jaar, bij jou?


is mogelijk!

Haha hier wordt je aan gehouden! Dus dan weet je dat alvast :P
En welkom nog natuurlijk!

Zaterdag XXl Raw toch, of ging je daar niet heen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahha ja zou eigenlijk wel gaan naar XXlerator maar toch niet helaas. :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!