STAN- schreef:
Wat vind je van Industrial Hardcore?
industrial is niet echt mijn ding ken der dus ook niet veel van maar na 5 minuten ben ik er wel klaar mee
misschien ook wel omdat ik het niet echt ken
mikeee schreef:
Mobiel getyped?
Wat boeit je wel van Hardcore, puur mainstream of daar ook niet alles van?
Welke feesten nog op de planning?
Ga je actief lid worden (Off-Topic) of meer nu en dan postje?
Anyway goede smaak met Theracords

[quote="mikeee"]
zat inderdaad te kloten met telefoon viel het op
uhmm bij harcore allebei eingelijk ben niet echt
van de terror ofzo maar hardcore kan ik waarderen maar op een feest heb ik liever niet dat ze bijv.
de hele avond
feesten in de planning zijn
rawmadness. en IN'Carnation
en misschien nog xxlerator maaraangezien ik nog geen 18 ben weet ik niet of ik matrix binnenkom

of ik actief lid wordt dat is wel de bedoeling ik wil graag wat bekender worden met artiesten tracks en sets enzo
heb er nu nog weinig verstand van en dan kan ik via hier verslagen terug lezen ( partyflock ook bijv) zodat ik nja
langzamer hand wel beter mee praten kan .
niet dat ik allemaal onzin of spam ga zitten posten
