Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:39 
 
Hardtraxxer

Toch na lang wikken en wegen en op aanraden van jambekkie, heb ik besloten om me hier aan te melden.

En bij deze volgt een hele korte introductie ;)

Ik ben Sebastiaan, ben 15 jaar en een trotse schrikkeljarige...oftewel, ik word volgend jaar 4 xd
Zelf woon ik in het rustgevende stadje Lochem waar....niet veel gebeurt qua Hardstyle en Hardcore, dit vind ik zelf wel jammer want het lijkt me best wel vet om een Hardstyle/Hardcore feest bij te wonen.

Ik luister zo ongv. 2 jaar naar Hardstyle en Hardcore (ben dus nog redelijk 'groen' achter de oren) maar mede door mijn youtube kanaal luister ik heel veel tracks van verschillende DJ's, bijv. DJ Thera, The Beholder, Coone maar ook een paar Early Hardstyle DJ's zoals: Hardheadz, Derb en A*S*Y*S* komen mij wel bekend voor, dit geldt natuurlijk ook voor de Hardcore DJ's waar ik me niet alleen beperk tot het luisteren van de Mainstream Hardcore.
Want zeg nou zelf?: een track van Drokz of eentje van Ophidian gaan veel harder :P

Verder probeer ik mijn vrije tijd te steken in het maken van tekeningen (heb er nu even geen link van maar ze staan wel op mijn Facebook), Youtube bijhouden, ouwehoeren met mijn Midi controller of met mijn vrienden Battlefield 3 spelen/Playstation Home onvelig maken door in de Star Wars cantina de Running Man te doen :)

Nou, nu ik het zo terug lees is het best wel een flinke pil geworden, dus ik zou zeggen: pak er een kop koffie of een 7-upje erbij en geniet ervan! :)

Als jullie nog dingen willen weten over bepaalde zaken die ik hierboven heb genoemd of andere vragen, stel ze gerust! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 12:53 
 

welkom! :) nee heb niks meer te vragen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom! Nog feesten waar je echt heen wil als je wat ouder bent? Overigens kun je als 16/17 jarige best binnen komen bij feestjes hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Welkom! Nog feesten waar je echt heen wil als je wat ouder bent? Overigens kun je als 16/17 jarige best binnen komen bij feestjes hoor :)

dat kan zeker. als 14 jarige ook :P


Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:20 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Welkom! Nog feesten waar je echt heen wil als je wat ouder bent? Overigens kun je als 16/17 jarige best binnen komen bij feestjes hoor :)


Wil volg. jaar Fantasy Island proberen als het niet samenvalt met mijn examens en ik wil ook wel een feest zoals Hardbass, MOH etc. proberen, dat lijken me wel mooie feesten 'om mee te beginnen' ;) maar dat zie ik nog wel als ik ouder ben.

Project 141 schreef:
Nounou je luistert al je halve leven hardstyle/hardcore! :P

Welkom!


Haha, ja....dan moet ik nog wel even wachten voor dat ik naar een Qlimax kan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W tot de elkom :) Favoriete (industrial) hardcore producers? Ik zag Ophidian al staan, dus ben benieuwd.. Een goed begin is het halve werk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wilkommen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Pommer schreef:
Welkom! Nog feesten waar je echt heen wil als je wat ouder bent? Overigens kun je als 16/17 jarige best binnen komen bij feestjes hoor :)

dat kan zeker. als 14 jarige ook :P


Welkom :beer:

Maar hij is nog geen eens 4, dus dat gaat sowieso niet lukken. :(

Welkom btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :P

Thera, Beholder en Coone dus, zijn er nog andere hardstyle DJ's waar je 'fan' van bent?
Thera en Coone zijn bijv 2 hele verschillende DJ's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 19:21 
 

Chukkels schreef:
Draidy schreef:
Pommer schreef:
Welkom! Nog feesten waar je echt heen wil als je wat ouder bent? Overigens kun je als 16/17 jarige best binnen komen bij feestjes hoor :)

dat kan zeker. als 14 jarige ook :P


Welkom :beer:

Maar hij is nog geen eens 4, dus dat gaat sowieso niet lukken. :(

Welkom btw.


