Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo iedereen,

Mijn naam is Pepijn en ik ben 19 jaar. Ik woon in een dorp buiten Schagen, in de Kop van Noord-Holland. Ver weg van alle leuke feesten dus :list:

Ik las al een aantal maanden mee op het forum, dus het leek me leuk om me ook eens te mengen in de discussies en meningen op het forum. Daarnaast leeft hardstyle in mijn regio niet heel erg, dus het leek me ook leuk om anderen te leren kennen die wel van hardstyle houden. Zo heb ik in mijn vriendenkring van vijftien, maar twee die soms wel eens hardstyle luisteren. Ik probeer ze wel eens over te halen met een paar biertjes op om een keer mee te gaan naar een festival, dit is me nu twee keer gelukt en laat dat net die twee personen zijn ;)

Mijn eerste keer dat ik in aanraking kwam met hardstyle was op een feestje van vrienden waar enkele platen van Headhunterz werden gedraaid. Dit was in 2010. Ik vond het zo tof, dat ik het vanaf toen thuis ook begon op te zoeken en te luisteren. In de beginjaren dat ik naar hardstyle luisterde was ik echt van de euforische hardstyle, toen leek me niets vetter dan een op een festival staan met die muziek. Maar net zoals de sound van hardstyle veranderde door de jaren heen, veranderde mijn smaak ook. Door de jaren heen is mijn smaak van euforisch, naar steeds meer raw geworden. Dat komt mede door de ervaringen die ik nu heb wanneer ik naar een festival ga. Ik vind het veel vetter om los te gaan op muziek van Clockartz, Mind Dimension, Retaliation, D-Sturb, Rebelion etc. Kan daar veel meer mijn energie kwijt dan op bij de euforische kant van hardstyle. Al kan ik muziek van bijvoorbeeld Noisecontrollers, Audiotricz en de nieuwe platen van DBSTF ook erg waarderen. Is niet dat ik alleen maar naar 'raw' luister. Daarnaast vind ik dat we in 2017 erg verwend zijn met enorm dikke platen! Zo vind ik de opkomst van D-Sturb, MYST en Phuture Noize echt geweldige toevoegingen aan de scene!

Mijn eerste festival was Intents Festival 2015, waar je toen als 16 jarige nog naar binnen kon. Voor mij een unieke ervaring, ik vergeet het moment niet dat Radical Redemption in de indoor mainstage voor het eerst Brutal 5.0 dropte en de hele tent uit zijn plaat ging. De jaren daarna heb ik feesten bezocht als CRAFT, Penoze, WiSH Outdoor, The Road to Redemption, Supremacy en laatst nog Shockerz. Intents wordt dit jaar alweer mijn vierde editie, voor het eerst een weekend op de camping. Heb er enorm veel zin in!

Ik hoop mij zo voldoende te hebben voorgesteld, maar wanneer julie nog vragen hebben stel ze gerust!

Wellicht tot snel op een feest! :beer:

Greetz,
Pepijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom!

Wat was je gaafste feest tot nu toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Welkom!

Wat was je gaafste feest tot nu toe?


Thanks!

Mijn gaafste feest tot nu toe was toch echt wel The Road to Redemption. Aan die avond klopte wat mij betreft alles, de sfeer, de locatie, de show, de mensen en heb hele goede setjes gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, en veel plezier op het forum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Welkom, en veel plezier op het forum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
pijn


Poeder in je neusgat, heeuyy. :cool:

Wilkommen auf Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom PEPii! veel plezier hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Welkom PEPii! veel plezier hier :)


MeneerEend schreef:
welkom :thumbsup:


Bedankt jongens, gaat goedkomen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
MeneerEend schreef:
welkom :thumbsup:


Bedankt nog! ;)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!