Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Naam:
Bernd

Favoriete muziekstyle:
Hardstyle

Favoriete artiesten:
Frequencerz, Code Black en Pavelow heb ik de laatste tijd wel wat mee. Houd vooral gewoon van vette nummers.

Hobbies:
Muziek (mixen/luisteren/beleven), fitness
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:02 
 

Houd u van industrial of dnb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komwel :huh:

waar vandaan? leeftijd? festivals bezoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@kaboem: DnB is sowieso vet. Industrial ben ik wat minder bekend mee maar in principe kan ik elke soort muziek waarderen, als het maar goed in elkaar zit.

@teupie: Kom uit omgeving van Heerenveen. Ben in oktober twintig geworden! En festivals bezoeken doe ik natuurlijk regelmatig. Hard Bass (2011, 2012), Fusion of Dance (2010, 2011, 2012), Defqon.1 (2011, 2012), The Qontinent (2011), Q-Base (2012) en Intents (2012) ben ik heen geweest. En nog wel een paar kleine feestjes maarja. Heb dit jaar nog Q-Base en The Qontinent gepland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:13 
 

Beroe schreef:
, als het maar goed in elkaar zit.



Tadaa industrial is de muziek voor jou :)

Als voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=4-XUVUxSfZs


oh en welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Tadaa industrial is de muziek voor jou :)

Als voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=4-XUVUxSfZs


oh en welkom!


Klinkt vet! En dankjewel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :)

Wat vind je van Terror & Speedcore dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
wootum schreef:
Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Welk label vind je het vetste? :P

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom! Melodieuze HS? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

komen steeds meer Industrial/DnB liefhebbers hier :P

welkom btw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 13:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Welkom :)

Wat vind je van Terror & Speedcore dan?

Dat vind ik wat minder, sorry!

Onthafloorx schreef:
Welk label vind je het vetste? :P

Welkom! :D

Ik denk dat ik voor Dirtyworkz ga.

Zenda schreef:
Welkom! Melodieuze HS? ^^

Liefst wel ja! Maar tegen een heerlijke raw plaat zeg ik ook geen nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beroe schreef:
Draidy schreef:
Welkom :)

Wat vind je van Terror & Speedcore dan?

Dat vind ik wat minder, sorry!

Geeft niet hoor :kiss:
Vroeg het me gewoon af na deze reactie:

Beroe schreef:
maar in principe kan ik elke soort muziek waarderen, als het maar goed in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:30 
 

Draidy schreef:
Beroe schreef:
Draidy schreef:
Welkom :)

Wat vind je van Terror & Speedcore dan?

Dat vind ik wat minder, sorry!

Geeft niet hoor :kiss:
Vroeg het me gewoon af na deze reactie:

Beroe schreef:
maar in principe kan ik elke soort muziek waarderen, als het maar goed in elkaar zit.



speed core en goed in elkaar zitten :"))))
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn jullie echt zo dom of doen jullie alsof?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Is niet erg Steven. Ieder z'n ding. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus, Friesland... Dan ben je verplicht om een 'Friese' avatar te nemen.

En welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Is niet erg Steven. Ieder z'n ding. :aww:

Ja, en om dat zij het niks vinden betekent niet dat het niet goed in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 02:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Beroe schreef:
Houd vooral gewoon van vette nummers.

Daar verschillen wij dan in, ik houd namelijk van vreselijke kutmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Beroe schreef:
Favoriete artiesten:
Frequencerz, Code Black en Pavelow


Yeah, welkom bij de club :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:53 
 

Daveytl schreef:
Welkom!
Beroe schreef:
Houd vooral gewoon van vette nummers.

Daar verschillen wij dan in, ik houd namelijk van vreselijke kutmuziek.

Terror & Speedcore dan :$

Sorry Draady
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!