Ey mensen, ik ben ook nieuw.
de naam is daniel (20 jaar) uit Rotterdam.
favoriete muziek: hardstyle/hardcore
favoriete artiest : headhunterz/evil activities/tha playah/neophyte...enzoovooortt
Top 3 hardstyle nummers:
1.Headhunterz - Scrapp Attack
2.D-Block & Ste-Fan - Music Made Addict
3.Noisecontrollers - Samara
4.Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
5.Noisecontrollers - Attack Again
top 3 hardcore nummers:
1. Nosferatu - When Angels Cry
2. G-Town Madness Vs The Viper - Come As One
3. Re-Style - Get It Crackin
4. Neophyte Allstars - I'm In A Nightmare
5. Outblast & Angerfist Ft. Tha Watcher - The Voice Of Mayhem
goede smaak?

/
nog vragen?
groetjes Daniel!
