Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

Ook ik zal me ff voorstellen.

Ik ben Marc vd Vleuten uit Best. Wordt deze zomer 20 jaar. Al een aantal jaren verfijnd festivalbezoeker van oa Intents festival. Pas vanaf mijn 18e ben ik regelmatig te vinden op meerdere en grotere festivals.
Ik mijn liefde voor hardstyle is ontstaan door Headhunterz met Scantraxx rootz en End of my existence. Sindsdien mijn smaak gaan uitbreiden en de laatste tijd luister ik vooral naar de hardere hardstyle.
Goede producers volgens mij zijn: Gunz for Hire, Adaro, Geck-o, eigenlijk heel Theracords wel, Crypsis, Wildstylez, Chris one en The magic show artiesten zijn ook wel lekker bezig de laatste tijd.
Hardcore en house op zijn tijd kan ik ook wel waarderen.
Andere interesse van mij gaan uit naar Waterpolo, wedstrijdzwemmen, fietsen en lekker stappen met mijn maten.

Gr. Henkiev112
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :) Favoriete hardcore artiesten? En hoe kijk je tegen Industrial Hardcore aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:18 
 
Hardtraxxer

Evil activities, Art of fighters, Neophyte, Tha playah, The Viper, Noize suppressor.
Ik luister eigenlijk te weinig naar hardcore om de echte substijlen te kennen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom!! Mooie smaak heb je :)

En altijd leuk om er weer een brabander bij te hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
altijd leuk om er weer een brabander bij te hebben!

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
wootum schreef:
altijd leuk om er weer een brabander bij te hebben!

Welkom :beer:

Idd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)

om je op de hoogte brengen van industrial hier een paar artiesten:
-The Outside Agency
-Mindustries
-Lowroller
-Ak-Indusrty
-Ophidian
-I:gor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
XtD schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toivonen


Welkom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:21 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:32 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
Welkom! :)

om je op de hoogte brengen van industrial hier een paar artiesten:
-The Outside Agency
-Mindustries
-Lowroller
-Ak-Indusrty
-Ophidian
-I:gor

Ophidian en The Outside Agency heb ik wel eens van gehoord.
De rest zegt me niks :$
Maar ik zal binnenkort eens wat tijd vrij maken om er naar te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Henkiev112 schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Welkom! :)

om je op de hoogte brengen van industrial hier een paar artiesten:
-The Outside Agency
-Mindustries
-Lowroller
-Ak-Indusrty
-Ophidian
-I:gor

Ophidian en The Outside Agency heb ik wel eens van gehoord.
De rest zegt me niks :$
Maar ik zal binnenkort eens wat tijd vrij maken om er naar te luisteren

a;s je meer nodig hebt qua artiesten laat het dan weten kan je een hele lijst geven! :) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Heb jij toevallig een familielid die Jan heet? Ook jouw leeftijd schat ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:10 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Welkom!

Heb jij toevallig een familielid die Jan heet? Ook jouw leeftijd schat ik.

Nope, hij zal wel ergens ver weg familie zijn maar dat weet ik niet precies hoe dat allemaal zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb je ff opgezocht op FB. jij moest werken op het feest van ons pa in de schutskuil :P herken jou wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:35 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
heb je ff opgezocht op FB. jij moest werken op het feest van ons pa in de schutskuil :P herken jou wel.

Was dat afgelopen jaar in september ofzo?
Want toen heb ik idd op een feest gewerkt bij een familie vd Vleuten.
Wss als ik jou dan zie, dat ik jou ook herken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee dat feest was geloof ik 7 januari. (dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:35 
 
Hardtraxxer

Toen was ik ook aanwezig iid.
Kan alleen zo niet zeggen wie jij dan bent.
Daarvoor werk ik te vaak daar en zie ik teveel mensen.
Maar miss zien we elkaar binnenkort wel op een festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Welkom! :D

:)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!