Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Beter laat dan nooit.

Ik ben Kevin en ben 21 jaar oud en kom uit Arnhem. Eerste festival was de zaterdag van Intents 2014, en eerste set was toen Donkey Rollers Live. Redelijk laat in aanraking met hardstyle gekomen, vroeger totaal geen interesse in tot ik Ran-D - Living for the Moment hoorde, dit was ook pas rond 2013 ongeveer. Sinds ongeveer Hard Bass 2015 me eigen in gaan verdiepen en is 't toch wel een soort verslaving geworden haha. Zelf een hele brede muziek smaak, binnen en buiten Hardstyle.

Lees echter al zo'n 2 jaar mee onderhand, en na ik yannickvk gesproken heb op Qapital toch maar eens besloten om wat meer te posten. Wel ooit een account aangemaakt om een pre-sale te kunnen krijgen voor Qlimax via SAIN7.

Favoriete artiesten zijn onder andere Delete, B-Front, Hard Driver, Regain en sinds ongeveer een half jaar helemaal gek van Spoontech (hier nog niet helemaal bekend mee, maar begin heel groot fan te worden).

Stel gerust vragen, en misschien tot zaterdag :).
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Welkom! Deze ook vrij herkenbaar, de hitjes hielpen mij de hardstyle in :cool:
kegel77w wrote:vroeger totaal geen interesse in tot ik Ran-D - Living for the Moment hoorde.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
sonnebloem wrote:Welkom! Deze ook vrij herkenbaar, de hitjes hielpen mij de hardstyle in :cool:
Dankjewel! Dit heeft mij ook geholpen, Year of Summer was het dan helemaal natuurlijk :x
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Haha grappig, zou haast vergeten wat een impact year of summer gehad heeft op mensen die deze muziek nog amper kenden. Terwijl wij op onze rukbunker zaten te haten op die commerciele meuk :lol:

Welkom!! :)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Rickzel wrote:Haha grappig, zou haast vergeten wat een impact year of summer gehad heeft op mensen die deze muziek nog amper kenden. Terwijl wij op onze rukbunker zaten te haten op die commerciele meuk :lol:

En dan ben jij nog redelijk positief hier op 't forum.

Dankjewel!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Welkom! :D Wat luister je zowel buiten hardstyle dan?
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
MeneerEend wrote:Welkom! :D Wat luister je zowel buiten hardstyle dan?
Dankjewel! Tegenwoordig eigenlijk van alles. Vroeger opgegroeid met heel veel radio veronica. En zelf naar een concert van The Rolling Stones geweest. Odesza vind ik erg vet en vorig jaar ook een optreden van gezien.

En thuis onder andere Mesto, Avenged Sevenfold, Chainsmokers, Eminem, Ed Sheeran. Sta eigenlijk altijd open voor andere muziek.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
kegel77w wrote:
MeneerEend wrote:Welkom! :D Wat luister je zowel buiten hardstyle dan?
Dankjewel! Tegenwoordig eigenlijk van alles. Vroeger opgegroeid met heel veel radio veronica. En zelf naar een concert van The Rolling Stones geweest. Odesza vind ik erg vet en vorig jaar ook een optreden van gezien.

En thuis onder andere Mesto, Avenged Sevenfold, Chainsmokers, Eminem, Ed Sheeran. Sta eigenlijk altijd open voor andere muziek.
Welkom welkom! Vet, chainsmokers :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
DerBeuker wrote:Welkom welkom!
Dankje!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
kegel77w wrote:SAIN7.
:worship:

Welkom trouwens!
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:Haha grappig, zou haast vergeten wat een impact year of summer gehad heeft op mensen die deze muziek nog amper kenden. Terwijl wij op onze rukbunker zaten te haten op die commerciele meuk :lol:

Dat heeft denk ik wel een vrij grote impact gehad. Ik ben ook de scene in komen rollen rond 2012 en oa door Year Of Summer. Al heb ik daarvoor bij vrienden wel vaak hitjes van Brennan Heart gehoord als Lose Your Mind, We Can Escape en Running Late. Vraag me af hoe de raw zoveel mensen aan heeft kunnen trekken laatste tijd

En welkom btw :D
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 hours ago
Welkom! Valt me op dat je favoriete hardstyle artiesten toch wel aan de hardere kant van de hardstyle zitten, luister je deze kant dan ook vaker dan de meer euforische kant of is dit puur toeval? ^^
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Sjaakie P wrote:Welkom! Valt me op dat je favoriete hardstyle artiesten toch wel aan de hardere kant van de hardstyle zitten, luister je deze kant dan ook vaker dan de meer euforische kant of is dit puur toeval? ^^
Dankje! Mijn voorkeur gaat inderdaar naar de wat hardere kant. Maar ik kan net zo veel genieten van bijvoorbeeld Audiotricz en Noisecontrollers. Luister zeker niet alleen "raw". Ben de laatste tijd de spoontech kant aan het ontdekken, en hier ligt mijn grootste voorkeur momenteel.

Ben in ieder geval geen ekte rauwdauwer :whistle:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Welkom!

Draag je mondkapjes op festivals? En wat vind je hiervan?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Welkom! :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Hard4Us wrote:Welkom!

Draag je mondkapjes op festivals? En wat vind je hiervan?
Minimaal 1, en super koel natuurlijk. Ga niet naar een festival zonder.

Nee, heb er niks mee en nooit wat mee gehad. Begrijp ook niet wat mensen er in zien, maar mij val je er niet lastig mee. Leef, en laat leven.
Rowanyt1309 wrote:Welkom! :thumbup:
Dank u!