Dus bij deze, ik ben Taxi.
Related topics
- View the latest post: BraxX - The Life We Had Before (DWX1788)
- View the latest post: Shinzo - Best You Had (IAHA039)
- View the latest post: JE & MK - Had Ik Maar Een Tijdmachine (Thunderdome/Millenium Editie) 1993 t/m 2015
- View the latest post: Nunow - All I Had To Do (5059580785314)
- View the latest post: Primeshock - We Had Disco (LCM041)
Active topics in Welkom!
Moderators
-
A
Jo
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
hoi Taxi, ik ben The Znayzer
Nou, ik doe een opleiding multimedia vormgeving op 't Sint Lucas in Boxtel, ben momenteel nergens werkzaam. Geen huisdieren, burgerlijke stand; vrijgezel. Draai af en toe in de lokale discotheek (Hardstyle of course). Luister naast Hardstyle veel andere muziek, voornamelijk Hip-hop, dubstep. Maar ook met Frank Sinatra of Kings of Leon maak je me erg blij (Heb daar dan wel liever een jointje bij geleverd). Verder heb ik ADHD maar zou ik mezelf toch vooral erg passief, inactief en lui noemen, en beaamt mijn omgeving dat.. Na die zin is het vermelden dat ik geen sport beoefen natuurlijk overbodig.
Ohja, en nog 50 posts ofzo en dan krijg ik zo'n koele Veteran titel onder m'n naam, dus ik ben echt wat laat.
Ohja, en nog 50 posts ofzo en dan krijg ik zo'n koele Veteran titel onder m'n naam, dus ik ben echt wat laat.
Wow. Haha Addict is misschien ook wat toepasselijkerProject 141 wrote:Veteran is 3000je krijgt... uh... addict of elite.
Welkom!
Wordt je ook bereden? Of ben je alleen voor de sier?
-
E
Pommer wrote:Welkom!

you see?
alleen voor de sier.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Welkom!
Enjoy your stayRamirez wrote:Welkom!
Taxi is hoe ik hier in de omgeving veelal genoemd word. Het is een verbastering van mijn achternaam, en irrelevant aan het vervoersmiddel haha. De avatar zal vast verwarring zaaien.Pommer wrote:Welkom!