Haha! Staat die daar bij de bewaking mag ik u legitimatie bewijs zijn? Uh.. Meneer er staat dat is nog maar 6 bent xd kunnen u helaas niet binnen laten xd xd xd

welcome :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:00 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
W tot de elkom :) Favoriete (industrial) hardcore producers? Ik zag Ophidian al staan, dus ben benieuwd.. Een goed begin is het halve werk :thumbup:


Mijn favoriete Industrial Hardcore producers zijn toch wel Ophidian, Negative A, Counterfeit, Synapse, Sei2ure en vaak de collabs met Ruffneck maar ben hier sinds een paar maanden naar gaan luisteren dus ik weet niet of je sommige wel hiertoe kan rekenen.
Voor de 'gewone' Hardcore zijn dat *lange lijst alert :$ *: Endymion, Evil Activities, Nosferatu, Angerfist, Kasparov, Outblast, Korsakoff, DJ D, Nitrogenetics, S'aphira, Na-Goyah, Tha Playah, The Viper, Neophyte, Noize Suppressor, Promo, D-Passion, Art Of Fighters, Mad Dog (gaf me helaas wel een waarschuwing op Youtube :mad: ), Meccano Twins, Drokz, Amnesys, Eastside Connection, Hellsystem, S.R.B., Masters Of Ceremony en ik vergeet hier denk ik nog wel wat.

patrickjeb schreef:
Welkom! :P

Thera, Beholder en Coone dus, zijn er nog andere hardstyle DJ's waar je 'fan' van bent?
Thera en Coone zijn bijv 2 hele verschillende DJ's :P


Net zoals met Hardcore kan ik best wel naar veel verschillende Hardstyle DJ's luisteren zonder dat het vervelend of irritant begint te worden....tenzij je met de kicks van Mausparade komt aanzetten, dan ben ik meteen weg :P
Drm heb ik er ook Coone en DJ Thera erbij gezet omdat ik wel van de wat hardere en zachtere tracks houd :)
Maar als je toch een indicatie wilt: Max Enforcer, The Pitcher, DJ Thera (een held als het gaat om het producen van tracks en natuurlijk losgaan achter de draaitafels :worship: ), Coone, Catatonic Overload, Psyko Punkz, Deepack, DBSTF, Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Technoboy, Zatox, The Beholder, Zany, Crypsis, Chain Reaction, Gunz 4 Hire, Ran-D, Adaro, Alpha Twins, The Prophet, Alphaverb (niet omdat ie ervoor zorgde dat ik van Youtube werd geschopt xd ), Intractable One, Abyss & Judge (vooral de oude tracks maar ook deels omdat mijn broer op hun eerste aftermovie zowat midden in beeld staat :lol: ) , Arkaine, Scope DJ, A-Lusion, Frontliner, Tuneboy, Da Tweekaz, In-Phase, JDX, The Machine, Waverider en daar laat ik het wel bij voor nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ophidian, Negative A, Counterfeit, Synapse, Sei2ure Nosferatu, Tha Playah, Neophyte, Noize Suppressor, Promo, D-Passion, Art Of Fighters, Mad Dog, Meccano Twins, Drokz, Amnesys, Eastside Connection, Hellsystem, S.R.B.


:thumbsup: goeie smaak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Citaat:
Ophidian, Negative A, Counterfeit, Synapse, Sei2ure Nosferatu, Tha Playah, Neophyte, Noize Suppressor, Promo, D-Passion, Art Of Fighters, Mad Dog, Meccano Twins, Drokz, Amnesys, Eastside Connection, Hellsystem, S.R.B.


