Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 02:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Hardtraxx members!

Ik zit al een tijdje op dit forum rond te neuzen, en aangezien dit forum helemaal in m'n rijtje past heb ik me dan toch maar aangemeld hiervoor!

Even wat over mezelf:

Ik ben Elmar/Cardioid, 24 jaar, en ik kom uit de buurt van Leiden.
Ik ben echt al van jongs af aan helemaal verslaafd aan de hardere stijlen, begonnen met happy hardcore, toen hardcore, hardhouse, jump en sinds 2004 ben ik eigenlijk veel hardstyle gaan luisteren. Vanaf dat moment ben ik ook begonnen met producen van van alles, house, hardcore, jump, en nu uiteindelijk hardstyle. Ben ooit begonnen met Buzz Machines, maar dat werd 'm niet aangezien ik die DAW eigenlijk alleen maar gebruikte met samples, en daarna ben ik op m'n 17e over gestapt op FL! (Wist ik veel toen ik 14 was :P ) Maar momenteel gebruik ik eigenlijk behoorlijk wat DAWs! Logic, FL (nog steeds) Cubase (niet zo heel vaak), Studio 1 en Pro-Tools.

Verder doe ik een opleiding in de richting van Audio Engineer aan de SAE institute in Amsterdam, en daar heb ik gelukkig ook in m'n eigen projecten veel profijt van!

En zoals je kan zien aan het tijdstip waarop ik dit plaats (ook al is het vrijdag..) ben ik een behoorlijke nachtbraker. Ik kan uren aan m'n sounddesign zitten en dan realiseren dat het ongeveer al 5 uur is en ik de volgende dag gewoon school heb.. :') Maar ja, af en toe is het nodig! :P

Een preview van m'n laatste track samen met HardWear, gedraaid in Titan z'n set in The Magic Show 131.


IT WORKS! :D

Ik hoop jullie allemaal snel te spreken!
En als je vragen hebt of opmerkingen of wat dan ook.. Vraag of zeg het!

Groetjes, Elmar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Whalecum! Post is een stukje van jezelf?

ik zal 'm even in m'n stukje neerzetten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Klinkt zekers niet verkeerd! :)

Thanks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje laat, maar WELKOM
ENJOY YOUR STAY :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!! :thumbsup:

kan jij ons misschien vertellen of er met Nightbeast & Enemy nog iets gaat gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Welkom!! :thumbsup:

kan jij ons misschien vertellen of er met Nightbeast & Enemy nog iets gaat gebeuren?

Haha thanks! Euhm, ja dat kan ik half denk ik.. Want over Nightbeast en enemy heb ik het eigenlijk niet zo veel met hem over.
Wat ik wel kan vertellen is dat hij die allebei met Cubase heeft gemaakt, en de mixdow & mastering ervan niet goed genoeg was voor een release.. En nu hij overgestapt is op Studio One, gebruikt hij cubase eigenlijk helemaal niet meer. Maar ik durf niet te zeggen of hij uberhaupt de files nog heeft van die tracks, want zijn harde schijf is vorig jaar gecrashed, en hij kon niks ervan meer terug halen. Dus ik vraag het me af.. :P Maar ik zal het nog wel even aan 'm vragen deze week! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:55 
 
Hardtraxx Elite

Leuk! Ik ga je in de gaten houden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoi, vanwaar die naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
hoi, vanwaar die naam

Hey!

Ja dat is een goeie.. Eigenlijk niet veel boeiends hoor, but here's the story..
Ik had nooit eigenlijk een goede dj naam, en als ik dan eens op een feestje stond te draaien, stond ik meestal als Nonkovich op de line up.. En die naam is eigenlijk verzonnen door m'n beste maatje (Die me nog steeds zo noemt), die naam is dus afgeleid van m'n achternaam (Nonkes). Maar ik vond dat geen passende hardstyle alias.. Maar omdat ik vooral bezig ben geweest met m'n sound design, en minder met het maken van tracks vond ik het niet heel erg nodig om een andere naam aan te nemen, totdat Tanguy tracks met me wilde maken. Dus toen ben ik eigenlijk gaan zoeken, en bedenken, maar ik vond niks nieuws of vets, en ik wilde nou niet echt bepaald een alias in de zin van Frequency shifting hard booster of iets dergelijks.. :P
En ik wist wel wat Cardioid is, en dat het eigenlijk vrij weinig tot niks met hardstyle te maken heeft, maar op een één of andere manier sprak het me aan.. Iets anders, niet echt voor de hand liggend, noem maar op. Dus toen heb ik daar eigenlijk voor gekozen, maar het zou heel goed kunnen dat die binnen nu en afzienbare tijd ook weer veranderd wordt hoor.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:17 
 

Welkom, lekkere track heb je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Welkom, lekkere track heb je :thumbup:

Thanks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Destination schreef:
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
chicken schreef:
Destination schreef:
Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:59 
 
Hardtraxxer

Nonkovich is een bazennaam man ^^

Maar welkom nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:50 
 
Hardtraxxer

Welkom! Ik zou Nightbeast trouwens wel graag willen hebben in HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Sensive schreef:
Welkom! Ik zou Nightbeast trouwens wel graag willen hebben in HQ :D

ja heb je daar al meer info over @Cardioid
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Sensive schreef:
Welkom! Ik zou Nightbeast trouwens wel graag willen hebben in HQ :D

ja heb je daar al meer info over @Cardioid

Ja, en dan moet ik toch teleurstellen... Ik heb het met 'm erover gehad, en Nightbeast en Enemy zijn beide verloren gegaan toen z'n harde schijf is gecrashed.. Dus dat zit er helaas niet meer in... Maar niet getreurd, er komen een aantal nieuwe dikke platen aan waar we mee bezig zijn! ^^

En thanks for the welcomes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 09:25 
 
Hardtraxxer

Cardioid schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Sensive schreef:
Welkom! Ik zou Nightbeast trouwens wel graag willen hebben in HQ :D

ja heb je daar al meer info over @Cardioid

Ja, en dan moet ik toch teleurstellen... Ik heb het met 'm erover gehad, en Nightbeast en Enemy zijn beide verloren gegaan toen z'n harde schijf is gecrashed.. Dus dat zit er helaas niet meer in... Maar niet getreurd, er komen een aantal nieuwe dikke platen aan waar we mee bezig zijn! ^^

En thanks for the welcomes! :D

Oke jammer, 't is niet anders. En over die nieuwe platen... Je kan me altijd pmen met een downloadlink :P. Promotie ken geen kwaad toch :woot: Haha

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Oke jammer, 't is niet anders. En over die nieuwe platen... Je kan me altijd pmen met een downloadlink :P. Promotie ken geen kwaad toch :woot: Haha

:thumbup:

Hahaha, ja dat zou wel makkelijk zijn he?! Ik moet je dan denk ik toch echt helaas wéér teleurstellen... :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beetje laat maar welkom !! :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!