@kaboem: DnB is sowieso vet. Industrial ben ik wat minder bekend mee maar in principe kan ik elke soort muziek waarderen, als het maar goed in elkaar zit.
@teupie: Kom uit omgeving van Heerenveen. Ben in oktober twintig geworden! En festivals bezoeken doe ik natuurlijk regelmatig. Hard Bass (2011, 2012), Fusion of Dance (2010, 2011, 2012), Defqon.1 (2011, 2012), The Qontinent (2011), Q-Base (2012) en Intents (2012) ben ik heen geweest. En nog wel een paar kleine feestjes maarja. Heb dit jaar nog Q-Base en The Qontinent gepland