:thumbsup: goeie smaak :thumbsup:

Eensch :) Hoop je tegen te komen in het hardcore gedeelte! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wilkommen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phazox schreef:
STAN- schreef:
W tot de elkom :) Favoriete (industrial) hardcore producers? Ik zag Ophidian al staan, dus ben benieuwd.. Een goed begin is het halve werk :thumbup:


Mijn favoriete Industrial Hardcore producers zijn toch wel Ophidian, Negative A, Counterfeit, Synapse, Sei2ure en vaak de collabs met Ruffneck maar ben hier sinds een paar maanden naar gaan luisteren dus ik weet niet of je sommige wel hiertoe kan rekenen.
Voor de 'gewone' Hardcore zijn dat *lange lijst alert :$ *: Endymion, Evil Activities, Nosferatu, Angerfist, Kasparov, Outblast, Korsakoff, DJ D, Nitrogenetics, S'aphira, Na-Goyah, Tha Playah, The Viper, Neophyte, Noize Suppressor, Promo, D-Passion, Art Of Fighters, Mad Dog (gaf me helaas wel een waarschuwing op Youtube :mad: ), Meccano Twins, Drokz, Amnesys, Eastside Connection, Hellsystem, S.R.B., Masters Of Ceremony en ik vergeet hier denk ik nog wel wat.

patrickjeb schreef:
Welkom! :P

Thera, Beholder en Coone dus, zijn er nog andere hardstyle DJ's waar je 'fan' van bent?
Thera en Coone zijn bijv 2 hele verschillende DJ's :P


Net zoals met Hardcore kan ik best wel naar veel verschillende Hardstyle DJ's luisteren zonder dat het vervelend of irritant begint te worden....tenzij je met de kicks van Mausparade komt aanzetten, dan ben ik meteen weg :P
Drm heb ik er ook Coone en DJ Thera erbij gezet omdat ik wel van de wat hardere en zachtere tracks houd :)
Maar als je toch een indicatie wilt: Max Enforcer, The Pitcher, DJ Thera (een held als het gaat om het producen van tracks en natuurlijk losgaan achter de draaitafels :worship: ), Coone, Catatonic Overload, Psyko Punkz, Deepack, DBSTF, Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Technoboy, Zatox, The Beholder, Zany, Crypsis, Chain Reaction, Gunz 4 Hire, Ran-D, Adaro, Alpha Twins, The Prophet, Alphaverb (niet omdat ie ervoor zorgde dat ik van Youtube werd geschopt xd ), Intractable One, Abyss & Judge (vooral de oude tracks maar ook deels omdat mijn broer op hun eerste aftermovie zowat midden in beeld staat :lol: ) , Arkaine, Scope DJ, A-Lusion, Frontliner, Tuneboy, Da Tweekaz, In-Phase, JDX, The Machine, Waverider en daar laat ik het wel bij voor nu ^^

Zijn er ook die je minder vind? :P Leuk dat er nog mensen zijn die zowat alles kunnen waarderen en niet gaan lullen over dat het "weeral van hetzelfde" is :thumbup:

Welkom trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben jij trouwens de Phazox van http://www.youtube.com/phazox1 :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 04:14 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
Phazox schreef:
STAN- schreef:
W tot de elkom :) Favoriete (industrial) hardcore producers? Ik zag Ophidian al staan, dus ben benieuwd.. Een goed begin is het halve werk :thumbup:


Mijn favoriete Industrial Hardcore producers zijn toch wel Ophidian, Negative A, Counterfeit, Synapse, Sei2ure en vaak de collabs met Ruffneck maar ben hier sinds een paar maanden naar gaan luisteren dus ik weet niet of je sommige wel hiertoe kan rekenen.
Voor de 'gewone' Hardcore zijn dat *lange lijst alert :$ *: Endymion, Evil Activities, Nosferatu, Angerfist, Kasparov, Outblast, Korsakoff, DJ D, Nitrogenetics, S'aphira, Na-Goyah, Tha Playah, The Viper, Neophyte, Noize Suppressor, Promo, D-Passion, Art Of Fighters, Mad Dog (gaf me helaas wel een waarschuwing op Youtube :mad: ), Meccano Twins, Drokz, Amnesys, Eastside Connection, Hellsystem, S.R.B., Masters Of Ceremony en ik vergeet hier denk ik nog wel wat.

