Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:07 
 
Hardtraxxer

Heerlijk als er zoveel mensen zijn hier met de zelfde muziek smaak :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

The_Trial schreef:
Heerlijk als er zoveel mensen zijn hier met de zelfde muziek smaak :love:

tjhaa je gaat natuurlijk op een Hardstyle, hardcore forum je niet registreren als je er niet van houdt natuurlijk :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!