Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hallo allemaal ^^

Ik ben eigenlijk als een soort spook al jaren op Hardtraxx aan het rondzwerven en bedacht me vandaag dat het maar eens tijd werd om een account aan te maken.
Bij deze zal ik mezelf even voorstellen.

Mijn naam is Tim Visser, ben 24 jaar en wonend in hartje Alkmaar.
Eigenlijk heb ik maar één echte hobby en dat is muziek luisteren. Daarnaast draa/mix ik en wil af en toe nog wel eens mijn pc opstarten om een spelletje te spelen ;)

Na het luisteren van Dance muziek dat gevolgd werd door Trance, merkte ik al snel dat ik steeds op zoek was naar iets harders.
Op 15 jarige leeftijd ben ik dan ook in aanraking gekomen met Hardstyle. Ik heb niet echt een voorkeur voor mainstream of raw. Ik geniet van het hele genre.
Muzieksmaak is vrij breed en in mijn vrije tijd kan ik heel veel verschillende soorten muziek luisteren.

Midden 2009 en na een aantal feesten was ik zeer geïnteresseerd geraakt in het hele DJ gebeuren. Een vriend van mij had een kleine controller gekocht. Dit was de Behringer BCD-3000.
Hier eenmaal mee gespeeld te hebben was het eigenlijk alleen afwachten wanneer ik mijn spul ging kopen.
Echter had ik niet veel interesse in een MIDI controller, maar veel meer in CD-spelers.
Ik draai nu nog steeds met CD's.

In 2011 had ik mijn eerste gig. Dit was echter Tech-House...een soort probeersel samen met een vriend.
Vorig jaar vond ik het tijd om echt even verder te kijken dan mijn woonkamer.
Na een contest te hebben gewonnen mocht ik draaien op een kleinschalig Hardstyle feest. Het was niet druk, maar de ervaring was mooi!
15 maart mag ik Origin: Subatomic Particles openen waar o.a. ook Eyoung en Deetox draaien. Hier kijk ik echt heel erg naar uit!

Zelf ga ik ook wat feestjes af. Mijn laatste feest was Tijdmachine in de NDSM-Werf. Wat een avond was dat zeg! Kippenvel!
Kijk ook weer erg uit naar het festival seizoen.

Paar jaar geleden kwam ik Hardtraxx tegen en hier ben ik eigenlijk blijven hangen. Zeker voor de 'release' en 'livesets' secties ben ik hier. Alle gratis tracks haal ik ook binnen via de site.

Groetjes :thumbsup:

Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 01:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Welkom!

Favoriete artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om maar even aan te sluiten in de rij:
SL8492 schreef:
Welkom :)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom Vis Timmers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 09:27 
 

hallo
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!