Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:34 

Hardtraxx Newbie

Gegroet allemaal,

Stiekem lees ik al tijden lang mee op dit forum en het werd dan ook maar eens tijd om echt een account aan te maken. Ben in aanraking gekomen met deze community via Daveytl, allen wel bekend ga ik maar vanuit. Ondanks dat ik niet echt een voorstander ben van discussiƫren over muziek kan ik niet ontkennen dat het daarentegen ook wel erg leuk is om te doen, vandaar toch maar een account aangemaakt. Of ik erg actief ga posten is nog maar de vraag, maar ik hou de optie in ieder geval open.

Royzor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:48 

Donateur

Project 141 schreef:
Royzor schreef:
Ben in aanraking gekomen met deze community via Daveytl, allen wel bekend ga ik maar vanuit.
Royzor

Ken ik niet :huh:

Grootste 'dagjes'mens van Hardtraxx :huh: Die moet je wel kennen

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:

Ken ik niet :huh:

Welkom ^^

:list:

roberttt schreef:
Grootste 'dagjes'mens van Hardtraxx :huh: Die moet je wel kennen

Welkom :D

:list: :list:

Welkom Roy, nu is dus elke Hardstyle-liefhebber uit onze groep een Hardtraxxer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:19 

Bierkoning

Davey is die jongen die van doffe kicks houdt Project

Welkom Roy :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:38 

Hardtraxx Veteran

Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:17 

Hardtraxx Newbie

Davey is idd groot dagjesmens, meestal handen volledig onder het eelt na elk feestje omdat hij elke build-up weer wil klappen! Bedankt allemaal.:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

welkom! :)

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?
nog feesten in de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:58 

Hardtraxx Crew

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Enjoy your stay. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:01 

Hardtraxxer

Welkom ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:52 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?

Het wordt vort een wedstrijd tussen Draidy, jou en mij wie als eerste vraagt naar hardcore/industrial liefhebbers :lol:

OT: Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Het wordt vort een wedstrijd tussen Draidy, jou en mij wie als eerste vraagt naar hardcore/industrial liefhebbers :lol:

Haha idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:04 

Hardtraxx Newbie

Forbidden Kick schreef:

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?

Mijn favoriete artiesten binnen de hardstyle qua producties zijn o.a. Noisecontrollers, Toneshifterz, Adaro, The Pitcher, Ran-D en B-Front. Op feesten ga ik erg graag bij o.a. Zany en Josh & Wesz staan maar die platen luister ik weer minder.

Er zijn heel wat hardcore nummers die ik kan waarderen en ik heb het ook wel een tijdje gevolgd maar zit er de laatste tijd niet echt meer in. Heb me desondanks prima een uur lang vermaakt afgelopen jaar op de black area op defqon. Daarna is het voor mij wel weer genoeg geweest.;)

Industrial ben ik niet in thuis, maar ik heb me er ook nog nooit echt in verdiept dus misschien zou ik er best liefhebber van kunnen worden.

Over feesten denk ik nooit zo heel intensief na, ben meer van de impulsieve beslissingen. Echter is Q-Base wel een must voor me, alleen al om vooraan te kunnen staan in de hangar en je hele lichaam te voelen trillen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

Royzor schreef:
Forbidden Kick schreef:

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?

Mijn favoriete artiesten binnen de hardstyle qua producties zijn o.a. Noisecontrollers, Toneshifterz, Adaro, The Pitcher, Ran-D en B-Front. Op feesten ga ik erg graag bij o.a. Zany en Josh & Wesz staan maar die platen luister ik weer minder.

Er zijn heel wat hardcore nummers die ik kan waarderen en ik heb het ook wel een tijdje gevolgd maar zit er de laatste tijd niet echt meer in. Heb me desondanks prima een uur lang vermaakt afgelopen jaar op de black area op defqon. Daarna is het voor mij wel weer genoeg geweest.;)

Industrial ben ik niet in thuis, maar ik heb me er ook nog nooit echt in verdiept dus misschien zou ik er best liefhebber van kunnen worden.

Over feesten denk ik nooit zo heel intensief na, ben meer van de impulsieve beslissingen. Echter is Q-Base wel een must voor me, alleen al om vooraan te kunnen staan in de hangar en je hele lichaam te voelen trillen. :)

Daar zou ik je best bij willen helpen ^^ En ik neem aan Draidy, Steffnov, D-Nemacyst etc. ook wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

:yes:
Voor zover ik er iets van weet :D
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!