Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 10:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hallo Hardtraxx clan,

ik heb hier al vaak op het forum rond gekeken en dacht vandaag, laat ik mij eens registreren.
Vele jaren geleden was ik al gevangen door de hardere stijlen, het begon met Early Hardcore.
Het mixen met vinyl wat ik nog steeds doe met vrienden, elke 2 weken ga ik met vrienden plaatjes draaien die gemaakt zijn in de periode 1992 tot 1999. Natuurlijk is er sinds die tijd veel veranderd, en dan ga je daar in mee.
Ik heb nog een behoorlijke tijd Hardstyle gedraaid, ook nog met vinyl en toen kwam het cd/usb tijdperk, daar moest ik even aan wennen, maar inmiddels is dat toch ook wel weer heel handig :thumbsup:
Maandelijks post ik een Raw mix op Youtube en op mijn site van ongeveer een uur. (weet niet of ik hier links mag delen, dus doe ik het maar niet, maar als je op mijn naam zoekt vind je het wel ;) )
Dat doe ik met veel plezier, in de toekomst moeten daar nog eigen tracks op komen en eventuele free presets die ik wil weggeven van de populaire vst synths.

Ook het produceren van muziek vind ik erg leuk om te doen. Ik heb alleen heel lang niet echt een klik gehad met de muziek op dat moment. De nieuwere Hardcore vond ik soms heel vet, maar was het voor mij net niet, Hardstyle met de vrolijke melodieën en de redelijk softe kicks was het ook niet echt, tot het moment dat ik de rauwe tracks begon te luisteren. Voor het eerst had ik weer het gevoel van, dit is het!
Raw hardstyle is dus wat ik probeer te maken, net zoals vele anderen probeer ik een eigen sound te creeren, want je wilt zo origineel mogelijk zijn en niet kopieren, dat is bijna onmogelijk, maar dat probeer je toch.
Ik heb nog niks online staan, omdat het voor mij niet goed genoeg is, het moet goed zijn en anders doe ik het niet. Het belangrijkste aan muziek is plezier en kippenvel, zolang dat er is ga ik er mee door ;)

Ik hoop hier nog veel te leren van andere mensen en hopelijk kan ik nog leuke dingen delen hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cool, ik had vroeger ook een skelter. Welkom en veel plezier op 't forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Welkom en veel plezier op 't forum!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!