M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Goedenavond Hardtraxxers,

Na jaren van meelezen op deze site vond ik dat het tijd werd om toch maar een account aan te maken hier.

Bij deze mijn voorstelronde:
Ik ben Mike, 21 jaar oud en woonachtig in het mooie Twente. In 2007 ben ik voor het eerst in aanraking gekomen het Hardstyle en sindsdien niks anders meer geluisterd. Het eerste nummer dat ik ooit heb gehoord was Headhunterz - Power of the Mind. Vanaf dat nummer was ik verkocht.

Mijn voorkeur op dit moment gaat toch wel uit naar Raw. Ik vind mezelf absoluut geen hokjes denker en kan van alles wat de naam hardstyle draagt genieten. De euforische kant raak ik echter een beetje uit het oog.
Classics doen het bij mij altijd goed en daar gaan mijn haren altijd van overeind staan.

Delete is mijn absolute opperkoning. Die man kan niks fout doen in mijn ogen
Dit was 'm dan.

Ook heb ik nog een vraag:
Ik organiseer vaak busreizen naar feesten. Is het gebruikelijk om in het topic van het desbetreffende feest te vragen of mensen die in de buurt komen met mijn bus mee willen reizen of wordt dit hier niet gedaan?

Fijne avond allen!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Welkom! :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Wilkommen!

Over je vraag; Het is niet gebruikelijk hier, maar ik zie dat t nu bij VWAB ook gebeurd, dus 't kan geen kwaad lijkt me. :)
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Welkom!
Nog feestjes op de planning staan?
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
klapstoel wrote:Welkom!
Tot nu toe heb ik Hardbass - Qapital - Beat the Bridge(Kingsnight) - Hardfest en Dreamfields op de planning staan.
Decibel het weekend zal er ook wel bij komen. Dat is iedere jaar een zekerheidje.

En jij?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Mongoose wrote:
klapstoel wrote:Welkom!
Tot nu toe heb ik Hardbass - Qapital - Beat the Bridge(Kingsnight) - Hardfest en Dreamfields op de planning staan.
Decibel het weekend zal er ook wel bij komen. Dat is iedere jaar een zekerheidje.

En jij?
The Funky Cat #4 ^^
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
wilkommen
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Welkom :)