in die tussentijd ken je toch ook andere dingen doenwrote:Wel op het downloaden van de filmwrote:
kopieren/plakken
hoeft je nergens op te wachte:p
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Jaa klopt, daar heb ik niks op terug te zeggen.wrote:in die tussentijd ken je toch ook andere dingen doenwrote:Wel op het downloaden van de filmwrote:
kopieren/plakken
hoeft je nergens op te wachte:p
Te lui voor kopiëren/plakken, maar wel naar de winkel gaan voor origineel? Die snap ik niet helemaal 
wrote:Te lui voor kopiëren/plakken, maar wel naar de winkel gaan voor origineel? Die snap ik niet helemaal
orgineel kan je ook bestellen
K
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
wrote:Te lui voor kopiëren/plakken, maar wel naar de winkel gaan voor origineel? Die snap ik niet helemaal
OFwrote:Haai
Verder werk ik bij de Media Markt (bij de CD/DVD afdeling)
Met andere woorden, ik ga niet speciaal naar de winkel om ze te kopen, maar doe het tijdens of na werk tijd.wrote:orgineel kan je ook bestellen
of anders bol.com of amazon.co.uk
en dan heb je nog de 3e optie; als ik toevallig al aan het shoppen ben en dus in de stad ben al.
aanpakken die handel, goed bezig..
E
je meid moest je hebben, maar je reageerde niet.......wrote:aanpakken die handel, goed bezig..
K
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
wrote:je meid moest je hebben, maar je reageerde niet.......wrote:aanpakken die handel, goed bezig..
heb 'm al gestraft.
E
wrote:wrote:je meid moest je hebben, maar je reageerde niet.......wrote:aanpakken die handel, goed bezig..![]()
heb 'm al gestraft.
ik stel me er geen mensvriendelijke straf bij voor
Moet het woord snikkel of een synoniem ervan nou in elk van jou posts voorkomen?wrote:Hallo Nikki
Gij duivelse snikkel!
Ja, gij olifant!wrote:Moet het woord snikkel of een synoniem ervan nou in elk van jou posts voorkomen?wrote:Hallo Nikki
Gij duivelse snikkel!
K
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
I will take that as a compliment!wrote:Hallo Nikki
Gij duivelse snikkel!
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Wilkommen Nikki!!