patrickjeb schreef:
Welkom! :P

Thera, Beholder en Coone dus, zijn er nog andere hardstyle DJ's waar je 'fan' van bent?
Thera en Coone zijn bijv 2 hele verschillende DJ's :P


Net zoals met Hardcore kan ik best wel naar veel verschillende Hardstyle DJ's luisteren zonder dat het vervelend of irritant begint te worden....tenzij je met de kicks van Mausparade komt aanzetten, dan ben ik meteen weg :P
Drm heb ik er ook Coone en DJ Thera erbij gezet omdat ik wel van de wat hardere en zachtere tracks houd :)
Maar als je toch een indicatie wilt: Max Enforcer, The Pitcher, DJ Thera (een held als het gaat om het producen van tracks en natuurlijk losgaan achter de draaitafels :worship: ), Coone, Catatonic Overload, Psyko Punkz, Deepack, DBSTF, Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Technoboy, Zatox, The Beholder, Zany, Crypsis, Chain Reaction, Gunz 4 Hire, Ran-D, Adaro, Alpha Twins, The Prophet, Alphaverb (niet omdat ie ervoor zorgde dat ik van Youtube werd geschopt xd ), Intractable One, Abyss & Judge (vooral de oude tracks maar ook deels omdat mijn broer op hun eerste aftermovie zowat midden in beeld staat :lol: ) , Arkaine, Scope DJ, A-Lusion, Frontliner, Tuneboy, Da Tweekaz, In-Phase, JDX, The Machine, Waverider en daar laat ik het wel bij voor nu ^^

Zijn er ook die je minder vind? :P Leuk dat er nog mensen zijn die zowat alles kunnen waarderen en niet gaan lullen over dat het "weeral van hetzelfde" is :thumbup:

Welkom trouwens ;)


Als ik eerlijk moet zijn....nee :$ maar als ik hier ook DJ's mag neer zetten die wel achteruit zijn gegaan dan zal ik zeker een DBSTF noemen maar er zijn voor mij niet echt DJ's die ik minder vind, tenzij je over bepaalde tracks gaat praten dan zijn er wel een paar die ik 'minder' vind ;)

patrickjeb schreef:
Ben jij trouwens de Phazox van http://www.youtube.com/phazox1 :D?


Sssht!, niet doorvertellen hé? ;) , je hebt gelijk, dat is mijn 2e youtube kanaal, ik doe dat sinds eind 2009 en ja....daar gaat echt veel tijd inzitten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oke, kwam er ooit is bij omdat je een edit van mij had geupload en later een edit van mijn edit gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een lekkere brede (jonge :x ) smaak

welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:16 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Haha oke, kwam er ooit is bij omdat je een edit van mij had geupload en later een edit van mijn edit gemaakt :D


Ja, dat klopt xD, weet nog wel dat de titel zowat te lang werd om op te kunnen slaan als videotitel :$ maar tog is het door die vocal die je erin hebt gezet wel mooier geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phazox schreef:
Ja, dat klopt xD, weet nog wel dat de titel zowat te lang werd om op te kunnen slaan als videotitel :$ maar tog is het door die vocal die je erin hebt gezet wel mooier geworden ^^


Daar doen we het voor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Phazox schreef:
Ja, dat klopt xD, weet nog wel dat de titel zowat te lang werd om op te kunnen slaan als videotitel :$ maar tog is het door die vocal die je erin hebt gezet wel mooier geworden ^^


Daar doen we het voor! :D


Daarom!, luister de edit die ik van jouw edit heb gemaakt nog steeds heel graag ^^
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!