Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hallo allemaal :)
Afbeelding
Ik denk dat jullie wel bekend zijn met wie ik ben. Maar aangezien ik eigenlijk nooit een welkoms topic heb gemaakt, doe ik dat bij deze :)

Mijn echte naam is Sebastiaan Paff. Ik ben 20 jaar oud en ik woon in Bodegraven (Een klein dorpje tussen Gouda & Alphen a/d Rijn in) Ik ben begonnen met het luisteren naar Hardstyle in eind 2006. Dit begon voor mij allemaal met het luisteren van Headhunterz & The Prophet LIVE @ Qlimax 2006. Wat voor mij persoonlijk nog steeds 1 van de lekkerste setjes ooit is. Na mijn grote liefde voor Hardstyle, heb ik ook nog een vrouwelijke liefde in mijn leven, ik ben al 5 maanden gelukkig ^^

Qua opleidingen en werk ben ik echt een drama kind. Ik heb nu al 2 opleidingen gedaan die ik voortijdig heb gestopt (MBO4 Ondernemer Detailhandel & MBO4 Journalistiek & Media), vooral omdat ik het niet leuk vond, en de MBO ROC scholen zijn gewoon dramatisch georganiseerd. Ik werk nu Full-Time in een Telecom winkel waar ik samen met een collega verantwoordelijk ben voor de winkel (Dus inkoop van alle goederen etc. etc.) Ik twijfel nog steeds over wat voor een opleiding ik ga doen. Maar het wordt waarschijnlijk iets wat ik in combinatie met werk kan doen.

Verder vind ik het super om veel met vrienden om te gaan. Naar de bios, uitgaan, of gewoon een middag op de bank hangen.

Ik hoop dat jullie een beetje wat meer over mij te weten zijn gekomen, als er nog vragen zijn dan lees ik dat hier wel :P

Groeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Green Baret :woot:

Leuk dat je je nog even voorstelt! :thumbup:

Komende feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom is natuurlijk niet echt van toepassing, maar je opleidings-carrière lijkt een beetje op die van mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
The Green Baret :woot:

Leuk dat je je nog even voorstelt! :thumbup:

Komende feestjes?

En favoriete Dj's?

Dan maar ipv "Welkom"
Nog veel MOD plezier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aankomende feesten weet ik niet. Ik plan dat nooit in eigenlijk :P Ben altijd een last-minute iemand :P

Favoriete artiesten.. Pff best moeilijk. Ben van alle markten wel thuis eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hallo Sebastiaan. Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 00:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net nieuw en nu al moderator :oh: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alsnog welkom dan maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom op dit forum, hoop dat je een leuke tijd zult hebben :-)

Lees je dit wel goed door:
announces/beleid-faq-update-4-mei-2011-t2.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom man, ook bij de Moderators groep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:19 
 
Donateur

welkom hier, hoop dat je hier een leuke tijd mag hebben :P
wat heeft die linker jonge op de foto trouwns op zijn neus? :D draagt hij nou een nooduitgang bord op z`n neus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alsnog welkom dan maar :)
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!