Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 02:43 
 
Hardtraxx Newbie

X
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Hoezo zou je je schamen dat je mainstream HC mooi vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Welkom!
Hoezo zou je je schamen dat je mainstream HC mooi vind?

De platen die hij noemt dan weer wel... xd niks mis met mainstream HC an sich, verre van zelfs

Anyways, welkom hier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:46 
 
Hardtraxx Newbie

X
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Henkiev112 schreef:
Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Welkom :beer:


Welke genres heb je nog meer geluisterd? Metal? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 00:47 
 
Hardtraxx Newbie

X
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:04 
 

Henkiev112 schreef:
Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evil activities broken is gewoon hard man dus niks om voor te schamen. Welkom kerel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:oh: zie ik daar muse bootleg, doe is sturen...

nee, Welkom!

Waar kom je vandaan? nog van plan feestjes te pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
:oh: zie ik daar muse bootleg, doe is sturen...

Heb ook Grote Dikke Bassplaat, Toca's Miracle remix, Bolivia, Break the Show en Timeless al gespot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Youtube ripjes for the win! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:27 
 

Lyst schreef:
Youtube ripjes for the win! :thumbsup:


Je weet toch, alleen de eckte eckte draaien met rips.

Haha nee maar, welkom ;) Bezoek ook de shoutbox eens, meestal wel lache
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:28 
 

dellionNL schreef:
Lyst schreef:
Youtube ripjes for the win! :thumbsup:


Je weet toch, alleen de eckte eckte draaien met rips.

Haha nee maar, welkom ;) Bezoek ook de shoutbox eens, meestal wel lache


jaag niet al deze mensen naar de shout plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 23:05 
 

kaboem schreef:
dellionNL schreef:
Lyst schreef:
Youtube ripjes for the win! :thumbsup:


Je weet toch, alleen de eckte eckte draaien met rips.

Haha nee maar, welkom ;) Bezoek ook de shoutbox eens, meestal wel lache


jaag niet al deze mensen naar de shout plz


Doe zelf actief dan, ik was er gelukkig ochtend/middag niet. maar atm is de shout al een paar uur dood :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 02:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom

Enjoy your stay :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!