Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:05 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben lex pas 17 :thumbdown: jaar oud ,(gelukkig ouder uiterlijk)


Ben.nog.redelijk.onbekend met hardstyle luisterde eerst veel commerciele spul zoiezo slect in.namen artiesten en.tracks
Favo.artiesten heel theracords delete b-front cyripsis en vele andere.
Luister alleen maar hardstyle en rauwe hardstyle hardcore is niet helemáál mijn ding ;)
Kan het soms wel waarderen

Weinig echte feesten afgeweest (ivm.leeftijd

Feesten zijn . Fantasy island,rawmadness, hard deffenition
:worship:

Verder account aangemaakt om eigenlijk beetje het wereldjs in te komen en te leren hoe en wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 02:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.

Mobiel getyped?
Wat boeit je wel van Hardcore, puur mainstream of daar ook niet alles van?
Welke feesten nog op de planning?
Ga je actief lid worden (Off-Topic) of meer nu en dan postje?

Anyway goede smaak met Theracords :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onbekend met de muziek maar toch een behoorlijke smaak :P

En hoe staat het met hardcore en industrial?

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Wat vind je van Industrial Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilkeumen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:38 
 
Hardtraxx Newbie

STAN- schreef:
Wat vind je van Industrial Hardcore?


industrial is niet echt mijn ding ken der dus ook niet veel van maar na 5 minuten ben ik er wel klaar mee
misschien ook wel omdat ik het niet echt ken ;)

mikeee schreef:
Mobiel getyped?
Wat boeit je wel van Hardcore, puur mainstream of daar ook niet alles van?
Welke feesten nog op de planning?
Ga je actief lid worden (Off-Topic) of meer nu en dan postje?

Anyway goede smaak met Theracords :thumbup:
[quote="mikeee"]

zat inderdaad te kloten met telefoon viel het op :$
uhmm bij harcore allebei eingelijk ben niet echt
van de terror ofzo maar hardcore kan ik waarderen maar op een feest heb ik liever niet dat ze bijv.
de hele avond

feesten in de planning zijn

rawmadness. en IN'Carnation
en misschien nog xxlerator maaraangezien ik nog geen 18 ben weet ik niet of ik matrix binnenkom :$ :(

of ik actief lid wordt dat is wel de bedoeling ik wil graag wat bekender worden met artiesten tracks en sets enzo
heb er nu nog weinig verstand van en dan kan ik via hier verslagen terug lezen ( partyflock ook bijv) zodat ik nja
langzamer hand wel beter mee praten kan .
niet dat ik allemaal onzin of spam ga zitten posten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

welkom! geen vragen verder van mijn kant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Welkom! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ben jij dit bolle? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Newbie

Jurheinen schreef:
Ben jij dit bolle? :P



hoezo wordt ik altijd geassocieerd met dikke mensen of zo ? :whistle:

maaruhh jurrien ik ben het idd.:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Welkom op dit sociale, leuke, gezellige, coole forum :cool: :clap:


waar elkaar afzeiken bijna een sport is geworden :D

welkom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Welkom kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 00:07 
 

Forbidden Phobia schreef:
welkom! geen vragen verder van mijn kant :)

Nee, Stan was je voor




Welkom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 09:37 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
Cruelty schreef:
Welkom op dit sociale, leuke, gezellige, coole forum :cool: :clap:


waar elkaar afzeiken bijna een sport is geworden :D


haha ja ben het ondertussen wel gewend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

lex-01 schreef:
AniThing schreef:
Cruelty schreef:
Welkom op dit sociale, leuke, gezellige, coole forum :cool: :clap:


waar elkaar afzeiken bijna een sport is geworden :D


haha ja ben het ondertussen wel gewend :P


Hoezo wij zijn altijd heel lief voor je! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

ik herriner me nog een middagje op het bulk pad samen met bram dat jullie er van overtuigd waren om maar mij begeleiders te worden vanwege mij verstandelijke beperkingen -.-

haha geeft niks jurrien :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!