eh haar webcam..Maximum wrote:Hahaha en wie zegt dat dat niet alsnog een gozertje van 14 is?RobertV wrote:helaas voor jou.. het is geen gozertje van 14.. haha.. ik heb dr namelijk al op msn. jullie lopen achter jongensMaximum wrote:Serieus he, anders gedragen jullie je is ff ofzo! Hoop echt dat het gewoon een gozertje van 14 is die jullie allemaal loopt te nakken!
Related topics
Active topics in Welkom!
Moderators
Dat zeg je ja0316Meisjj wrote:haha eh..ben toch echt n meisje hoor :O
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Zien dan ?!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ontopic jongens 
Nee bedankt0316Meisjj wrote:Zien dan ?!
Gefeliciteerd!RobertV wrote:helaas voor jou.. het is geen gozertje van 14.. haha.. ik heb dr namelijk al op msn. jullie lopen achter jongensMaximum wrote:Serieus he, anders gedragen jullie je is ff ofzo! Hoop echt dat het gewoon een gozertje van 14 is die jullie allemaal loopt te nakken!
Maaree welkom op dit forum over het algemeen is het hier altijd reuze gezellig!
Binnen een paar uur 2 paginas derbij.
Jullie zijn echt erg.
En linken plaatsen van haar hyves.
Man man.
Waar gaat het heen
Jullie zijn echt erg.
En linken plaatsen van haar hyves.
Man man.
Waar gaat het heen
MaxMaximum wrote:Nee bedankt0316Meisjj wrote:Zien dan ?!
Maar welkom hier!
Inderdaad een beetje zielig van die linkjes e.d.
Heeft iemand die Hyves-link nog?
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Hahah achja
daar heb je jongens voor eh.. (grapje heur!)
Ontopic of slotje? 
Last edited by C-Mind on 21 Apr 2011 21:57, edited 2 times in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wahaha ik der msn ook al, en roberttt ookRobertV wrote:helaas voor jou.. het is geen gozertje van 14.. haha.. ik heb dr namelijk al op msn. jullie lopen achter jongensMaximum wrote:Serieus he, anders gedragen jullie je is ff ofzo! Hoop echt dat het gewoon een gozertje van 14 is die jullie allemaal loopt te nakken!
Vrij laag niveau dit. Zijn jullie echt zo kansloos dat jullie al geilen op het eerste de beste minderjarige meisje die zich hier weer aanmeldt? En dan nog zo'n beetje een wedstrijdje ervan maken wie haar msn wel niet heeft. Wie weet is ze wel f0cking lelijk of een 45jarige pedofiel(no offense). Ga dan in het echte leven op zoek ofzo.
Serieus op dit soort momenten voel ik me echt volwassener dan sommigen hier...
denk dat m'n voorspelling @ pagina 1 gaat uitkomen...
Serieus op dit soort momenten voel ik me echt volwassener dan sommigen hier...
denk dat m'n voorspelling @ pagina 1 gaat uitkomen...
-
E
C-Mind wrote:C-Mind wrote:slotje
Biscuit jij was degene die hier over begon in de eerste instantie! :')biscuit wrote:C-Mind wrote:C-Mind wrote:slotje
Nomaals, schandalig dit!
-
E
klopt, maar als ik zie dat t hier een virtuele verkrachting lijkt te worden heb ik zoiets: wat is dit voor een forum? :')
Pff dit topic. Sommige zijn echt een beetje kansloos of wanhopig 
Maare, welkom.
Komt wel vaak voor dat dit soort dingen vaak Dubbelaccounts/trolaccounts zijn.
Maare, welkom.
Zei ik ook al, word niet gewaardeerdp-stylez wrote:Pff dit topic. Sommige zijn echt een beetje kansloos of wanhopig
Maare, welkom.
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Najaa.. Dus foto posten hoef dus ook niet meer ? want.. wie weeet.. is dat wel niet mijn echte foto 
Klopt, doe maar niet0316Meisjj wrote:Najaa.. Dus foto posten hoef dus ook niet meer ? want.. wie weeet.. is dat wel niet mijn echte foto
-
T
Maximum wrote:Klopt, doe maar niet0316Meisjj wrote:Najaa.. Dus foto posten hoef dus ook niet meer ? want.. wie weeet.. is dat wel niet mijn echte foto
Jezus gasten, dit is echt triest. Er komt weer een meisje en meteen 4 pagina's vol met onzin en vragen voor foto's.
Iedereen ook echt: Let maar niet op de rest hoor!
Hahaha
Welkom iig.
Welkom iig.
-
B
[HTmode=on]

[/HTmode]

[/HTmode]