Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 13:33 

Hardtraxxer

Dag mensen,

Had nog niet gezien dat er een topic was voor nieuwkomers.
Mijn naam is Cem woonachtig in Tilburg, en Gaanderen (bij Doetinchem) en ben al jaren 'addicted to hardstyle'
Zat al lange tijd op de normale site mee te lezen en al maar toch besloten om een accountje aan te maken haha.
Vind wel mooi mee te kunnen praten met andere liefhebbers van hardstyle, (- zijn er nog relatief weinig imo )

In tegenstelling tot vele ben ik wel een liefhebber van de 'hoog gepitchte kicks' haha maar dat is mijn mening.
Favoriete producer, Wildstylez! ofjaa en Noisecontrollers ook wel, laten we zeggen Digital Age..

Ik zeg kalm an!
En tot op het forum haha,

Symbolism // Cem_A op twit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Welkom :beer:
Wat vind je van hardcore
standaardvraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:19 

Hardtraxx Veteran

welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:07 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Wat vind je van hardcore
standaardvraag

Niet echt mijn ding, maar een liefhebber van hardstyle heeft ook altijd wel liefde voor hardcore toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:38 

Donateur

Welkom! Hou je ook van terror :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Welkom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:52 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Hahah, sommige vocals van terror-tracks liggen me niet (ben van turkse komaf ;) )
Eerste turk hier op Hardtraxx ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:19 

Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Hahah, sommige vocals van terror-tracks liggen me niet (ben van turkse komaf ;) )

hmm multi-kulti....

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:25 

Bierkoning

Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Nee we hadden ooit ene Emre maar daar hebben we het niet meer over :P

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:53 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Nee we hadden ooit ene Emre maar daar hebben we het niet meer over :P

Welkom!

Haha oke, hoopte de eerste te zijn maar ging me dus eentje voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Voorbeelden?
Want ken geen terror tracks met verkeerde vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:07 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Voorbeelden?
Want ken geen terror tracks met verkeerde vocals

Zou nu geen specifieke tracknamen kunnen noemen omdat het al tijd geleden is,
Maar Neophyte, RTC, DHHD 'Oprotten stelletje kut-apen' 'Hou je bek achmed' 'WHITE-POWER!'
Zulke vocals kan ik me nog herrineren, maar ik luister er niet na. Ben echt een Hardstyle liefhebber ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

Oke, het is nu in ieder geval een stuk anders hoor. Meestal geen vrolijke teksten maar niet discriminerend hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:24 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Oke, het is nu in ieder geval een stuk anders hoor. Meestal geen vrolijke teksten maar niet discriminerend hoor :innocent:

Zou goed kunnen, tijdperk van de bomberjacks is ook voorbij aan het vliegen.
Weet niet wat er allemaal gaande is in de terror-scene, eerlijk gezegd maakt me dat ook weinig uit :P
Vind het ook tof dat ik steeds meer allochtonen zie op grote festivals en hoe de mensen erop reageren,
De meeste staan wel super strak als ze je vertellen hoe leuk ze het vinden allochtonen aan te treffen, maar toch vet om te horen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 17:15 

Hardtraxx Crew

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 10:43 

weetje hoe vet ik het vind een turk op Hardtraxx en die van Hs houd :worship:
op me school hoor ik altijd van turken zet die kut hc is uit man o man ga eens leren wa je het voer hebt :lol:
dus RESPECT :cool: welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:16 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:

Enjoy your stay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:25 

@Symbolism: Neophyte is hardcore, RTC is hardcore, DHHD is hardstyle
hardcore word racistisch gezien door Kale van dalen want die maken racistische vocals erin zoals: auswitsch is back for black en die shit en dan word er Neophyte of angerfist voor gezet en dan is hardcore racistisch als je dat luisterd..
maar hun zijn juist NIET racistisch.. vind het jammer dat een klein groepje voor heel veel liefhebbers het verpesten want eerlijk gezegd loop ik niet graag in een bomberjack of neophyte vest over keizerslanden of rivierenwijk (Deventer is dat)
dan kan ik echt klappen verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 14:29 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
@Symbolism: Neophyte is hardcore, RTC is hardcore, DHHD is hardstyle
hardcore word racistisch gezien door Kale van dalen want die maken racistische vocals erin zoals: auswitsch is back for black en die shit en dan word er Neophyte of angerfist voor gezet en dan is hardcore racistisch als je dat luisterd..
maar hun zijn juist NIET racistisch.. vind het jammer dat een klein groepje voor heel veel liefhebbers het verpesten want eerlijk gezegd loop ik niet graag in een bomberjack of neophyte vest over keizerslanden of rivierenwijk (Deventer is dat)
dan kan ik echt klappen verwachten

Ah zo zit dat dus. Ik spreek ook over jaren terug, ik zat destijd nog in vwo2 meende ik dus 8/9 jaar geleden.
Sindsdien heb ik me eigenlijk afgescheiden van dat soort muziek. Weet nog dat Dj Adolf - SSA mix erg bekend was.
Maja Noisecontrollers heeft daar weer Attack Again van gemaakt, en zodoende vond ik wat meer passie voor hardstyle.

Toch bedankt voor de uitleg =))
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Vind het wel jammer dat sommige mensen gabbers als racisten zien. Maar draag mijn hardcore kleren gewoon nog steeds vol trots. Schaam me er niet voor en als mensen mij dan als racist zien is dat hun eigen probleem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:31 

Donateur

Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Aah oke :p ik vind het ook niets aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Aah, ik kan me wel bedenken waar je het over hebt.. Gelukkig is lang niet alle terror zo :)
Zijn de vocals het enige mbt terror waar je op afknapt? Of gewoon het hele genre?
The Destroyer is echt een aanrader :thumbsup: Ernestina 2010 bijvoorbeeld (zowel de Terror als de Speedcore mix, daarmee reken ik de Speedcore mix ook meteen tot Terror :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:16 

roberttt schreef:

Terror is boem lauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:49 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Symbolism schreef:
roberttt schreef:

Aah, ik kan me wel bedenken waar je het over hebt.. Gelukkig is lang niet alle terror zo :)
Zijn de vocals het enige mbt terror waar je op afknapt? Of gewoon het hele genre?
The Destroyer is echt een aanrader :thumbsup: Ernestina 2010 bijvoorbeeld (zowel de Terror als de Speedcore mix, daarmee reken ik de Speedcore mix ook meteen tot Terror :) )

Ik begon met trance eigenlijk, en toen hoorde ik keer Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco ( 7/8 jaar geleden ) en ik was verkocht haha :P En al zoekende kwam ik Terror nummers tegen maar het is idd van alles wat, de vocals, de kicks, de snelheid.. mneee niks voor mij. 150 BPM hard zat haha
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!