Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:19 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Van plan om hier regelmatig te posten of gewoon mee te lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Ik las altijd al mee, maar mocht niet meer van Pete en Jurheinen xd dus dan maar posten :P

Haha oke.

nog favoriete artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:01 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaa, weer een nieuwe industrialert erbij :yay:
Wat vind je van terror?

En welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:11 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisekick, The Destroyer, SRB
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:17 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Held! :worship:

Welkom maat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

driady ga hem nou geen troep aansmeren :P

what kind of industrial? artiesten? labels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
driady ga hem nou geen troep aansmeren :P

what kind of industrial? artiesten? labels?

:nono: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Draidy schreef:
Forbidden Kick schreef:
driady ga hem nou geen troep aansmeren :P

what kind of industrial? artiesten? labels?

:nono: :D

The Outside Agency vind altijd wel vet, day-mar ook maar das volgens mij niet echt industrial toch?

nee Day-mar is idd geen industrial, maar TOA wel :thumbsup:

paar namen dan maar:

Sei2ure
Synapse
Mindustries
The Outside Agency :P
I:gor

zijn er ng veel meer maar ben nu te brak om alles op te noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 01:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom! Ga je ook met die jongens naar feesten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:12 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Ga wel eens met hun mee ja:) Eerst volgende met hun, harddefenition :woot:


:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom, wat zijn je favo labels en artiesten van zowel hardstyle als hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zie het nu pas joh :P . maar welkom. Al beetje zin in harddefinition? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde zaterdag van deze nieuwe Random naam xd
Welkom :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!