Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik je met mate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:39 
 

Als je het over drugsgebruik hebt, ik gebruik niks..

Als je het over drank hebt, ik drink bijna niet. Maar als ik drink, dan kan ik er wel stevig tegenaan gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Als je het over drugsgebruik hebt, ik gebruik niks..

Als je het over drank hebt, ik drink bijna niet. Maar als ik drink, dan kan ik er wel stevig tegenaan gaan :)

Netjes.

Houden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat ik sowieso wil is dat mensen "Hardtraxx" niet meer associëren met "Haattraxx".

Gaat je niet lukken, kan ik je nu al vertellen. Op een forum als deze zijn de mensen gemiddeld genomen een stuk kritischer en of je het allemaal netjes of respectvol onderbouwt doet er helemaal niet toe. Hoe vaak ik in de afgelopen 5 jaar al wel niet hater ben genoemd.. De meeste mensen kunnen gewoon niet overweg met afwijkende, vaak meer kritische meningen, dus negeren ze de inhoud en bestempelen ze de persoon erachter als hater. Tenzij je van plan bent ieder kritisch lid te bannen, gaat je dit dus nooit lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:30 
 

Lyst schreef:
Citaat:
Wat ik sowieso wil is dat mensen "Hardtraxx" niet meer associëren met "Haattraxx".

Gaat je niet lukken, kan ik je nu al vertellen. Op een forum als deze zijn de mensen gemiddeld genomen een stuk kritischer en of je het allemaal netjes of respectvol onderbouwt doet er helemaal niet toe. Hoe vaak ik in de afgelopen 5 jaar al wel niet hater ben genoemd.. De meeste mensen kunnen gewoon niet overweg met afwijkende, vaak meer kritische meningen, dus negeren ze de inhoud en bestempelen ze de persoon erachter als hater. Tenzij je van plan bent ieder kritisch lid te bannen, gaat je dit dus nooit lukken.


Maar jij bent ook een figuur apart he ;-)

Maar zonder onzin, kritisch zijn is juist alleen maar beter vind ik, je moet ook niet met alles meelopen, wat heb je dan ook aan een forum. Maar ik doelde meer op "Haattraxx" in negatieve zin. Jij bent inderdaad één van de mensen die zijn zaken gewoon netjes onderbouwt en de mensen die juist jou een hater noemen die doelen zeer waarschijnlijk ook gewoon op het feit dat jij 99% van de hedendaagse niets meer vind. Tenminste, zo komt het ook op mij over. Dus ja dan wordt je al snel hater genoemd.

Maar er zijn vaak zat reacties op een nieuwe release die gewoon nergens op slaan en waar pagina's vol met negatieve onzin staat. Juist dat maakt dat mensen ook negatief over deze community gaan denken. Als we nou met zijn allen onze mening nou eens iets genuanceerder zouden neerzetten dan zou het er allemaal al een stuk beter op worden. Kritisch is goed, maar dan wel netjes en op een respectvolle manier. Waarom zou dat niet kunnen? Als we dat kunnen bereiken dan weet ik zeker dat het niet alleen de sfeer hier op het forum verbetert maar ook hoe mensen tegen Hardtraxx aankijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hardtraxx was 3 jaar geleden ook al Haattraxx en toen was er amper discussie over respect en sfeer hier op het forum. Sterker nog dat is de tijd dat artiesten als Thera zich hier geregistreerd hebben. Het is prima dat je wat aan de sfeer wilt doen, hoewel ik denk dat de oorzaak daarvan bij de ontwikkelingen in de scene liggen en niet bij de mensen zelf, maar van het Haattraxx imago zullen we toch nooit afkomen, dus bespaar op dat punt je moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Mooi dat je het forum wilt verbeteren, welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom (terug) ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!