Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:09 
 
Hardtraxxer

Hey boys,

Ben Reverio, een producer op het gebied van Electro(House) ben sinds kort eigenlijk overgestapt op Hardstyle waarom? Omdat het gewoon iets met mij doet, kippen vel feesten het is gewoon echt tof. Ik ga daarom ook binnenkort hardstyle produceren ipv Elektro zodra ik de 'kick' door heb. Ben 18 jaar en woon in Amersfoort, dit jaar eerste keer defqon! Weet totaal niet wat ik moet verwachten, in iedereval echt de hele dag kippenvel denk ik!

Heb me eerste hardstyle liveset gedaan vandaag, ben benieuwd wat jullie reacties zijn! Je kunt me vinden op verschillende social media.

Tof forum trouwens, blijf hier wel actief op!

Twitter
Website
Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Nog favoriete artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 02:47 
 
Hardtraxxer

Grozny schreef:
Welkom! :)
Nog favoriete artiesten?

Gunz of Hire en Noisecontrollers zekers weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:39 
 

ReverioMusic schreef:
Grozny schreef:
Welkom! :)
Nog favoriete artiesten?

Gunz of Hire :sleep:


Wanneer begin je aan de industrial dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Sinds kort ben je overgestapt naar hardstyle, hoelang ongeveer al?
Al een beetje geƫxperimenteert met bepaalde stromingen in hardstyle? (Early, mainstream, wat ouder werk, wat rauwer werk, THERACORDS!?)
Luister je nog meer stijlen dan Electro, House en Hardstyle?
Naast Defqon nog andere feesten op de planning/waar je heen wilt?

Wel op Defqon naar de meeting komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 10:34 
 

Hey, wat vind je van Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ga allemaal eens weg met je Industrial xD. Als ie dat leuk vind zet ie dat toch gewoon in zijn post :P?

Wat is er erg aan dat ze het vragen zijn al een aantal geweest die zich hier wel voor openstelden en hebben gevraagd om nummers om er in te verdiepen.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:24 
 

mikeee schreef:
Cruelty schreef:
Ga allemaal eens weg met je Industrial xD. Als ie dat leuk vind zet ie dat toch gewoon in zijn post :P?

Wat is er erg aan dat ze het vragen zijn al een aantal geweest die zich hier wel voor openstelden en hebben gevraagd om nummers om er in te verdiepen.. :list:

Ook al word het helemaal niet gevraagd om erin te verdiepen. Nieuwe mensen worden meteen gepushed om in zich in Industrial te verdiepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:25 
 

Almighty schreef:
mikeee schreef:
Cruelty schreef:
Ga allemaal eens weg met je Industrial xD. Als ie dat leuk vind zet ie dat toch gewoon in zijn post :P?

Wat is er erg aan dat ze het vragen zijn al een aantal geweest die zich hier wel voor openstelden en hebben gevraagd om nummers om er in te verdiepen.. :list:

Ook al word het helemaal niet gevraagd om erin te verdiepen. Nieuwe mensen worden meteen gepushed om in zich in Industrial te verdiepen

:thumbsup:

Maar wel welkom! Goeie overstap qua muziekkeuze! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:19 
 
Hardtraxxer

Wat een warm welkom, heerlijk! Eigenlijk al toen ik een leeftijd van veertien jaar had en ik de aftermovies keek dacht ik van wauw dit is het, maar eigenlijk ben ik er nooit echt helemaal van gaan houden. Maar de laatste jaar luister ik echt alleen maar hardstyle, ben erg fan wat wat rauwe sounds zware kicks en dat ze er lekker mee spelen net als mindgame van josh & wesh

Daarom vind ik Noisecontrollers, Adaro en Gunz of Hire goede artiesten verder vind ik Coone het op dit moment ook goed doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Theracords? :whistle:


Welkom! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
mikeee schreef:
Cruelty schreef:
Ga allemaal eens weg met je Industrial xD. Als ie dat leuk vind zet ie dat toch gewoon in zijn post :P?

Wat is er erg aan dat ze het vragen zijn al een aantal geweest die zich hier wel voor openstelden en hebben gevraagd om nummers om er in te verdiepen.. :list:

Ook al word het helemaal niet gevraagd om erin te verdiepen. Nieuwe mensen worden meteen gepushed om in zich in Industrial te verdiepen

Hoe bedoel je? Ik heb het er meer over dat ik de kritiek op jou vraag niet snap, sommige gaan idd wel ver met pushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

welkom! en ja industrial liefhebber of Theracords? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:52 
 

Forbidden Phobia schreef:
welkom! en ja industrial liefhebber of Theracords? :D

Tyf op



mikeee schreef:
Almighty schreef:
mikeee schreef:
Wat is er erg aan dat ze het vragen zijn al een aantal geweest die zich hier wel voor openstelden en hebben gevraagd om nummers om er in te verdiepen.. :list:

Ook al word het helemaal niet gevraagd om erin te verdiepen. Nieuwe mensen worden meteen gepushed om in zich in Industrial te verdiepen

Hoe bedoel je? Ik heb het er meer over dat ik de kritiek op jou vraag niet snap, sommige gaan idd wel ver met pushen.

Ik ging even door op het oorspronkelijke bericht, geen haat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Forbidden Phobia schreef:
welkom! en ja industrial liefhebber of Theracords? :D

Tyf op

ik heb een aantal berichten hier boven gelezen maar het is niet mijn bedoeling om hem te pushen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:05 
 
Hardtraxxer

Ik heb volgens mij al vertelt waarvan ik houd, vanuit daar kun je de rest opmaken :) Thanks boys
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:09 
 

Ik denk dat je Defqon heel vet gaat vinden btw ;) Zeker de Blue tent checken, voor daar veel goede verhalen over ieder jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:27 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ik denk dat je Defqon heel vet gaat vinden btw ;) Zeker de Blue tent checken, voor daar veel goede verhalen over ieder jaar

Ga ik zeker doen, wanneer komen de codes binnen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ReverioMusic schreef:
Almighty schreef:
Ik denk dat je Defqon heel vet gaat vinden btw ;) Zeker de Blue tent checken, voor daar veel goede verhalen over ieder jaar

Ga ik zeker doen, wanneer komen de codes binnen eigenlijk?


hoebedoelje schreef:
kaboem schreef:
Wanneer krijg ik dat mailtje met mijn code nou eigenlijk eens?:-S

`
Zal wel morgen zijn, met de mededeling dat je vanaf maandag tot en met vrijdag kaarten kunt bestellen met deze code.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom, volgens mij heb je al redelijk wat ervaring als DJ/Producer als ik je website zo zie. Hoop dat je je ook zo kan ontwikkelen in Hardstyle ;)

Draai je ook in clubs in Amersfoort trouwens (Rumours bijv.)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 12:25 
 
Hardtraxxer

Je heb al vaak gedraait daar, draai over het algemeen nu vaak in andere plaatsen dus ook belgie soms! Ik hoop het inderdaad dat ik me ook zo vorderd met hardstyle!

Groetjes
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!