R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2012
last seen Feb 2014
Gegroet allemaal,

Stiekem lees ik al tijden lang mee op dit forum en het werd dan ook maar eens tijd om echt een account aan te maken. Ben in aanraking gekomen met deze community via Daveytl, allen wel bekend ga ik maar vanuit. Ondanks dat ik niet echt een voorstander ben van discussiƫren over muziek kan ik niet ontkennen dat het daarentegen ook wel erg leuk is om te doen, vandaar toch maar een account aangemaakt. Of ik erg actief ga posten is nog maar de vraag, maar ik hou de optie in ieder geval open.

Royzor
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Project 141 wrote:
Royzor wrote:Ben in aanraking gekomen met deze community via Daveytl, allen wel bekend ga ik maar vanuit.
Royzor
Ken ik niet :huh:
Grootste 'dagjes'mens van Hardtraxx :huh: Die moet je wel kennen

Welkom :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Project 141 wrote:
Ken ik niet :huh:

Welkom ^^
:list:
roberttt wrote: Grootste 'dagjes'mens van Hardtraxx :huh: Die moet je wel kennen

Welkom :D
:list: :list:

Welkom Roy, nu is dus elke Hardstyle-liefhebber uit onze groep een Hardtraxxer ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Davey is die jongen die van doffe kicks houdt Project

Welkom Roy :beer:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Welkom :beer:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Draidy wrote:Welkom :beer:
R
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2014
Davey is idd groot dagjesmens, meestal handen volledig onder het eelt na elk feestje omdat hij elke build-up weer wil klappen! Bedankt allemaal.:)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
welkom! :)

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?
nog feesten in de planning?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Welkom :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Enjoy your stay. :beer:
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
Welkom ! :D
D
Welkom!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Forbidden Kick wrote:welkom! :)

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?
Het wordt vort een wedstrijd tussen Draidy, jou en mij wie als eerste vraagt naar hardcore/industrial liefhebbers :lol:

OT: Welkom!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
STAN- wrote: Het wordt vort een wedstrijd tussen Draidy, jou en mij wie als eerste vraagt naar hardcore/industrial liefhebbers :lol:
Haha idd :lol:
R
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2014

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?
Mijn favoriete artiesten binnen de hardstyle qua producties zijn o.a. Noisecontrollers, Toneshifterz, Adaro, The Pitcher, Ran-D en B-Front. Op feesten ga ik erg graag bij o.a. Zany en Josh & Wesz staan maar die platen luister ik weer minder.

Er zijn heel wat hardcore nummers die ik kan waarderen en ik heb het ook wel een tijdje gevolgd maar zit er de laatste tijd niet echt meer in. Heb me desondanks prima een uur lang vermaakt afgelopen jaar op de black area op defqon. Daarna is het voor mij wel weer genoeg geweest.;)

Industrial ben ik niet in thuis, maar ik heb me er ook nog nooit echt in verdiept dus misschien zou ik er best liefhebber van kunnen worden.

Over feesten denk ik nooit zo heel intensief na, ben meer van de impulsieve beslissingen. Echter is Q-Base wel een must voor me, alleen al om vooraan te kunnen staan in de hangar en je hele lichaam te voelen trillen. :)
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Royzor wrote:

Favo artiesten?
hardcore liefhebber?
Industrial liefhebber?
Mijn favoriete artiesten binnen de hardstyle qua producties zijn o.a. Noisecontrollers, Toneshifterz, Adaro, The Pitcher, Ran-D en B-Front. Op feesten ga ik erg graag bij o.a. Zany en Josh & Wesz staan maar die platen luister ik weer minder.

Er zijn heel wat hardcore nummers die ik kan waarderen en ik heb het ook wel een tijdje gevolgd maar zit er de laatste tijd niet echt meer in. Heb me desondanks prima een uur lang vermaakt afgelopen jaar op de black area op defqon. Daarna is het voor mij wel weer genoeg geweest.;)

Industrial ben ik niet in thuis, maar ik heb me er ook nog nooit echt in verdiept dus misschien zou ik er best liefhebber van kunnen worden.

Over feesten denk ik nooit zo heel intensief na, ben meer van de impulsieve beslissingen. Echter is Q-Base wel een must voor me, alleen al om vooraan te kunnen staan in de hangar en je hele lichaam te voelen trillen. :)
Daar zou ik je best bij willen helpen ^^ En ik neem aan Draidy, Steffnov, D-Nemacyst etc. ook wel :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
:yes:
Voor zover ik er iets van weet :D