Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

helloo

ik ben Sten 20 jaar oud en kom uit het midden van het land. geboren en getogen in montfoort :thumbsup:
kwam vandaag voor het eerst op hardtraxx, heb een beetje rondgekeken en het zag er best gezellig en informatief uit hier dus heb ik me gelijk geregistreerd.
mijn favo artiesten
ran-d (ook gunz for hire natuurlijk)
b-front
wildstylez

niet dat ik de rest nie goed vind ofz maar dit zijn wel mijn favorieten.
voor de rest weet ik niet echt meer iets boeiends te vertellen. oja behalve dat ik ongekend zin heb in vanavond :loving:

ALS EEN RAKET bye
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:35 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom op het ó zo mooie hardtraxx! :beer:
Wat ga je vanavond doen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En of het hier gezellig is! :corn:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!

ook hardcore liefhebber?
of industrial hardcore? dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:37 
 
Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Welkom op het ó zo mooie hardtraxx! :beer:
Wat ga je vanavond doen? :x

hardbasss :D


phobia

hardcore kan ik zeker ook waarderen
(industrial hardcore zegt me niet zo veel:$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Industrial Hardcore is (naar mijn omschrijving) meer de duistere, hardere kant van hardcore. Waar over het algemeen meer variatie bestaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:43 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Welkom!

Industrial Hardcore is (naar mijn omschrijving) meer de duistere, hardere kant van hardcore. Waar over het algemeen meer variatie bestaat :D

komt omdat industrial de hardste electionishe muziek is. maar industrial bevat ook vaak drum & bass invloeden en gaat gewoon niet normaal hard :P

voorbeeld om te luisteren:

The Outside Agency - Primitive.. mijn nummer 1 qua industrial :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:44 
 
Hardtraxxer

WELKOM
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Montfoort, lekker dichtbij. Ik woon zelf in Woerden :)

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Draidy schreef:
Welkom!

Industrial Hardcore is (naar mijn omschrijving) meer de duistere, hardere kant van hardcore. Waar over het algemeen meer variatie bestaat :D

komt omdat industrial de hardste electionishe muziek is. maar industrial bevat ook vaak drum & bass invloeden en gaat gewoon niet normaal hard :P

voorbeeld om te luisteren:

The Outside Agency - Primitive.. mijn nummer 1 qua industrial :drool:

Ben niet zo van in hokjes denk maar op het punt dat industrial veel dnb invloeden heeft is het crossbreed.

Vind trouwens terror & speedcore harder (en echt niet alleen omdat het sneller is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Draidy schreef:
Welkom!

Industrial Hardcore is (naar mijn omschrijving) meer de duistere, hardere kant van hardcore. Waar over het algemeen meer variatie bestaat :D

komt omdat industrial de hardste electionishe muziek is. maar industrial bevat ook vaak drum & bass invloeden en gaat gewoon niet normaal hard :P

voorbeeld om te luisteren:

The Outside Agency - Primitive.. mijn nummer 1 qua industrial :drool:

Ben niet zo van in hokjes denk maar op het punt dat industrial veel dnb invloeden heeft is het crossbreed.

Vind trouwens terror & speedcore harder (en echt niet alleen omdat het sneller is)

Dit. Overigens heeft Industrial meer weg van Techno/Tekno/Schranz/weetikveelwatvoorzooiallemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:03 
 

Welkom, ik zie dat de Industrial Recruitement Crew weer heeft toegeslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, hoe was Hard Bass :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

@draidy ik plaats het ook niet in hokjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo te zien niet meer online geweest toch welkom.
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!