hellooik ben Sten 20 jaar oud en kom uit het midden van het land. geboren en getogen in montfoort
kwam vandaag voor het eerst op hardtraxx, heb een beetje rondgekeken en het zag er best gezellig en informatief uit hier dus heb ik me gelijk geregistreerd.
mijn favo artiesten
ran-d (ook gunz for hire natuurlijk)
b-front
wildstylezniet dat ik de rest nie goed vind ofz maar dit zijn wel mijn favorieten.
voor de rest weet ik niet echt meer iets boeiends te vertellen. oja behalve dat ik ongekend zin heb in vanavond
ALS EEN RAKET bye