Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi mensen,

Mijn naam is Danny aka Econz,ik kom uit Roermond.
Mijn leeftijd is 33,ik ben getrouwd en ik heb een zoontje van 2 en een half.

C ya! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 01:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey man!
Hoe lang draai je al hardstyle? Favoriete artiesten etc, you know the drill :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 01:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom man :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 05:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

welkom :thumbsup:

houston,we got a new grandpa xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, mijn favo dj's/producers zijn er een hele hoop,maar als het om hardstyle gaat dan horen de volgende in dat rijtje:
Wildstylez,Noisecontrollers,headhunterz,Da Tweekaz,Activator,Bioweapon,Tuneboy,Technoboy,Toneshifterz,Zany en the Prophet.

Labels: Fusion,Scantraxx,Dutch Master Works,Titanic Records,Green Force,BLQ,Activa Records,Sigma Records en meer...

Feestervaring:
Mijn allereerste feestjes zijn begonnen in 1993 in De Peppermill te Heerlen,daar was elk weekend wel een gabberfeest met onder andere Rave the Universe.
Voor mijn eerste grote party ging ik naar A Nightmare in Rotterdam in de Energiehal,daarna gevolgd door:Megarave,Digital Overdose,Raveworld,Speedrazor,Mysteryland noem maar op en dat ging door tot en met 1998,waarna ik meer interesse kreeg voor Techno.
Vanaf 1998 ben ik dus naar verschillende technofeesten geweest waaronder heel veel Awakenings in de westergas maar ook in Now en Wow in Rotterdam,Loveparade 2000 in Berlijn(om nooit te vergeten!),ook de Dance Valley van 2000 was ik bij,waarbij heel veel mensen onderkoelt raakten door de slechte organisatie,op zich was het feest wel aardig maar veels te druk.
In 2003 kwam ik in aanraking met hardstyle,geweldige tijd! In Qontrol,Q-Base,XXlerator (meerdere malen in de Matrixx),X-Qlusive in de HMH,Defqon1,Decibel,Qlimax,Sensation Black,Strike One(slecht) ik was erbij.
Dit ging door tot 2006 en daarna was het een hele tijd rustig voor mij qua feesten,aangezien ik ben gaan samenwonen,trouwen en er een kindje op komst was.

Tussendoor nog naar een paar feestjes geweest en that's it.

Binnenkort ga ik weer naar Q-Base..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 19:01 
 

welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Aardig feestervaring zo te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Mooie bak feestervaring inderdaad en een vette avatar! De gemiddelde leeftijd krikt nu ook meteen weer omhoog, goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

respect voor deze gast :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Yauw man! Strakke lijst kwa Feesten! (y) Veel plezier hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey, welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Yo Party-ganger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Hey, welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Nixxus schreef:
Hey, welkom! :D


Zoo iemand uit de oude doos! Geweldig :thumbsup:
Deze man kan tenminste spreken over dingen!
Vind jij in de jaren dat er veel is veranderd in de opzet en de inhoud van de feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lange geschiedenis man, netjes! Je hebt het mooiste tijdperk qua feesten meegemaakt! (stikjaloers)
Ben benieuwd naar je antwoord op kevinsep, en dan vooral of je het publiek heb zien veranderen en hoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:46 
 
Donateur

welkom hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

welkom gast en t leeftijdgemiddelde weer omhoog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 14:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
welkom hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Piaaa schreef:
Nixxus schreef:
Hey, welkom! :D


Zoo iemand uit de oude doos! Geweldig :thumbsup:
Deze man kan tenminste spreken over dingen!
Vind jij in de jaren dat er veel is veranderd in de opzet en de inhoud van de feesten?



Oeps,sorry voor de late reactie,maargoed,om antwoord te geven op je vraag, er is zeker veel veranderd in de opzet qwa feesten.
Tegenwoordig is het toch wel wat beter ge-organiseerd op de feesten,als je het vergelijkt met zo'n 15 jaar geleden.
Vroeger moest je vaak lang wachten voordat je bv binnen was bij een feest,of voordat je wat drinken had.Ook meegemaakt dat de garderobe geplunderd werd.Kon je blij zijn als je ergens anders een bomber vandaan kon toveren,want anders sta je daar midden in de winter onder nul graden,te wachten op de eerste trein naar huis om 8 uur smorgens :D.
Dat is wel veranderd tegenwoordig,nagoed,je moet wel eens wachten op je drankje of om binnen te komen,maar niet zo extreem dan vroeger..

De sfeer op de feesten is ook wel veranderd moet ik zeggen,maar dat verschilt ook per genre en per feest.
Ik denk dat er vroeger iets meer sfeer was op (gabber-)feesten,maar ik denk ook dat dat komt omdat iedereen voor hetzelfde kwam,maar het zal ook komen door de (ik zeg het niet graag :P ) goeie xtc wat je des tijd kon krijgen. En 98% gebruikte wel een pilletje en veelal van die pilletjes waren hetzelfde qwa opdruk.
Als er die tijd bv blauwe duifjes waren dan had de helft van het feest ook die pilletjes en dat schepte ook een sfeer.
Hoe dat tegenwoordig is met pilletjes,weet ik niet,want ik gebruik het spul al 9 jaar niet meer.
Je had ook al vaak in de gaten als er een agressief-sfeertje hing op zo'n feestje.
En het was ook zo dat gewoon het hele feest bewoog,dat is tegenwoordig helemaal niet meer.Je mag blij zijn als 1/5de danst op een feest.

Nu ga ik tegenwoordig niet meer naar hardcore-feesten,omdat me die muziek al vanaf 1999 niet meer boeit,dus ik weet ook niet hoe het is gesteld op hardcorefeesten tegenwoordig.
Ben na de "gabber" tijd meer van de Techno gaan houden en veel naar Awakeningsfeesten gegaan.
Nu moet ik zeggen dat op een techno-feest (en dan vooral op Awakenings) de beste sfeer hangt wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik kwam in 2003 voor het eerst in aanraking met hardstyle,heerlijke die feestjes en de muziek boeit me nog steeds :P.
Muziek is dan ook 1 van mijn hoofdaders in mijn leven,op mijn zoontje,vrouw en familie na dan.
Ik ben dan ook erg open-minded qwa muziek.Zo vind ik de early hardstyle lekker evenals het tegenwoordige nu-style en raw-style kan ik erg waarderen.
Zo luister ik dus naar heel veel vormen van de "elektronische muziek" en daarbuiten luister ik ook naar andere muziek,zoals pop,rock,nl noem maar op,ik kan het bijna allemaal waarderen en "It keeps me alive".

Laatste feestje voor mij was btw Q-Base 2010 en ik moet zeggen dat ik daar echt van genoten heb,prima sfeer (en dat nuchter,zelfs geen pilsje) en dan ouderwets hakkuh op hardstyle,moet kunnen denk ik dan.


:yay:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!