<deleted>
Last edited by Ravert on 14 Oct 2020 12:00, edited 12 times in total.
Fuck de hokjes, das gewoon hardstyle!Ravert wrote:RAUW: Ravert - RAUW
RAUWER: Ravert - RAUWER
RAUWST: Ravert - RAUWST
Ik denk dat dit het antwoord is op jou vraag.
De set op NRG festival heb ik met behulp van vooraf ingestelde CUE points zonder koptelefoon foutloos kunnen neer zetten. Het is dan gewoon een kwestie van op het juiste moment op A B of C drukken.El Mare wrote:Ik kijk nauwelijks in dit subboard, maar dit trok wel mijn aandacht
Hoe heb je die set dan zo goed gedaan? Toch met software neem ik aan, want zonder koptelefoon lijkt mij mixen niet heel makkelijk
Ok ik geef toe er zitten in de RAUW set wel een paar tracks die op het randje van Hardstyle/RAWstyle liggen maar in de RAUWER of RAUWST zit er toch enkel alleen maar RAWstyle tracks hoor, dus vraag me af of je überhaupt wel de tijd hebt genomen om even snel door de sets heen te gaan!?iMark wrote:Fuck de hokjes, das gewoon hardstyle!Ravert wrote:RAUW: Ravert - RAUW
RAUWER: Ravert - RAUWER
RAUWST: Ravert - RAUWST
Ik denk dat dit het antwoord is op jou vraag.
denk dat er meer het niet kunnenRavert wrote:Ik snap je punt maar denk dat iedereen toch wel snapt dat ik met Hardstyle het sub-genre: Mainstream - Hardstyle en niet de RAW Hardstyle bedoel. En denk ook wel dat de meeste op dit forum onderscheid tussen deze 2 kunnen maken?
Jajoh sommige hier lopen te pijpzeiken om niksRavert wrote:Ik snap je punt maar denk dat iedereen toch wel snapt dat ik met Hardstyle het sub-genre: Mainstream - Hardstyle en niet de RAW Hardstyle bedoel. En denk ook wel dat de meeste op dit forum onderscheid tussen deze 2 kunnen maken?
iMark wrote:Fuck de hokjes, das gewoon hardstyle!