Ik was vandaag een bepaalde track aan het zoeken omdat ik de label info van een track niet kon vinden, zodoende stuitte ik op dit forum waar ik vroeger actief was. Ik dacht eens even spieken en goh, het is hier nog erg levendig. Dus zodoende mijn oude wachtwoord maar even gegokt etc.
Anyway, eigenlijk geregistreerd op: 14 feb 2009 14:03, diverse setjes gepost, maar in 2014 ben ik gestopt met draaien omdat mijn dochter in aantocht was en mijn studio daarom moest wijken. Inmiddels ben ik ook alweer 45! Dit voorjaar heb ik de hobby weer opgepakt. Mijn dochter wordt alweer 10 en we wonen nu in een ruimer huis waar de zolder ingericht kan worden als studio.
Ik luisterde eigenlijk geen hardstyle meer sinds 2012ish, ik ben echt van de reversed bass era. Na 2010/2011 veranderde het voor mij teveel. Maar die Hardstyle van 2000-2010ish mistte ik wel een beetje dus besloten om mijn oude backup drive eens af te stoffen en de Hardstyle uit te zoeken. Oef, zoveel slechte kwaliteit, slechte tags op die tracks. Ben al een heel eind.
Ik zal dus ook weer het posten hier een beetje oppakken
Is er nog ouwe garde aanwezig hier?