Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Hallo allemaal!

Ik ben Koen en ik ben 17 jaar. Ik dacht: laat ik me eens eindelijk registreren bij Hardtraxx. De site ken ik al een poos, maar nu ben ik dan eindelijk geregistreerd.

Ik luister nu al zo'n anderhalf jaar Hardstyle. Ik ben in de scene gekomen door de Jumpstyle. :P Door de CD's van Explosive Cartuning (met ~10 track jump en 5 tracks Hardstyle) ben ik steeds meer van Hardstyle gaan houden. In het begin hield ik natuurlijk vooral van de bekende nieuwere generatie: Headhunterz, Frontliner en A-Lusion. Nu vind ik ze nog steeds wel goed, maar toch is mijn smaak wat veranderd. Nu hou ik vooral van de Italian Style. Activator, Zatox, Technoboy, Tatanka, Ivan Carsten en Bruno Power staan bij mij hoog in het aanzien! Natuurlijk vind ik Nederlandse Hardstyle ook geweldig: Noisecontollers, Wildstylez, The Pitcher, Williams Syndrome en D-Block & S-te-Fan zijn maar enkele van de goede producers die ons land rijk is! :)

Sinds een maand of twee ben ik zelf ook een klein beetje aan het mixen geslagen. Mijn derde setje is bijna af. Ik zal binnekort mijn setje posten. Ik heb dus ook even een DJ naam bedacht: QonFuzion. Alles behalve origineel, maar ik kon niks beters bedenken. Ik sta open voor suggesties! :P

Greetz, Koen
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Mooie introductie, alles staat er zowat in :P Welkom hier ;)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
hallo!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Leuk stukje! Welkom!
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Mooi, nog een Italian liefhebber :) Welkom !!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Welkom Koen! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
welkom :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2019
Dankje allemaal! Zal het wel naar mn zin hebben hier. ;)

Trouwens, nog even een vraagje: ik heb dus nu een setje klaar. Ik zou hem op een sharesite kunnen zetten, maar wat misschien een probleem is.. hij is gemaakt met een Trial van Mixmeister (je hoort dus elke 4/5 minuten een paar seconden reclame ervoor). Zou het erg zijn als ik hem bij livesets zet? Ik ben benieuwd wat jullie van mijn track keus en mixwerk vinden, en ik zou graag tips willen wat ik kan verbeteren. ;) Weten jullie misschien nog een betere (gratis) DJ mix tool?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
gratis dj mixprogramma --> MIXX ;)
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
yeuw xd
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
QonFuzion wrote:Ik heb dus ook even een DJ naam bedacht: QonFuzion. Alles behalve origineel, maar ik kon niks beters bedenken.
G*dverd*mme,

ik had Qonfuze bedacht.. :mad:
word zoeken naar een andere...

:thumbdown:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ALs je ff zoekt op internet staat het er vol van met de orginele mixmeisters! ik heb hem van een vriend van me,, hij had hem gekocht ik heb een bietje meebetaald klaar!
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2019
Ow..! Sorry Jesper-HardBeatz! Ik wist niet dat mijn DJ naam zoveel op die van jou leek. De DJ naam Confusion is alles behalve origineel, dus ik dacht: laat ik het op een andere manier schrijven.

Thanks Timmer, zal eens even zoeken. :thumbup:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
en nog steeds de demo van mixmeister?
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2019
Ja, ik heb nog geen nieuwe gevonden.. Misschien koop ik hem nog wel een keer deze vakantie.
Ik ben mijn setje er NU op aan het zetten, trouwens. Kijk maar bij de Livesets. ;)