Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo allemaal!

Ik ben Koen en ik ben 17 jaar. Ik dacht: laat ik me eens eindelijk registreren bij Hardtraxx. De site ken ik al een poos, maar nu ben ik dan eindelijk geregistreerd.

Ik luister nu al zo'n anderhalf jaar Hardstyle. Ik ben in de scene gekomen door de Jumpstyle. :P Door de CD's van Explosive Cartuning (met ~10 track jump en 5 tracks Hardstyle) ben ik steeds meer van Hardstyle gaan houden. In het begin hield ik natuurlijk vooral van de bekende nieuwere generatie: Headhunterz, Frontliner en A-Lusion. Nu vind ik ze nog steeds wel goed, maar toch is mijn smaak wat veranderd. Nu hou ik vooral van de Italian Style. Activator, Zatox, Technoboy, Tatanka, Ivan Carsten en Bruno Power staan bij mij hoog in het aanzien! Natuurlijk vind ik Nederlandse Hardstyle ook geweldig: Noisecontollers, Wildstylez, The Pitcher, Williams Syndrome en D-Block & S-te-Fan zijn maar enkele van de goede producers die ons land rijk is! :)

Sinds een maand of twee ben ik zelf ook een klein beetje aan het mixen geslagen. Mijn derde setje is bijna af. Ik zal binnekort mijn setje posten. Ik heb dus ook even een DJ naam bedacht: QonFuzion. Alles behalve origineel, maar ik kon niks beters bedenken. Ik sta open voor suggesties! :P

Greetz, Koen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 19:16 
 
Donateur

Mooie introductie, alles staat er zowat in :P Welkom hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hallo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk stukje! Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi, nog een Italian liefhebber :) Welkom !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom Koen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dankje allemaal! Zal het wel naar mn zin hebben hier. ;)

Trouwens, nog even een vraagje: ik heb dus nu een setje klaar. Ik zou hem op een sharesite kunnen zetten, maar wat misschien een probleem is.. hij is gemaakt met een Trial van Mixmeister (je hoort dus elke 4/5 minuten een paar seconden reclame ervoor). Zou het erg zijn als ik hem bij livesets zet? Ik ben benieuwd wat jullie van mijn track keus en mixwerk vinden, en ik zou graag tips willen wat ik kan verbeteren. ;) Weten jullie misschien nog een betere (gratis) DJ mix tool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gratis dj mixprogramma --> MIXX ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yeuw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Ik heb dus ook even een DJ naam bedacht: QonFuzion. Alles behalve origineel, maar ik kon niks beters bedenken.


G*dverd*mme,

ik had Qonfuze bedacht.. :mad:
word zoeken naar een andere...

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

ALs je ff zoekt op internet staat het er vol van met de orginele mixmeisters! ik heb hem van een vriend van me,, hij had hem gekocht ik heb een bietje meebetaald klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ow..! Sorry Jesper-HardBeatz! Ik wist niet dat mijn DJ naam zoveel op die van jou leek. De DJ naam Confusion is alles behalve origineel, dus ik dacht: laat ik het op een andere manier schrijven.

Thanks Timmer, zal eens even zoeken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

en nog steeds de demo van mixmeister?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, ik heb nog geen nieuwe gevonden.. Misschien koop ik hem nog wel een keer deze vakantie.
Ik ben mijn setje er NU op aan het zetten, trouwens. Kijk maar bij de Livesets. ;)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!