Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi allen, eerst ff een duidelijk lijstje :P

Naam: Robbin
Leeftijd: 19
Woonplaats: Spijkenisse
Opleiding: MBO algemene operationele techniek (oftewel Proces-Operating, Vapro C :) )

Ik zit eigenlijk al een tijdje op dit forum, voornamelijk voor het downloaden van livesetjes. Ben zelf niet echt een forum mens, maar na al die tijd, nu toch maar de stap ondernomen om me aan te melden :yes:
Ik ben eigenlijk al een tijdje in to the hardstyle scene. Vroeger luisterde ik voornamelijk Hardcore, totdat de dag aanbrak dat ik een setje van Pavo & Dana @ X-Qlusive 2003 toegestuurd kreeg van een vriend (2004 volgens mij). Damn, wat klinkt dit vet dacht ik gelijk! Sindsdien ook vrij goed op de hoogte gebleven van hardstyle, en tot de dag van vandaag nog steeds een groot fan. In de tussentijd ook veel bezig geweest met de muziek, o.a. het maken van mixtapes (Mixxmeister :lol: ) en ook wat leuke dingetjes met FL gedaan, maar nooit echt serieus er over na gedacht om hier mee verder te gaan. Tevens nog nooit een groot feest bezocht, aangezien ik van mn vriendengroep (house/rnb sletjes) vrijwel de enige ben die van hardstyle houdt :( Dit jaar moet het dan toch echt gaan gebeuren, een paar vrienden over kunnen halen om mee te gaan naar Defqon :clap: Heb er zin an!
Favoriete stijl eigelijk toch wel early (wat veel mensen met mijn leeftijd niet verwachten), maar heb niks tegen de hardstyle van tegenwoordig, zolang er maar lekkere rauwe beats in ziten en niet teveel melodietjes en vage sounds die je tegenwoordig wel veel tegen komt. Favo setje: Danielle Mondello @ Qlimax 2003, :yay: Echt een held!

Voor de rest vrij weinig boeiends rond mij te vertellen :sleep: Dit was het dus ook!

Aju :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Favoriete stijl eigelijk toch wel early (wat veel mensen met mijn leeftijd niet verwachten), maar heb niks tegen de hardstyle van tegenwoordig, zolang er maar lekkere rauwe beats in ziten en niet teveel melodietjes en vage sounds die je tegenwoordig wel veel tegen komt.

Kijk! jij snap hem!

welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen vragen meer xd
welkom
en voor meer early kijk ook eens op www.early-hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Geen vragen meer xd
welkom
en voor meer early kijk ook eens op http://www.early-hardstyle.com


haha ja als je eenmaal begint met typen, blijf je maar gaan :')
en thanks voor de site :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Robster schreef:
Favoriete stijl eigelijk toch wel early (wat veel mensen met mijn leeftijd niet verwachten), maar heb niks tegen de hardstyle van tegenwoordig, zolang er maar lekkere rauwe beats in ziten en niet teveel melodietjes en vage sounds die je tegenwoordig wel veel tegen komt.

Kijk! jij snap hem!

welkom :thumbup:


Welkom hier!
Weer een Early fan erbij, nicee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yooooo keerltie!
Welk merk bier? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op 1 aber natürlich herton jan :) daarnaast ook wel plaats voor een san miquel of een grolschje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom op Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo, klinkt goed, welkom!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!