Gebruik je met mate?
Als je het over drank hebt, ik drink bijna niet. Maar als ik drink, dan kan ik er wel stevig tegenaan gaan
Netjes.Fekete wrote:Als je het over drugsgebruik hebt, ik gebruik niks..
Als je het over drank hebt, ik drink bijna niet. Maar als ik drink, dan kan ik er wel stevig tegenaan gaan
Gaat je niet lukken, kan ik je nu al vertellen. Op een forum als deze zijn de mensen gemiddeld genomen een stuk kritischer en of je het allemaal netjes of respectvol onderbouwt doet er helemaal niet toe. Hoe vaak ik in de afgelopen 5 jaar al wel niet hater ben genoemd.. De meeste mensen kunnen gewoon niet overweg met afwijkende, vaak meer kritische meningen, dus negeren ze de inhoud en bestempelen ze de persoon erachter als hater. Tenzij je van plan bent ieder kritisch lid te bannen, gaat je dit dus nooit lukken.Wat ik sowieso wil is dat mensen "Hardtraxx" niet meer associëren met "Haattraxx".
Maar jij bent ook een figuur apart he ;-)Lyst wrote:Gaat je niet lukken, kan ik je nu al vertellen. Op een forum als deze zijn de mensen gemiddeld genomen een stuk kritischer en of je het allemaal netjes of respectvol onderbouwt doet er helemaal niet toe. Hoe vaak ik in de afgelopen 5 jaar al wel niet hater ben genoemd.. De meeste mensen kunnen gewoon niet overweg met afwijkende, vaak meer kritische meningen, dus negeren ze de inhoud en bestempelen ze de persoon erachter als hater. Tenzij je van plan bent ieder kritisch lid te bannen, gaat je dit dus nooit lukken.Wat ik sowieso wil is dat mensen "Hardtraxx" niet meer associëren met "Haattraxx".