Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie, Normaal ben ik niet zo van persoonlijk zijn op fora, maar sinds ik hier ook donateur ben geworden en vrij vaak de site bezoek, denk ik: laat ik eens wat meer over mezelf prijsgeven.

Ik ben in het dagelijkse leven student, ik studeer Communicatie aan de hogeschool in Rotterdam. Daarnaast werk ik in de supermarkt om mn centen te verdienen, die ik dan weer uitgeef aan mijn 2 grootste hobby's: het bezoeken van pretparken (ik weet, dat is een hele vage hobby, maar met de juiste mensen is het geniaal!), en het bezoeken van feesten, groot en klein, als onderdeel van mijn grote liefde voor hardere dance-muziek.

Sinds ik mijn 18e verjaardag heb gevierd zoek ik regelmatig de wat grotere feestjes op. Ik ben al een paar jaar liefhebber van hardstyle en altijd al een fan geweest van een lekker potje hardcore, vooral omdat je daar heerlijk veel energie in kwijt kan. Daarnaast luister ik graag naar trance, early hardcore, house (niet die teringherrie van Vato Gonzalez maar echt goeie house zoals David Guetta enzo) en op zn tijd ook wel Nederlandstalig. Ben o.a. een liefhebber van Blof.

Wil je nog dingen weten voor zover die nog niet bekend zijn? Laat maar horen. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om eens wat meer te lezen over mensen! En donateurs: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 22:11 
 
Hardtraxxer

favo dj's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NVDL schreef:
favo dj's?

Tatanka & Zatox of een van die 2 alleen staan heel hoog bij mij. Verder heb ik tot nu toe altijd wel goede dingen gehoord van Dana, Frontliner en Digital Punk & Profyler.
Op producerend vlak ben ik fan van Wildstylez en het Saifam-team rondom Technoboy en Tuneboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
NVDL schreef:
favo dj's?

Tatanka & Zatox of een van die 2 alleen staan heel hoog bij mij. Verder heb ik tot nu toe altijd wel goede dingen gehoord van Dana, Frontliner en Digital Punk & Profyler.
Op producerend vlak ben ik fan van Wildstylez en het Saifam-team rondom Technoboy en Tuneboy.


Zeer uitgebreid,,,!! Wel een lekker lijst,, vooral frontliner begint bij mij veel punten te scoren :corn: maar met wat voor mensen ga je dan naar zo'n pretpark?? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog een donatuer
is zeker welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:04 
 
Donateur

Welkom op Hardtraxx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
maar met wat voor mensen ga je dan naar zo'n pretpark?? :whistle:

Meestal met een vast groepje maten die ik vorig jaar heb leren kennen, gewoon erg leuk en relaxt. Met een van die gasten ga ik ook wel eens een feessie af, erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een formele welkom dan maar :P En donateurs sowieso altijd +1
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!