Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hey allemaal,

ik ben Joeri, 21 jaar en omdat ik sinds een paar weken begonnen ben met muziek maken, en dan vooral de hardstyle, zocht ik naar hulp voor FL Studio 10. Heb het forum hier en daar wat door gekeken en ik denk dat ik hier wel flink wat bij kan leren. Ben nooit een superster geweest in het introduceren van mezelf, dus als je vragen hebt, stel ze gerust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Favoriete artiesten?
Feesten in de planning?

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Favoriete artiesten?
Feesten in de planning?

Welkom! :thumbup:


Heb net Defqon (voor het eerst) en Free Festival achter de rug, eerstvolgende word Fuze Outdoor en heel misschien nog Qlimax, en dan word het heel lang wachten tot volgend jaar.

Brennan Heart is m'n grootste favoriet, en voor de rest vind ik bijna alles wel lekker klinken, zolang er maar geen dubstep doorheen komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!

Hoelang luister je al hardstyle?
Sta je ook open voor andere stijlen zoal: crossbreed, industrial, hardcore, hardtrance ?

Kan je dit ook waarderen (onbekendere artiest)
The Machine - Mosquito
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:16 
 
Hardtraxx Addict

The Machine is niet onbekend man.

Maarehm, wat vind je van Mobb Deep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy you stay ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom,

waar kom je vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben ergens rond 2007 begonnen met het luisteren van happy hardcore, van daaruit werd het hardcore wat weer gevolgd werd door hardstyle.

Als ik dan naar hardstyle luister, heeft m'n voorkeur wel de wat vrolijkere nummers.

Verder woon ik in Den Haag, maar komt er over ongeveer 4 weken een verhuizing naar Zutphen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom. Voorstander van mooie melodieuze HS? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Welkom. Voorstander van mooie melodieuze HS? ^^


Ja sowieso, komt in mijn ogen altijd ook de sfeer ten goede, haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!